Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι του του Σαββάτου 9, Νοεμβρίου 2024 στην Βέροια μεταξύ δύο αυτοκινήτων, ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς και μόνο με υλικές ζημιές.
Συγκεκριμένα, δύο οχήματα που κινούνταν στην οδό Ανοίξεως, συγκρούστηκαν στην κλειστή στροφή πριν την είσοδο στο πάρκο. Ευτυχώς από την σύγκρουση, λόγω των χαμηλών ταχυτήτων στο σημείο, δεν υπήρχε κάποιος σοβαρός τραυματισμός παρά μόνο υλικές ζημιές και στα δύο οχήματα.
Στο συμβάν έσπευσε η Τροχαία προκειμένου να προβεί σε έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και αφού ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες καταγραφής του συμβάντος, τα οχήματα απομακρύνθηκαν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 46 ετών η δικηγόρος Ιφιγένεια Γιαννοπούλου. Η κηδεία της εκλιπούσης θα γίνει το Σάββατο 9
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία μόλις 38 ετών η Αλεξάνδρα Ουλούμη. Η κηδεία της εκλιπούσης θα γίνει την Τρίτι 12 Νοεμβρίου 2024 και ώρα
-
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 63 χρονών η Ελένη Δημοπούλου. Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2024 και ώρα
-
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι του του Σαββάτου 9, Νοεμβρίου 2024 στην Βέροια μεταξύ δύο αυτοκινήτων, ευτυχώς χωρίς
-
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 6 Νοεμβρίου 2024 στη Βέροια μεταξύ ενός αγροτικού οχήματος και μιας μηχανής.
-
Πένθος για την οικογένεια του βουλευτή Ημαθίας Λάζαρο Τσαβδαρίδη, καθώς έφυγε σήμερα από την ζωή η μητέρα του Θωμαή Τσαβδαρίδου,
-
Ένας προπονητής στίβου και ο υπεύθυνος του γηπέδου όπου προπονείτο 17χρονος αθλητής στη Βέροια, δικάστηκαν σήμερα για τον σοβαρό
-
Φωτιά ξέσπασε στα το απόγευμα της Δευτέρας 11 Νοεμβρίου 2024 στα Πιέρια Όρη, με το μέτωπο να είναι ορατό από την πόλη της Βέροιας.
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 67 ετών ο Μαρίνος Αγιολήτης Προφητηλιώτης. Η κηδεία του εκλιπόντος θα γίνει την Δευτέρα 11
-
«Η Αριστερά χωρίς Δημοκρατία, δεν λογίζεται Αριστερά - Αυτό που έκαναν είναι ανήθικο και ντροπιαστικό »
θα κινούνταν αρκετά γρήγορα για να εχουν τέτοιες ζημιες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα και ο Δ.Β. δεν μπορεί μετά απο τόσα χρόνια που περάσαν απο την ...τόσο πετυχημένη ανάπλαση πλατειών και πεζοδρομίων να καταλάβει οτι πρέπει να " φάει", να κόψει , λίγο την προεξοχή από το πεζοδρόμιο μπροστά από την κλειστή καφετέρια ( διατηρητέο κτίριο) ώστε να φαρδύνει η κλειστή στροφή και να διευκολύνει κυρίως τα τουριστικά λεωφορεία αλλά και τα ιχ που πολύ συχνά σφηνώνουν στο σημείο;;;
Μια άλλη σκέψη θα ήταν τα λεωφορεία , που ευτυχώς ειναι όλο και περισσότερα , να αποβιβάζουν και να επιβιβάζουν στο σημείο τους επισκέπτες και να φεύγουν σε άλλο χώρο για πάρκινγκ και οχι εκεί που πια δεν χωράνε και συχνά γίνεται το αδιαχώρητο.
Θέλει πολυ μυαλό και πολυ χρήμα μια τέτοια μικρο-παρέμβαση στο σημειο;;;
Σωστό αυτό που λές αλλά έγινε στην άλλη κλειστή στροφή το τρακάρισμα, προς Αγ. Αναργύρους.
ΔιαγραφήΣωστά!
ΔιαγραφήΓενικότερα λοιπόν 3-4 σημεία στους κεντρικούς δρόμους χρειάζονται τέτοιες λύσεις που θα έχουν θετικό αποτέλεσμα.
Ακούτε / διαβάζετε (καμιά φορά ) εκεί στο δήμο τι σας λέει ο κόσμος;;
Η χαμηλή ταχύτητα δεν κάνει τέτοιο τρακάρισμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες τα γιατί θα μας βγάλουν κ ότι φταίμε κιόλας
Διαγραφήο οδηγος που τον τρακαρε σιγουρα πανω απο 40 θα πηγαινε ενω το επιτρεπομενο οριο ειναι 30. Ακομη και το αμαξι μιας φιλης μου το τρακαραν ενω ο υπαιτιος δεν εχει ασφαλισει το οχημα του Και εχω δικαστηριο.
ΔιαγραφήΠολύ επικίνδυνο σημείο. Περνάνε παίζει και δύο φορές πήγα να τους πετυχο λόγο έλλειψης φωτισμού και νεκρής γωνιάς της κολώνας του αυτοκινήτου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε εκείνη την στροφή πρέπει να φαγωθεί η γωνία, και τα προστατευτικά αντικείμενα που έχει βάλει η τροχαία για να μην παρκάρουν, οι οδηγοί τα αφαιρούν και σταθμεύουν κλείνοντας τον δρόμο, πάντως η σύγκρουση εκεί έγινε λόγω ταχύτητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν συγκρίνουμε τα water barriers της τροχαίας με τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα που εξέχουν πάνω στη στροφή και δεν μπορούν τα λεωφορεία να στρίψουν βλέπεις ότι το πρόβλημα το δημιουργούν τα παράνομα σταθμευμένα και όχι τα απαγορευτικά της τροχαίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήόλοι οι δρόμοι έχουν γίνει μονόδρομοι αλλά είναι διπλής! Μπράβο άλλο 1 έργο που πήγε καλά!! Για να κάνουμε 3μευρα πεζοδρόμιο να μην χωράνε 2 αυτοκίνητα και το βασικό να μην υπάρχουν πάρκινγκ!!! Αλλά πολλά τα €€€€ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ναι εννοείται αν δεν ήταν από την πόλη ο άνθρωπος με κατεύθυνση προς την ελιά πολύ πιθανό να τον πέρασε για μονόδρομος!!!κύριε αντιδήμαρχο πρέπει να το ξαναφτιαχνατε περδι!
Αθροιστικά ~ 70 km η ταχύτητα σύγκρουσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήαν πηγαινε τοσο θα υπαρχαν σημαδια στα λαστιχα απο το πολυ φρεναρισμα. το πολυ 50 θα ελεγα και αν ο υπαιτιος το εχει ασφαλισμενο.
Διαγραφήστην βεροια επικρατει ενα χαος κι η τροχαια καθεται στην ελια μαζι με την δημοτικη αστυνομια ενω υπαρχουν συνεχως διπλοπαρκαρισμενα σε βενιζελου και μητροπολεως.. βαλτε επιτελους πασαλακια πορτοκαλι στην γραμμη στην μεση του δρομου ωστε να μην μπορει να διπλοπαρκαρει καποιος οπως στην θεσσαλονικη στην οδο μητροπολεως
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανονικά σε όλο το πέταλο απαγορεύεται η στάση κ η στάθμευση. Γιατί δεν τηρείται αυτό; Δύο Λεωφορεία δεν μπορούν να κινηθούν πάνω στο πέταλο προς αντίθετη κατεύθυνση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τέτοιες υλικές ζημιές δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση να υπήρχε χαμηλή ταχύτητα. Κάποιοι επίσης ανίδεοι οδηγοί παίρνουν στο λαιμό τους κόσμο και ο δήμος δεν κάνει τίποτα γιατί αυτή η στροφή είναι άκρως επικίνδυνη! Κάτι πρέπει να γίνει ντροπή….
ΑπάντησηΔιαγραφήΉθελα να ήξερα τι μελέτησαν στη ανάπλαση
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτό το δρόμο μη συναντηθείς με λεωφορείο.Δηλαδη αν πήγαιναν το πεζοδρόμιο 1 μέτρο πιο μέσα θα τους πείραζε??
ΑπάντησηΔιαγραφήΠασαλάκια είναι η μόνη λύση. Να μην παρκάρουν στην δεξιά πλευρά.Όπως πασαλάκια πρέπει να μπουν και στην κατηφόρα των Αγίων Αναργύρων το ίδιο πρόβλημα δημιουργείται και εκεί. Άλλα όπως πάντα μόνο τα λέμε. Οι αρχές αγρόν αγοράζουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρεπει να ανοιξει αυτη η επικινδυνη στροφη κ να γινει κ διαβαση πριν την στροφη για τους πεζους
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά συνυπάρχουν τραγικά στους δρόμους αυτής της πόλης, το τραγικότερο η... ανάπλαση (τρομάρα τους)... όπως επίσης και η αδιαφορία των... ανευθυνοϋπεύθυνων που περνάνε και δεν καταλογίζουν αυτά που πρέπει σε κραυγαλέες περιπτώσεις. Η ατιμωρησία κάνει τους Βεροιείς να πράττουν αυθαίρετα, όπως και στην περίπτωση αυτή που σταθμεύουν στο χείλος της στροφής αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις. Είπαμε όμως, και οι Αρχές αδιαφορούν... Εδώ στους Αγίους Αναργύρους παρκάρουν 90 έως 100% πάνω στο πεζοδρόμιο και οι μητέρες με τα καρότσια αναγκάζονται και περπατούν στο δρόμο! Αλλά τα αυτοκίνητα με τους ... είπαμε περνούν κοιτώντας αδιάφορα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκατάλληλος ο δρόμος, παράνομες σταθμεύσεις με καταφανείς απαγορευτικές πινακίδες, οδηγοί που ξέρουν ότι δεν θα τιμωρηθούν , απλά γιατί
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθημερινό φαινόμενο στη Βέροια πλέον, και φυσικά φταίνε ο δήμος τροχαία δημοτική αστυνομία, αλλά ποτέ οι βεριοταδες που δεν ξέρουν να οδηγούν, δεν σέβονται όρια, ταχύτητες, στοπ, μονόδρομους κ δεν ανάβουν πότε φλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς τρέχουν από ελιάς μέχρι τέλος ανοίξεως πάρα πολύ και το αντίστροφο, έχουμε πολλούς γκαζακιδες
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ρομα ειναι γκαζιαρηδες. Αν τυχει μποτιλιαρισμα ουτε 20 λεπτα δεν θα περιμενουν. Στο λεω εγω. Και με το ξεκινημα οταν αραιωει η κινηση βυθιζουν το γκαζι. Ακομη και οταν τους κυνηγανε τρεχουν και εμβολιζουν οχηματα.
ΔιαγραφήΕίναι φανερό οτι τον σχεδιασμό της ανάπλασης τον έκανε κάποιος που δεν έχει πιάσει ποτέ του τιμόνι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛεωφόρος Ανοιξεως λεγόταν και ήτανε τώρα είναι σοκάκι Ανοιξεως μήπως και στους αγίους Αναργύρους μπροστά δεν είναι το ίδιο και εκεί με το ζόρι χωράνε δύο αυτοκίνητα τρία μέτρα πεζοδρόμιο και χωρίς ποδηλατοδρομο για πιο λόγο για να χαλάνε και να φτιάχνουν όλα τα χρόνια αυτό γίνεται
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς Λεωφόρος [λέως (λαός) + φέρω] θεωρείται μία μεγάλη κεντρική οδός μεγάλου μήκους και πλάτους που συνδέει την πόλη με τα περίχωρα. Συχνά με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Κάποιες φορές χτίζεται μετά την κατεδάφιση τον τειχών μιας πόλης όπως στην περίπτωση της βιεννέζικης Ρίνγκστρασσε. Οι λεωφόροι είναι επίσης οδοί οι οποίοι επιτρέπουν σε οδηγούς να κινηθούν σε υψηλές ταχύτητες. Μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις μια λεωφόρος βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο μιας πόλης........Θεόδωρος .
ΔιαγραφήΑς ασχοληθεί κάποιος δημοσιογράφος με την απουσία της "εξουσίας" από την κυκλοφοριακή ζούγκλα της πόλης όπου οι περισσότεροι οδηγοί απλά παρκάρουν κάτω από τις απαγορευτικές πινακίδες χωρίς καμία επίπτωση!!! Στην Πιερίων επίσης το ίδιο φαινόμενο και στο ύψος των "λαδόμυλων" ακόμη χειρότερα γιατί εκεί στη διασταύρωση υπάρχουν και απαγορευτικές πινακίδες ακόμα και στάσης!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια τώρα;;;;; ή κοπέλα που ήταν ή οδηγός του ενός οχήματος έφυγε με ασθενοφόρο από το σημείο.και από τύχη ξεκάθαρα δεν είχε μέσα στο αυτοκίνητο τό μωρό της. . καλό θα είναι όταν κάτι γράφεται να έχετε ακριβής πρηροφωριες.... και καθόλου χαμηλή ταχύτητα δεν είχε για να της βάλει όλοι την πλευρά του οδηγού μέσα 😡
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σημεία στην περιοχή της ελιάς ανοίξεως είναι το πρώτο το δεύτερο είναι στο τουριστικό περίπτερο και το τρίτο σημείο είναι ανοίξεως προς αγίους Αναργύρους, όμως έχει κι άλλα στραβά με αυτή την λεγόμενη ανάπλαση όπου το κέρδος ήταν του εργολάβου, αλλά να πω ότι φταίνε κάποιοι ρεαλιστές της πόλης που το παίζουν verstapen ή Noris.
ΑπάντησηΔιαγραφήκάποιος ήταν εμβολιασμένος και έχασε τον έλεγχο , αυτά συμβαίνουνε δυστυχώς !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν υπήρχαν παρκαρισμένα οχήματα στην Ελιά μια χαρά θα χωρούσαν όλα τα οχήματα που κινούνται. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν Πάρκιγκ κάτω από την Ελιά και αυτό γίνεται διότι δεν μπορούν να καθίσουν όλες οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες μαζί σε ένα τραπέζι και να βρουν λύση. Λένε ότι είναι χώρος πρασίνου και ότι η αρχαιολογία δεν αφήνει. Ας καθίσουν όλες οι υπηρεσίες μαζί και αν πρέπει να κάνουν ένα έγγραφο να αποχαρακτηριστεί από χώρος πρασίνου και να χαρακτηριστεί ως χώρος στάθμευσης. Εδώ στην Θεσσαλονίκη μετακίνησαν τα πάντα για να περάσει το μετρό. Απλά για να γίνουν τα παραπάνω το πιο δύσκολο είναι να βρεθεί ημέρα που να είναι όλοι οι αρμόδιοι στην δουλειά τους και να καθίσουν όλοι μαζί ώστε να βρουν λύση.
ΑπάντησηΔιαγραφή