α. Τροχαία Ατυχήματα
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας, σημειώθηκαν 34 τροχαία ατυχήματα τον Απρίλιο του 2024, έναντι 28 τον αντίστοιχο μήνα του 2023. Ειδικότερα σημειώθηκαν:
- 9 θανατηφόρα ατυχήματα, έναντι 4 το 2023.
- 2 σοβαρά τροχαία ατύχηματα, ίδιος αριθμός με το 2023.
- 23 ελαφρά τροχαία ατυχήματα, έναντι 22 το 2023.
- 10 νεκροί, έναντι 5 το 2023.
- 3 σοβαρά τραυματίες, έναντι 4 το 2023.
- 32 ελαφρά τραυματίες, έναντι 31 το 2023.
- Η υπερβολική ταχύτητα
- Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
- Η απόσπαση προσοχής του οδηγού
- Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας / προστατευτικού κράνους
- Η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας
- Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση
- Η παραβίαση της προτεραιότητας
Οι Υπηρεσίες Τροχαίας Αστυνόμευσης της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων και δυστυχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο.
Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον μήνα Απρίλιο του έτους 2024, βεβαιώθηκαν μεταξύ άλλων και 13.514 παραβάσεις ως ακολούθως:
- 7.394 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα,
- 4.461 παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων,
- 443 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
- 323 παραβάσεις για Κ.Τ.Ε.Ο,
- 183 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ,
- 143 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
- 141 παραβάσεις για κίνηση στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας ή μη κίνηση στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος,
- 135 παραβάσεις για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
- 88 παραβάσεις για αντικανονικούς ελιγμούς,
- 84 παραβάσεις για αντικανονικό προσπέρασμα,
- 83 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
- 19 παραβάσεις για παραβίαση προτεραιότητας,
- 11 παραβάσεις για μη χρήση παιδικών καθισμάτων και
- 6 παραβάσεις για παράνομα τοποθετημένες διαφημιστικές πινακίδες.
Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας, με σκοπό να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, υπενθυμίζει σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.
Στο πλαίσιο αυτό, οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή και να ακολουθούν τις υποδείξεις και τις συμβουλές του προσωπικού της Τροχαίας.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει:
- Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
- Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και τον έλεγχο του οχήματος
- Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
- Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας
- Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας
- Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας
- Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος
- Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη
- Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα
- Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ
- Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.
Η τροχαία της Βέροιας έσπασε και πάλι ρεκόρ εισπράξεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δκτης της Τροχαίας πήρε εύφημη μνεία.
Μήπως αναφέρεσαι στους Δημοτικούς; Οι της Τροχαίας, μιά χαρά κάνουν την δουλειά τους
ΔιαγραφήΠολλοι οδηγοι ηλικιας απο 18 μεχρι 30 ετων στα σημεια που ειναι να πηγαινεις με 50 εκεινοι πανε με 80. Και σημερα καθως πηγαινα για βεροια μετα απο το Μακροχωρι καποιοι δεν ενεργοποιουν το φλας οταν ειναι να στριψουν η να αλλαξουν λωριδα και κανουν προσπερασεις απο δεξια. Το να κοιταζεις κατω στο κινητο την ωρα η αν σου ηρθε μυνημα ενω αφηνεις τα χερια σου απο το τιμονι ειναι αρκετο στο να βγεις εκτος δρομου. ( 4 δευτερολεπτα απροσεξιας)
ΑπάντησηΔιαγραφή