Προχωρά το Flyover, όπως έχει γίνει ευρέως γνωστό το έργο αναβάθμισης της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, το οποίο μαζί με το Μετρό θα αλλάξουν πλήρως το κυκλοφοριακό τοπίο.
Προ ολίγων ημερών ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, επισκέφθηκε το κύριο εργοτάξιο του Flyover και ενημερώθηκε για την πρόοδο των εργασιών. Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκονται χωματουργικές εργασίες, καθώς και εργασίες κατασκευής τεχνικών και υδραυλικών έργων.
Το κυριότερο αντικείμενο είναι η κατασκευή της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους 7,6 χλμ. Κομμάτι της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου είναι μία γέφυρα πλάτους 22 μ. και μήκους 4 χλμ., που θα είναι η μεγαλύτερη σε μήκος γέφυρα η οποία θα έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Ελλάδα, αφήνοντας πίσω τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου που έχει συνεχές και πλήρως αναρτημένο κατάστρωμα 2.252 μ.
Η κατασκευή της θεμελίωσης της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου είναι σε εξέλιξη, με 14 φρέατα θεμελίωσης να βρίσκονται υπό κατασκευή.
Το έργο
Θυμίζουμε ότι το έργο αναβάθμισης της υπάρχουσας Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, αφορά σε 13 χλμ. και περιλαμβάνει την κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου μήκους 7,6 χλμ. Αυτή θα κατασκευαστεί πάνω από την ανατολική περιφερειακή οδό, ενώ 4 χλμ. θα είναι σε συνεχή γέφυρα -εξού και η ονομασία Flyover, καθώς στα μάτια του οδηγού που θα κινείται στον υφιστάμενο δρόμο θα φαίνεται σαν να «ίπταται» ένας ακόμα άξονας.
Τα οφέλη
Το έργο
Θυμίζουμε ότι το έργο αναβάθμισης της υπάρχουσας Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, αφορά σε 13 χλμ. και περιλαμβάνει την κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου μήκους 7,6 χλμ. Αυτή θα κατασκευαστεί πάνω από την ανατολική περιφερειακή οδό, ενώ 4 χλμ. θα είναι σε συνεχή γέφυρα -εξού και η ονομασία Flyover, καθώς στα μάτια του οδηγού που θα κινείται στον υφιστάμενο δρόμο θα φαίνεται σαν να «ίπταται» ένας ακόμα άξονας.
Τα οφέλη
- Δωρεάν, ταχεία και ασφαλή παράκαμψη του αστικού ιστού της πόλης της Θεσσαλονίκης.
- Ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, λόγω της μείωσης του αριθμού ατυχημάτων.
- Η νέα Περιφερειακή Οδός θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα ανά ώρα, σε σύγκριση με τα 5.000 οχήματα που διέρχονται σήμερα.
- Περιβαλλοντική αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής, με μείωση του όγκου των κυκλοφορούντων οχημάτων εντός του κέντρου της Θεσσαλονίκης και αύξηση της μέσης ταχύτητας των οχημάτων που ακολουθούν διαδρομές εκτός κέντρου.
- Βελτίωση στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της Βόρειας Ελλάδας, καθώς σήμερα δεν είναι ικανοποιητική η προσβασιμότητα στο Αεροδρόμιο «Μακεδονία» και στους τουριστικούς προορισμούς της Χαλκιδικής, ιδίως κατά τις περιόδους αιχμής.
- Δραστική μείωση του χρόνου και του κόστους μεταφορών και αύξηση της ανταγωνιστικότητας, ιδίως του δευτερογενούς και τριτογενούς τομέα της οικονομίας του Μητροπολιτικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης.
Μη γράφετε βλακείες. Σημασία σε μια γέφυρα έχει η απόσταση των βάθρων ,πόσο μήκος έχουν τα ανοίγματα που γεφυρώνει κ όχι το μήκος μόνο . Κάτι που δεν αναφέρει η δημοσίευση σας. Μόνο εντυπώσεις κ τίποτα παραξαβω
ΑπάντησηΔιαγραφή