Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Μείωση διοδίων στο τμήμα Κλειδί-Μαλιακός

Σε ισχύ τίθεται από αύριο, 1η Οκτωβρίου 2024, η μείωση του αντιτίμου των διοδίων στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι (ΠΑΘΕ), η οποία καλύπτεται από το όφελος, ύψους 15.821.155 ευρώ, το οποίο εξασφάλισε το Δημόσιο από την αναχρηματοδότηση του έργου Αυτοκινητόδρομος Μαλιακός-Κλειδί.

Σε επιστολή του προς την «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας βεβαίωσε την πρόθεση ανάληψης υποχρέωσης χρηματοδοτήσεως για το παραπάνω ποσό, μέχρις αναλώσεώς του έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025, προκειμένου να μειωθεί το ύψος τελών διέλευσης των χρηστών του αυτοκινητοδρόμου ως εξής:

Έκπτωση επί όλων των κατηγοριών οχημάτων με διαφοροποίηση μεταξύ ελαφρών (ΕΟ) και βαρέων οχημάτων (ΒΟ) ως εξής:

Ελαφρά οχήματα:

Έκπτωση ύψους 17%, η οποία αφορά όλες τις διελεύσεις, είτε με χρήση πομποδέκτη (οποιασδήποτε Παραχώρησης) είτε με πληρωμή σε λωρίδες με εισπράκτορα (ή αυτόματα μηχανήματα πληρωμής).

Συγκεκριμένα, το όφελος για τους χρήστες ΙΧ από την εφαρμογή του προγράμματος είναι:

- 2,8 ευρώ για το 2024, καθώς η επιβάρυνση της διέλευσης από τους πέντε σταθμούς μειώνεται από 16,5 (σήμερα) σε 13,7 ευρώ, και

- 3 ευρώ για το 2025, από 17,4 σε 14,4 ευρώ, κατ΄ εκτίμηση.

Βαρέα οχήματα:

Έκπτωση ύψους 5%, η οποία αφορά αποκλειστικά τις διελεύσεις με χρήση πομποδέκτη (οποιασδήποτε Παραχώρησης). Η έκπτωση αυτή προστίθεται στην έκπτωση ύψους 7%, η οποία υφίσταται ήδη από τον παραχωρησιούχο. Για πληρωμή με μετρητά, θα συνεχίσουν να ισχύουν οι υφιστάμενες τιμές διοδίων.

Όπως δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας:

«Για πρώτη φορά, με τη συμφωνία που επετεύχθη ανάμεσα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και στον παραχωρησιούχο, η ωφέλεια επιστρέφει με άμεσο τρόπο στην ελληνική κοινωνία, με μείωση του κόστους των μετακινήσεων για τους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

3 σχόλια:

  1. Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας και διόδια. Όπως και φόρο από έσοδα ακινήτων και παράλληλα και ΕΝΦΙΑ. Και υψηλοτατους φόρους για τα καύσιμα και ΦΠΑ πάνω στον φόρο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω που πληρωνω ΕΝΦΙΑ 400 ευρω σε μαγαζι που ενοικιαζεται το 6 μηνο και αλλα 300 στο σπιτι οπου μενω? Τι να μου μεινει? Καλυτερα να πουλησω το μαγαζι που νοικιαζω παρα να πληρωνω συνεχεια φορους γιαυτο. Αν δεν νοικιαστει η πωληθει το μαγαζι θα γινει γκαραζ. Και ουτε που με νοιαζει το brp.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλη κυκλοφορίας πληρώνουμε για την χρήση του υπόλοιπου δικτύου. Διόδια πληρώνουμε για την συντήρηση του κλειστών αυτοκινητόδρομων. Το θέμα είναι να γίνεται συντήρηση που δεν γίνεται συνήθως ειδικά στην Εγνατία οδό. Καύσιμο ακριβό πληρώνουμε γιατί είναι η χρυσή αγελάδα για το ελληνικό δημόσιο μιας και δεν μπορεί να εισπράξει άμεσους φόρους εισπράττει έμμεσους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ