Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Άνοιξε η τηλεφωνική γραμμή για τα παράπονα στην εκπαίδευση στην Κεντρική Μακεδονία

Τηλεφωνική γραμμή για τη σχολική κοινότητα μέσω τις οποίας θα καταγράφονται προβληματισμοί, απόψεις, παράπονα, προτάσεις και ερωτήσεις έχει τεθεί σε λειτουργία στην Κεντρική Μακεδονία.

Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες η ειδική «Γραμμή Ενημέρωσης και Υποστήριξης», στην οποία οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να επικοινωνούν με την Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Η συγκεκριμένη τηλεφωνική γραμμή (2310474812) λειτουργεί κάθε Παρασκευή από τις 12.00 έως τις 14.00 το μεσημέρι. Σε ένα γραφείο που έχει «στηθεί» στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ο εργαζόμενος σηκώνει το τηλέφωνο και απαντάει στις κλήσεις γονέων και καθηγητών.

Πώς θα λειτουργεί

«Ο στόχος είναι να ανοίξουμε ένα δίαυλο επικοινωνίας με τους γονείς να ακούμε τους προβληματισμούς και να δώσουμε μία νέα φιλοσοφία στην επικοινωνία να μας λένε τις προτάσεις, σκέψεις, τις απόψεις τους. Θέλουμε να αναβαθμίσουμε την εκπαίδευση», εξήγησε στο TheOpinion, ο περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπτσης.

Όπως σημείωσε, «φυσικά και θα δεχόμαστε προβληματισμούς και προβλήματα, τα οποία με τους αρμόδιους φορείς μας θα τα καταγράφουμε και θα τα ελέγχουμε τελείως εμπιστευτικά. Στην συνέχεια μετά από λίγες ημέρες θα ερχόμαστε σε επικοινωνία με τους εμπλεκόμενους φορείς που θα μπορούν να λύσουν το πρόβλημα και μετά θα ενημερώνουν τους γονείς ή καθηγητές».

«Αυξάνονται οι ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας σε ένα μεταβαλλόμενο διαρκώς περιβάλλον στην εκπαίδευση και στην κοινωνία. Θέλουμε να υιοθετηθεί από όλους η φιλοσοφία ότι υπάρχει ένας φορέας που ακούει τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς των μαθητών κι ο φορέας αυτός βρίσκει λύσεις», συμπλήρωσε ο κ. Κόπτσης.

«Θέλουμε να διαμορφώνουμε μαζί με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς την εκπαιδευτική πολιτική μας, λαμβάνοντας τις προτάσεις και τις απόψεις τους», τονίζει.

Σύμφωνα με τον περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, στόχος είναι μακροπρόθεσμα να αυξηθούν οι ημέρες εξυπηρέτησης από την συγκεκριμένη τηλεφωνική γραμμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ