Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

«Dion Motors»: Opel Mokka - Με υβριδική τεχνολογία και πλήρη εξοπλισμό από 22.900 ευρώ

Η Opel εμπλουτίζει την γκάμα του δημοφιλούς Mokka και παράλληλα μείωσε τις τιμές όλων των εκδόσεων

Η γκάμα της Opel διαθέτει πληθώρα μοντέλων που μπορούν να καλύψουν με άνεση όλων των ειδών τις ανάγκες, με το compact SUV Mokka να διαθέτει μία εξαιρετικά ολοκληρωμένη γκάμα εκδόσεων κινητήρα και εξοπλισμού.

Το Opel Mokka διατίθεται πλέον με δύο επίπεδα εξοπλισμού, Edition και Edition Plus, αλλά οι εκδόσεις κινητήρα έχουν εμπλουτιστεί με το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του Ομίλου Stellantis.

Πιο συγκεκριμένα, η βασική έκδοση κινητήρα αφορά τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης στην έκδοση που αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπή. Σε αυτή, με το στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,6 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα.

Ακολουθεί η αναβαθμισμένη εκδοχή του 3κύλινδρου μοτέρ με την τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας -επίσης με χειροκίνητο κιβώτιο- με την μέγιστη τιμή της ισχύος να φτάνει για την περίσταση τους 136 ίππους, με την ροπή των 230 Nm να κάνει την εμφάνισή της μόλις στις 1.750 σ.α.λ. Εδώ η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,1 δλ. και η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 204 χλμ./ώρα.

Το ισχυρό υπετροφοδοτούμενο μοτέρ μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με την ισχύ του να φτάνει σε αυτή τη διαμόρφωση στους 130 ίππους, ενώ η ροπή παραμένει στα 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Και εδώ το Mokka προσφέρει δυνατές επιδόσεις με 9,2 δλ. για την επίτευξη των 100 χλμ./ώρα από στάση και τελική της τάξης των 200 χλμ./ώρα.

Η νεότερη έλευση στην γκάμα, η έκδοση Hybrid, διαθέτει 48βολτο κύκλωμα και φέρει νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureTech που λειτουργεί στον κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCT6).

Στα σωθικά του τελευταίου βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το γερμανικό SUV (μπαταρία 0,9 kWh), σε ήπιες συνθήκες κίνησης, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Η μέγιστη απόδοση του νέου υβριδικού συστήματος κίνησης του Opel Mokka είναι 136 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. και οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο αναφέρουν επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. και τελική ταχύτητα 207 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, σύμφωνα πάντα με το πρωτόκολλο WLTP, έχουν οριστεί στα 4,9 λτ./100 χλμ. και 110 γρ./χλμ. CO2 αντίστοιχα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη είσοδο στον Δακτύλιο.

Επιπλέον, το compact SUV Mokka διατίθεται και σε μία ηλεκτρική έκδοση, με κινητήρα 136 ίππων και 260 Nm. Η αυτονομία της έκδοσης μπορεί να φτάσει έως τα 338 χλμ. με μία φόρτιση της μπαταρίας των 50 kWh.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, έτσι και το νέο Opel Mokka συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύηση.

1.2 Turbo 100 PS Edition: 22.900 ευρώ
1.2 Turbo 100 PS Edition Plus: 24.900 ευρώ
1.2 Turbo 136 PS Edition: 23.900 ευρώ
1.2 Turbo 136 PS Edition Plus: 25.900 ευρώ
1.2 Turbo 130 PS AT8 Edition: 26.500 ευρώ
1.2 Turbo 130 PS AT8 Edition Plus: 26.900 ευρώ
1.2 Hybrid Turbo 136 PS e-DCT6 Edition: 28.100 ευρώ
1.2 Hybrid Turbo 136 PS e-DCT6 Edition Plus: 30.100 ευρώ
Electric 136 PS Edition: 40.500 ευρώ (*29.500 ευρώ)
Electric 136 PS Edition Plus: 42.500 ευρώ (*31.500 ευρώ)

* Η τιμή περιλαμβάνει την κρατική επιδότηση Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 (9.000 ευρώ) και το όφελος απόσυρσης αυτοκινήτου συμβατικής τεχνολογίας (2.000 ευρώ)

Ελάτε τώρα στη ΔΙΟΝ ΜΟΤΟΡΣ!

Βέροια
Νέα περιφερειακή οδός Βέροιας Θεσσαλονίκης
Τηλ. 2331071697

Κατερίνη
Τ. Τερζοπούλου 111 Τηλ. 23510 76600, 23510 76602

Γιαννιτσά
1ο. Χλμ Γιαννιτσών - Αλεξάνδρειας Τηλ. 23820 82444, 23820 82444







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ