Μια απόσταση 2,8 χιλιομέτρων -που με φυσιολογική ταχύτητα τρένου καλύπτεται μέσα σε λιγότερο από τέσσερα λεπτά-, χώριζε τα δύο τρένα στην Πιερία, τη στιγμή που οι μηχανοδηγοί του Intercity, που ξεκίνησε από Θεσσαλονίκη με κατεύθυνση προς Αθήνα, άκουσαν τον οδηγό του Προαστιακού μέσω ασυρμάτου!
Οι δύο αμαξοστοιχίες μαζί με το επιβατικό κοινό που μετέφεραν, γλίτωσαν στο… παρά πέντε, με τους μηχανοδηγούς να βρίσκονται σε κατάσταση σοκ, καθώς η καθημερινή τους εργασία έχει μετατραπεί σε… ρώσικη ρουλέτα. «Υπήρχε μια αστοχία στα φανάρια, καθώς το τρένο του προαστιακού ήταν σταματημένο στον σταθμό του Κορινού, το φανάρι θα έπρεπε να είναι κόκκινο για να μην μπορεί να εισέλθει στο κύκλωμα άλλη γραμμή, όμως ήταν πράσινο», αναφέρει στο Thesstoday.gr ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) Αλέξανδρος Ιορδανίδης.
Σωτήριο ρόλο έπαιξε το ότι οι μηχανοδηγοί γνώριζαν εκ των προτέρων ότι προπορεύεται ο συρμός του Προαστιακού. Σύμφωνα με πληροφορίες, τη στιγμή που άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον σταθμό ακινητοποιημένος -και στη συνέχεια μίλησαν στο τηλέφωνο-, βρίσκονταν στο χιλιομετρικό σημείο 444, που απέχει 2,8 χιλιόμετρα από τον σταθμό. Μία απόσταση, που με τη στάνταρ ταχύτητα των συρμών, καλύπτεται μέσα σε περίπου 4 λεπτά. «Οι μηχανοδηγοί του Intercity ήξεραν οτι προπορεύεται ο συρμός, σε απόσταση μικρότερη των τριών χιλιομέτρων, διότι είχε φύγει με μικρή καθυστέρηση από τη Θεσσαλονίκη. Ο Προαστιακός κάνει μεγαλύτερες σταθμεύσεις όποτε η απόσταση μεταξύ τους μειώνεται. Ευτυχώς, οι μηχανοδηγοί κάνανε υπέρ του δέοντος, όμως όλο αυτό έχει γίνει αναγκαίο για την επιβίωση, λόγω της ανασφάλειας που επικρατεί».
Πόσο ασφαλή είναι τα συστήματα ασφαλείας;
Εύλογο είναι το ερώτημα του κατά πόσο η ύπαρξη τηλεδιοίκησης και των απαραίτητων πιστοποιητικών ασφαλείας -που υπάρχουν στο συγκεκριμένο τμήμα- είναι επαρκής. “Η τεχνική αυτή αστοχία παραλίγο να οδηγήσει σε δυστύχημα και μάλιστα σε τμήμα γραμμής που λειτουργεί η φωτοσήμανση και η τηλεδιοίκηση. Ο λόγος διερευνάται και θα διερευνηθεί εκτενέστερα τις επόμενες ημέρες”, σημειώνει ο μηχανοδηγός.
Παραιτήθηκαν 11 μηχανοδηγοί μετά τα Τέμπη
Μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών αλλά και τα αλλεπάλληλα περιστατικά με παρολίγον συγκρούσεις τρένων, όπως στο περιστατικό των Αγίων Αναργύρων αλλά και τις προσκρούσεις με δέντρα, αρκετοί μηχανοδηγοί έχουν παραιτηθεί από φόβο για τη ζωή τους, αναφέρει ο κ. Ιορδανίδης. «Από τα Τέμπη και μετά, έχουν παραιτηθεί 11 μηχανοδηγοί και ο ουσιαστικός λόγος είναι ο φόβος. Οι εργαζόμενοι έχουν πολύ κακή ψυχολογία, βλέπουμε να συμβαίνουν αυτά και η πολιτική ηγεσία και η κεντρική διοίκηση του ΟΣΕ να έχουν μια απάθεια. Όλοι θέλουμε να γυρνάμε στα σπίτια μας, στην οικογένειά μας μετά τη δουλειά. Να μην έχουμε προβλήματα με την ασφάλεια. Υπάρχει σύγχυση και προβληματισμός και στο μέλλον θα ακολουθήσουν κι άλλες παραιτήσεις», τονίζει.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Με χαμηλό κόστος διαμονής και γεύματος, αποτελεί ιδανική επιλογή για ταξιδιώτες που επιθυμούν μια αυθεντική εμπειρία χωρίς υψηλά έξοδα,
-
Στο κέντρο της Βέροιας βρέθηκε ένας παλαίμαχος διεθνής μέσος του ΠΑΟΚ , ο οποίος συνάντησε τον Γιώτη Ιορδανίδη. Ο λόγος φυσικά για τον
-
Για τέταρτη φορά μέσα σε λίγες ημέρες, το Εθνικό Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου γίνεται στόχος εσκεμμένων δολιοφθορών στην παροχή νερού,
-
Αποθεώθηκε η εκρηκτική Σαμπρίνα - Δεν υπήρχε τραπέζι ούτε για δείγμα - H διασκέδαση κράτησε μέχρι το πρωί
-
Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Πιερίας από την είδηση της πρόωρης απώλειας του στρατιωτικού Δημήτρη Χρυσόπουλου, ο οποίος
-
Το Σέλι κατέγραψε για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα τη χαμηλότερη θερμοκρασία στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους σταθμούς μέτρησης του
-
Το ολοκαίνουργιο τραγούδι του Ματθαίου Τσαχουρίδη, "Έναν θάμαν είσαι", έχει ήδη ξεσηκώσει τους θαυμαστές του, αποδεικνύοντας πως
-
Έφυγε από την ζωή, σε ηλικία μόλις 56 ετών ο Σάββας Αραπίδης. Η κηδεία του εκλιπόντος θα γίνει την Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2024 και
-
Την επέλαση της κακοκαιρίας δέχθηκαν τα ορεινά χωριά της Νάουσας και ειδικά το Χιονοδρομικό Κέντρο στα «3-5 Πηγάδια». Τα εκχιονιστικά
-
Το πανάρχαιο έθιμο - δρώμενο των Μωμόγερων αναβίωσε το πρωί της Κυριακής 29/12 στη Βέροια, από την Εύξεινο Λέσχη σε συνδιοργάνωση
Κωλοκρατος και πολιτικοί για φτυσιμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπες να γράψεις κι εσύ κάτι!
ΔιαγραφήΚ λιγα λεει .. .
Διαγραφήστον Ανώνυμος27 Νοεμβρίου 2024 στις 5:24 μ.μ.
Διαγραφήείπες και εσύ να γράψεις καμιά χαζομάρα
Υπήρχε φωτοσήμανση,καθώς και τηλεδιοίκηση.Να πούμε πως ο ανθρώπινος παράγοντας είναι το Α και Ω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα γίνει ως πότε θα ζούμε από τυχη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανείς δε θα ασχοληθεί σοβαρά...Με το τρένο ταξιδεύουν τα φτωχαδάκια (είναι φθηνότερο απο το ΚΤΕΛ)....Κι αν συμβεί κάτι απλά θα κοιτάει ο υπουργός περίλυπος...Η Κυβέρνηση και η Δικαιοσύνη τι θα κάνουν και πότε; Τα παιδιά μας ταξιδεύουν για τις πόλεις που φοιτούν τακτικά με τρένο...Θα αγωνιούμε κάθε φορά που ταξιδεύουν;;;; Έλεος πια με αυτό το ανίκανο κράτος!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθολου φθηνο δεν ειναι το τρενο,οταν θελεις να ταξιδεψεις 1η θεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρεπει να υπαρχουν απολυσεις.
@Ανώνυμος27 Νοεμβρίου 2024 στις 5:24 μ.μ.ΣΟΥ ΘΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; ΨΟΦΑ ΡΕ ΜΟΥΛΕ
ΑπάντησηΔιαγραφή