Στο έργο που είχε δημοπρατηθεί με την μέθοδο της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα συμμετείχαν μεγάλες δυνάμεις του χώρου δηλαδή οι 1.ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε., 2.ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ A.E., 3.ΘΑΛΗΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ A.E. – ΓΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ A.T.E., 4.ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – INTRAKAT. Τελικά κανένας δεν κατέβηκε με προσφορά.
Το έργο του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης ξεκίνησε στις 24 Ιουλίου 2023 και προσέλκυσε το ενδιαφέρον των μεγάλων ομίλων. Η διαδικασία του ενός έτους είναι σχετικά από τις πιο σύντομες που έχουμε δει μέχρι σήμερα σε διαγωνισμό-ΣΔΙΤ.
Το κόστος του έργου με τον ΦΠΑ ανέρχεται σε 122,14 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 98,5 εκατ. ευρώ). Πρόκειται για ένα από τα έργα του προγράμματος ΥΔΩΡ 2.ο. του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που τραβούν χρηματοδότηση και από το Ταμείο Ανάκαμψης. Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 300 μήνες ενώ η διάρκεια των έργων υπολογίζεται σε 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και την εκκίνηση της περιόδου των κατασκευών.
Είναι το μοναδικό από τα έξι έργα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που δεν προχώρησε καθώς σε όλα τα άλλα υπήρξε ενδιαφέρον και υποβολή προσφορών και μάλιστα σε κάποια από αυτά (Χοχλάκια, Νέστος) έχουμε ήδη προσωρινή ανάδοχο την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.