Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Πωλούνται σε τιμή... χρυσού τα «ελληνικά παπιά»

Τα εμβληματικά δίτροχα που έχουν μεγαλώσει γενιές και γενιές Ελλήνων αναβατών, συνεχίζουν να προσελκύουν τα φώτα της δημοσιότητας και να ανεβάζουν την αξία τους στην αγορά μεταχειρισμένου.

Η χώρα μας και τα προσιτά δίτροχα παπιά, έχουν αναπτύξει τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες μια σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης που δεν απαντάται σε κανένα άλλο τροχοφόρο. Πρόκειται για ένα σπάνιο φαινόμενο στην ευρωπαϊκή αγορά, μιας και τα συγκεκριμένα δίτροχα δεν ευδοκίμησαν στις υπόλοιπες χώρες της γηραιάς ηπείρου, παρά μόνο στην δική μας.

Ακούγοντας τη λέξη παπί, το μυαλό όλων πάει αυτόματα στην μικρή και προσιτή μοτοσυκλέτα που έφερε την «υπογραφή» του Soichiro Honda και έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της το μακρινό 1958, πριν από σχεδόν εξίμισι σχεδόν δεκαετίες.

Χάρη στην καλόβολη φύση του, στην απίστευτη φιλικότητά του στην οδήγηση που ενισχυόταν από την απουσία συμπλέκτη, στην πολύ προσιτή του τιμή, στη χαμηλή κατανάλωση βενζίνης, αλλά και στο ιδιαίτερα περιορισμένο κόστος χρήσης, το μικρό και «ταπεινό» παπί μπήκε με το πέρασμα του χρόνου στην γκάμα και άλλων κατασκευαστών για να γίνει το πιο μοσχοπουλημένο όχημα ανεξαρτήτως κατηγορίας, με πωλήσεις δεκάδων εκατομμυρίων μονάδων σε όλο τον κόσμο.

Όλα τα παραπάνω συνέβαλαν φυσικά στη σχετικά γρήγορη αποδοχή του παπιού και από το ελληνικό δίτροχο κοινό, το οποίο το «αγκάλιασε» ειδικά τη 10ετία του '80. Στη σέλα ενός παπιού μπορούσε να δει κανείς τους πάντες: από τον έφηβο που παίρνει τις πρώτες του «ρόδες» μέχρι τον ηλικιωμένο που πηγαίνει στη λαϊκή για ψώνια.

Δύο τέτοια παπιά πωλήθηκαν αυτή την περίοδο σε γνωστή ιστοσελίδα δημοπρασιών, με το πρώτο να είναι στρογγυλοφάναρο Super Cub C102 του 1965 με μόλις 380 χλμ. στον ολικό χιλιομετρητή. Το δεύτερο είναι ένα πιο σύγχρονο, του 1996, Super Cub C90 του 1996 με 161 χλμ. στο κοντέρ.

Παρά την ηλικία τους, και οι δύο μοτοσυκλέτες είναι σε άριστη κατάσταση. Το πρώτο βέβαια, το μεγαλύτερο σε ηλικία, υπέστη αναπαλαίωση το 1997 και τοποθετήθηκε νέος κινητήρας, αλλά από τότε έχει γράψει μόνο αυτά τα λίγα χλμ.

Το νεότερο, το Super Cub C90, δεν έχει υποστεί αλλαγές από τον ιδιοκτήτη του και από τότε φυλάσσεται σε γκαράζ μαζί με άλλες σπάνιες μοτοσυκλέτες και άλλα οχήματα.

Οι τιμές των παπιών στη σελίδα δημοπρασιών έφτασαν τα 2.400 ευρώ στην περίπτωση του στρογγυλοφάναρου και τα 8.200 ευρώ για το νεότερο Super Cub 90 του 1997.

Πηγή

5 σχόλια:

  1. Τελικά ο άνθρωπος έχει τρέλα .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα τα παραπάνω είναι αλήθεια. Η αξία τους ανεκτίμητη. Όπως και τα τρακτέρ FIAT .Μοναδικά και όσοι τα κατέχουν να τα προσέχουν. Είναι σπάνια και συλλεκτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα DATSUN δεν είναι σπάνια και συλλεκτικά !

      Διαγραφή
    2. Και σπάνια και συλλεκτικά είναι κι όποιος αμφιβάλλει ας ρωτήσει τους γνωστούς λάτρεις και συλλέκτες της φίρμας

      Διαγραφή
  3. Τη πούμε για τα παπάκια ρε παιδιά αφού έπαιρνες ένα στα 17 κ μέχρι να βγεις σύνταξη το είχες κ άμα ήταν κ συντηρημένο καλά το έδινες κ στο παιδί σού ήταν μπροστά οι Ιάπωνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ