Σε επιστολή του προς την «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας βεβαίωσε την πρόθεση ανάληψης υποχρέωσης χρηματοδοτήσεως για το παραπάνω ποσό, μέχρις αναλώσεώς του έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025, προκειμένου να μειωθεί το ύψος τελών διέλευσης των χρηστών του αυτοκινητοδρόμου ως εξής:
Έκπτωση επί όλων των κατηγοριών οχημάτων με διαφοροποίηση μεταξύ ελαφρών (ΕΟ) και βαρέων οχημάτων (ΒΟ) ως εξής:
Ελαφρά οχήματα:
Έκπτωση ύψους 17%, η οποία αφορά όλες τις διελεύσεις, είτε με χρήση πομποδέκτη (οποιασδήποτε Παραχώρησης) είτε με πληρωμή σε λωρίδες με εισπράκτορα (ή αυτόματα μηχανήματα πληρωμής).
Συγκεκριμένα, το όφελος για τους χρήστες ΙΧ από την εφαρμογή του προγράμματος είναι:
- 2,8 ευρώ για το 2024, καθώς η επιβάρυνση της διέλευσης από τους πέντε σταθμούς μειώνεται από 16,5 (σήμερα) σε 13,7 ευρώ, και
- 3 ευρώ για το 2025, από 17,4 σε 14,4 ευρώ, κατ΄ εκτίμηση.
Βαρέα οχήματα:
Έκπτωση ύψους 5%, η οποία αφορά αποκλειστικά τις διελεύσεις με χρήση πομποδέκτη (οποιασδήποτε Παραχώρησης). Η έκπτωση αυτή προστίθεται στην έκπτωση ύψους 7%, η οποία υφίσταται ήδη από τον παραχωρησιούχο. Για πληρωμή με μετρητά, θα συνεχίσουν να ισχύουν οι υφιστάμενες τιμές διοδίων.
Όπως δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας:
«Για πρώτη φορά, με τη συμφωνία που επετεύχθη ανάμεσα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και στον παραχωρησιούχο, η ωφέλεια επιστρέφει με άμεσο τρόπο στην ελληνική κοινωνία, με μείωση του κόστους των μετακινήσεων για τους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας και διόδια. Όπως και φόρο από έσοδα ακινήτων και παράλληλα και ΕΝΦΙΑ. Και υψηλοτατους φόρους για τα καύσιμα και ΦΠΑ πάνω στον φόρο.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω που πληρωνω ΕΝΦΙΑ 400 ευρω σε μαγαζι που ενοικιαζεται το 6 μηνο και αλλα 300 στο σπιτι οπου μενω? Τι να μου μεινει? Καλυτερα να πουλησω το μαγαζι που νοικιαζω παρα να πληρωνω συνεχεια φορους γιαυτο. Αν δεν νοικιαστει η πωληθει το μαγαζι θα γινει γκαραζ. Και ουτε που με νοιαζει το brp.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλη κυκλοφορίας πληρώνουμε για την χρήση του υπόλοιπου δικτύου. Διόδια πληρώνουμε για την συντήρηση του κλειστών αυτοκινητόδρομων. Το θέμα είναι να γίνεται συντήρηση που δεν γίνεται συνήθως ειδικά στην Εγνατία οδό. Καύσιμο ακριβό πληρώνουμε γιατί είναι η χρυσή αγελάδα για το ελληνικό δημόσιο μιας και δεν μπορεί να εισπράξει άμεσους φόρους εισπράττει έμμεσους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΜΑΠΑ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ, ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥΣ ...ΠΟΛΥ ΠΑΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφή