Ανατριχιαστικές είναι οι λεπτομέρειες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το φρικτό τροχαίο δυστύχημα το μεσημέρι της Μ. Τρίτης, που έρχονται σταδιακά στο φως της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με πηγές από την Αστυνομία, το τροχαίο σημειώθηκε όταν ΙΧ που εκινείτο στην κατέυθυνση από Βέροια προς Κοζάνη, μπήκε στη λωρίδα e-pass. Είτε από λάθος του οδηγού που λόγω της πυκνής ομίχλης μπήκε σε λάθος λωρίδα, είτε από κάποιο σύστημα που δεν λειτούργησε και δεν σηκώθηκε η μπάρα, ο οδηγός του ΙΧ επιχείρησε να κάνει όπισθεν είτε για να ενεργοποιήσει τον πομπό είτε να αλλάξει λωρίδα (τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος ερευνά η Τροχαία).
Το ΙΧ που ακολουθούσε έπεσε επάνω του και ακολούθησε και το φορτηγό που μετέφερε γυάλινα βάζα, το οποίο στη συνέχεια προσέκρουσε και στο κουβούκλιο των διοδίων. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν οι δύο επιβαίνοντες στο μεσαίο όχημα να συνθλιβούν και να απανθρακωθούν, καθώς αμέσως μετά την σύγκρουση ξέσπασε φωτιά.
Ο οδηγός του πρώτου ΙΧ πρόλαβε και βγήκε, το ίδιο και ο Ουκρανός οδηγός του φορτηγού, ο οποίος και συνελήφθη.
Στο σημείο διεκόπη άμεσα η κυκλοφορία των οχημάτων, με αυτά που κινούνται από Βέροια προς Κοζάνη να εκτρέπονται μέσω Καστανιάς, δηλαδή μέσω της παλαιάς εθνικής οδού. Ωστόσο στην Εγνατία πριν και μετά τα διόδια έμειναν εγκλωβισμένα πολλά οχήματα, που δημιούργησαν μια ουρά σχεδόν 20 - 25 χιλιόμετρα.
Και δε θα είναι πολύ εύκολο να ανοίξει διάδρομος για να διευκολύνει την αποσυμφόρηση των αυτοκινήτων, γιατί η νταλίκα κουβαλούσε βάζα, κάποια από τα οποία λογικά έσπασαν, άρα υπάρχει κίνδυνος για τα λάστιχα των διερχόμενων οδηγών. Μην έχουμε αλλά νυχτιάτικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε κακοκαιρία και ομίχλη,οι λήσταρχοι είχαν κλειστές τις μπάρες ,φράζοντας τον δρόμο κάθετα. Η εισπρακτική μανία των εργολάβων ευθύνεται για το τροχαίο 100%. Η δε παπαγαλινα Κοσιώνη έριξε αμέσως την ευθύνη στον οδηγό της νταλίκας,ότι δήθεν έτρεχε ενώ τα καμένα αυτοκίνητα είναι σχεδόν άθικτα από την πρόσκρουση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρασα από το σημείο την13/4 Κυριακή και ενώ έχω εγκαταστήσει το σύστημα epass απο κοζανη προς βεροια αναγκάστηκα να πληρώσω με μετρητά επειδή το σύστημα ήταν χαλασμενο τα συμπεράσματα δικά σας ή γνώμη μου είναι ότι το μέρος είναι εντελώς λάθος για σταθμό διοδίων η ομίχλη είναι κάτω από ορισμένες συνθήκες μόνιμο φαινόμενο
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκιο, περνώ πολύ συχνά από το σημείο, στο οποίο είτε υπάρχει ομίχλη, ή χιόνι, ή ισχυροί άνεμοι, που δεν ενδιαφέρει όμως τους αρμόδιους, αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να πέφτει το παραδάκι.
ΔιαγραφήΛες αρλούμπες φίλε και το e-pass να μην δουλεύει που έχει συμβεί πολλές φορές και λόγο συντήρησης μπαίνεις στην λωρίδα με τον εισπράκτορα βγάζεις το πομπό από το αμάξι και στο σκανάρει ο υπάλληλος.
ΔιαγραφήΚαι όπως συνήθως φύγαν από τη ζωή οι πιο αθώοι που δεν έκαναν κάποιο λάθος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριοι πιστευω οτι τα διοδια εγιναν σε πολυ λαθος κλιματολογικα σημειο διοτι παρατηρουμε οσοι κινουμαστε εκει να ειναι συχνα αντιξοες ειτε με χιονια ειτε με ομιχλη...ποιοι και γιατι εκει και οχι ποιο κατω προς την Κοζανη ...επειδη ειναι κομβος;;; αστεια δικαιολογια
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πιο ευστοχη παρατηρηση στο EYRO TV, με 2 μετρα ορατοτητα ποιος εξυπνος ειχε κατω τις μπαρες και εκοβε διοδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο στην τριτοκοσμική Ελλάδα διόδια στην μέση εθνικών οδών!!! Ζούμε από θαύμα σε αυτή την χώρα τελικά
ΑπάντησηΔιαγραφή5 ώρες μετά το τροχαίο,και ο δρόμος ήταν κλειστός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη η χώρα μπορεί να αντέξει πόλεμο,ή έστω σαμποτάζ από εχθρικές δυνάμεις;
Να κονομήσουν οι εταιρείες…
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί μου,να μάθετε να ψηφίζετε.
Να καταργηθούν επιτέλους τα διόδια …. Μόνο προβλήματα προκαλούν … ας βρουν άλλον τρόπο για να παίρνουν τα χρήματα .. σε εξωτερικό δεν υπάρχουν ΔΙΟΔΙΑΑΑ…
ΑπάντησηΔιαγραφήηταν μεγαλη εβδομαδα και ειχε κινηση παραπανω απο απλες καθημερινες και συνδυάστηκε με την συνηθη χειμωνιατικη πυκνη ομιχλη. το πασ ηταν χαλασμενο. ο οδηγος δεν ηξερε απο ελλαδα ηταν μεθυσμενος και αλλες δικαιολογιες.ομως, ολοι ξερουμε οτι τα διοδια σαν και αυτα εχουν αρπαχτοκεντρικο χαρακτηρα για τα ακριβα γουστα των συμβουλων κατασκευαστικων εταιριων της αθηνας. επισης στην επικαιροτητα (λαρισα) ειναι και ενας δρομος 12 χιλιομετρων με πισα 5 εκατοστα που κοστισε 9 εκατομυρια 750 χιλιαρια το χιλιομετρο και τελικα κατερευσε πριν τα εγκαινια. χωρα που τα τεμπη ειναι ο κανονας. σαπιλα παντου. καθαρση χθες. παντου. ποιος ποιος?
ΑπάντησηΔιαγραφήνα θυμισω οι εργολαβοι ειχαν γκρεμισει γεφυρα (αιγινιο) εισοδο στην εγνατια. βγαζοντας την επικίνδυνη για να εδραιωσουν διοδια στο υψος του αιγινιου. 35 διοδια πανελαδικως κατεχει η εν λογω εταιρεια. που τα περισοτερα ειναι σε μερη που αν δεν εχεις περασει ξανα μπορει να μην καταλαβεις οτι εχει διοδια. δεν μιλαμε για νταλικα απο εξωτερικο. με ομιχλη ολα αυτα χωρις φωτα. ελλαδα 2025. θα κατηγορησουν οτι οδηγο της νταλικας και η ομιχλη εφταιγαν. αλλα η αληθεια ειναι οτι αυτη η χωρα δεν νοιαζεται. 2 ανθρωποι καμενοι και ουτε μας νοιαζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάμε με καράβια και σκοτωνόμαστε στην πόρτα, πάμε με τα τραίνα και σκοτωνόμαστε στην ίδια γραμμή, πάμε με τα αυτοκίνητα και σκοτωνόμαστε στα διόδια, τί γίνεται ρε παιδιά ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό που να πάμε ;
Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν διόδια ούτε τέτοια τέλη κυκλοφορίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πρώην Γιουγκοσλαβία
Διαγραφή