Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Έτσι καταστρέφεις τον κινητήρα του αυτοκινήτου

Ο τακτικός έλεγχος και η αναπλήρωση του υγρού στο ψυγείο εξασφαλίζουν τη μακροζωία του αυτοκινήτου, ωστόσο δεν είναι λίγοι οι οδηγοί που χρησιμοποιούν νερό αντί για παραφλού, με αποτέλεσμα να βλάπτουν σοβαρά την «υγεία» του κινητήρα.

Ο κινητήρας που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο τροφοδοτούσε κάποτε ένα Nissan 240SX του 1995. Πρόκειται για έναν KA24DE, με διπλούς εκκεντροφόρους στον τετρακύλινδρο κινητήρα 2,4 λίτρων που τροφοδοτούσε μια πληθώρα οχημάτων Nissan κατά τη διάρκεια των περασμένων δεκαετιών, από το 240 έως το Frontier. Ο συγκεκριμένος κινητήρας ενθουσίασε τους οδηγούς του για 370.000 χιλιόμετρα, και θα μπορούσε να είχε διανύσει ακόμα περισσότερα, αν δεν ήταν παραμελημένος.

Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε το κανάλι «I Do Cars» στο YouTube. Επίσης μας ενημερώνουν ότι χρειάστηκαν αρκετές ημέρες και σημαντική προσπάθεια για να φτιαχτεί το βίντεο.

Ο κινητήρας προέρχεται από ένα κατεστραμμένο από σύγκρουση Nissan 240SX, αλλά το πώς ακριβώς το αυτοκίνητο καταστράφηκε παραμένει άγνωστο. Είναι πιθανό ο κινητήρας να εμφάνισε βλάβη πριν από το ατύχημα και όχι ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία πλέον: Ο κινητήρας έχει καταστραφεί για τα καλά.

Ωστόσο το τι συνέβη μάλλον δεν αποτελεί και μεγάλο μυστήριο. Αφού έλυσαν τον κινητήρα, διαπίστωσαν ενδείξεις διείσδυσης νερού σε περιοχές όπου το νερό δεν θα έπρεπε να φτάνει. Τα μπουζί ήταν καλυμμένα με μια πορτοκαλί γλίτσα που μυρίζει άσχημα, ενώ εντοπίστηκαν και μεταλλικά ρινίσματα ίδιου χρώματος.

Η «ανασκαφή» για την αφαίρεση της βαλβίδας εισαγωγής αποκάλυψε ακόμη περισσότερη σκουριασμένη γλίτσα αλλά και επικαθίσεις στην πορεία του ψυκτικού υγρού. Λίγο αργότερα, το «έγκλημα» εξιχνιάζεται: Το σύστημα ψύξης αυτού του κινητήρα τροφοδοτούνταν από κανονικό νερό βρύσης και όπως όλα δείχνουν αυτό δεν ήταν ένα προσωρινό μέτρο, αλλά πάγια κατάσταση.

Ως αποτέλεσμα, τα μέταλλα στο νερό αντέδρασαν τελικά με τον σίδηρο και το αλουμίνιο στον κινητήρα, προκαλώντας τον σχηματισμό μιας σκουριασμένης, πορτοκαλί λάσπης σε όλα τα εσωτερικά μέρη. Αυτό το μείγμα τελικά έφραξε τους αγωγούς ψύξης, οδηγώντας σε προβλήματα υπερθέρμανσης.

Αν είχε χρησιμοποιηθεί το κατάλληλο ψυκτικό υγρό, αυτό πιθανόν να μην είχε συμβεί. Επίσης, εάν είχε διαπιστωθεί η αδυναμία της φλάντζας να στεγανοποιεί τον θάλαμο καύσης του κινητήρα, τότε πιθανώς αυτός θα μπορούσε να είχε διασωθεί.

Το να ρίχνετε νερό στο ψυγείο μπορεί σίγουρα να βοηθήσει στην ψύξη του κινητήρα σε κάποια έκτακτη ανάγκη, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί συνήθεια. Υπάρχει λόγος που ενδείκνυται το ψυκτικό υγρό, και δεν είναι μόνο για να μην παγώσουν ή βράσουν τα μηχανικά μέρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ