Οι ουρές χιλιομέτρων ειδικά κοντά στους σταθμούς διοδίων είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται στην ελληνική επικράτεια σε κάθε μεγάλη εορταστική έξοδο και δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερη δυσφορία στους οδηγούς και τους επιβάτες ενός οχήματος.
Για την αποφυγή της κυκλοφοριακής συμφόρησης στα διόδια του οδικού δικτύου της ελληνικής επικρατείας, οι οδηγοί έχουν μερικούς άσους στο μανίκι τους που μπορούν να εκμεταλλευτούν για να μειώσουν τον χρόνο αναμονής σε μεγάλο βαθμό ή ακόμη και να τον εξαλείψουν.
Το πρώτο πράγμα που μπορούν να κάνουν οι οδηγοί που θα εγκαταλείψουν τα αστικά τείχη τις επόμενες ημέρες είναι να προμηθευτούν από πριν ηλεκτρονικό πομποδέκτη (e-pass) ώστε να αξιοποιήσουν την αντίστοιχη λωρίδα στα διόδια.
Με τον πομποδέκτη στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου η μπάρα στη συγκεκριμένη λωρίδα ανοίγει αυτόματα και όπως μπορεί να έχετε παρατηρήσει ήδη και εσείς, αυτή η λωρίδα δεν παρουσιάζει ποτέ ουρά. Πλέον με τον πομποδέκτη μιας εταιρείας μπορείτε να περάσετε από όλα τα διόδια.
Αν δεν προμηθευτείτε e-pass, το επόμενο λογικό βήμα είναι να επισκεφτείτε στα διόδια τις λωρίδες με τα αυτόματα ταμεία, οι οποίες παρουσιάζουν σημαντικά λιγότερη κίνηση σε σχέση με τις υπόλοιπες. Σε αυτές τις λωρίδες ο οδηγός μπορεί να πληρώσει με ρευστό αλλά ακόμη πιο σημαντικά μπορεί να χρησιμοποιήσει τη χρεωστική του κάρτα και να καταβάλλει το διόδιο ανέπαφα.
Η τρίτη επιλογή που έχουν στη διάθεσή τους οι οδηγοί για να μην βρουν ουρές στα διόδια είναι να φροντίσουν να ταξιδέψουν τη σωστή ώρα της ημέρας όταν η κίνηση στους αυτοκινητόδρομος είναι μικρή.
Η συγκεκριμένη ώρα τις ημέρες της εξόδου των εκδρομέων από τις πόλεις είναι είτε πολύ νωρίς το πρωί είτε αργά το βράδυ. Προτιμήστε να ταξιδέψετε την ώρα της ημέρας που ταιριάζει καλύτερα με το δικό σας το ωράριο και μην ταξιδέψετε βράδυ σε ώρες που συνήθως κοιμάστε, ακόμη περισσότερο αν δεν είναι κάτι που δεν έχετε συνηθίσει να κάνετε.
Σχετικά με το e-pass συμφωνώ ότι είναι πολύ καλό.... αλλά δυστυχώς όταν έχει μεγάλη ουρά μέχρι να φτάσεις περίπου στα 500 μέτρα και να αρχίσει να ξεκαθαρίζει η λωρίδα e-pass ,τρως όλη την κίνηση κανονικά.....και δυστυχώς πολύ δεν σέβονται ούτε αυτή την λωρίδα.... αλλά εννοείται ότι αξίζει να έχεις αυτό τον πομπό....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που κάνουν στα περισσότερα διόδια δεν το καταλαβαίνω. Αντί να δίνουν λωρίδα epass σε κάποια αριστερή ή δεξιά πλευρά των διοδίων, επιλέγουν να δίνουν τις ενδιάμεσες λωρίδες, με αποτέλεσμα να καλύπτουν τις λωρίδες αυτές αυτοκίνητα που δεν έχουν σκοπό να περάσουν από αυτές. Τι πιο απλό να δίνονται οι λωρίδες epass στα αριστερά των διοδίων, ώστε όσοι κινούνται σε αυτή την πλευρά να προχωρούν χωρίς εμπόδια. Όταν το epass είναι στο μέσον, λογικό είναι να κλείνεται η λωρίδα αυτή από άλλα αυτοκίνητα και να περιμένεις να φτάσεις πολύ κοντά για να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Για του λόγου το αληθές, παρατηρήστε τι γίνεται στα διόδια του Πολυμύλου, όσοι κινείστε προς Κοζάνη.
ΔιαγραφήΈμαθαν περισσότεροι να γλιτώνουν το 1.20 μέσω Χαλάστρας Κύμινα και επιστροφή στην Εγνατία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα διόδια τα γλυτώνεις κατεδαφίζοντάς τα, δεν τολμάς να ταξιδέψεις πουθενά, κάθε 20-30 χιλιόμετρα το χέρι του υπαλλήλου απλωμένο. Οι νταβατζήδες με τη βοήθεια του κράτους κονομάνε για δρόμους που εμείς χρυσοπληρώσαμε, αλλά δεν μπορούμε να τους χρησιμοποιήσουμε. Αλλά δεν αξίζει τίποτε καλύτερο αυτός ο λαός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός!!!
ΔιαγραφήΠρος 5.47: 0.90€ είναι πλέον....
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτιπ είναι πλέον προς Θεσσαλονίκη, λόγω έργων στη γέφυρα
Διαγραφή