Την πρότασή του για τη χρήση του στρατιωτικού αεροδρομίου στο Παλαιοχώρι Ημαθίας (στα όρια του Πλατέος) ως εμπορευματικού, κατέθεσε ο ίδιος, σε υβριδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή εκπροσώπων επιμελητηρίων και φορέων της Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση του ΒΕΘ.
Άλλωστε, όπως υποστήριξε, η υλοποίηση της πρότασής του, θα μπορούσε να συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, που αποτελεί βασικό "γρανάζι" της οικονομίας, αλλά και στην ανάδειξη της γεωστρατηγικής θέσης της Κεντρικής Μακεδονίας, με σειρά ωφελειών για την ευρύτερη περιοχή.
Τονίζοντας δε, ότι δεν υπάρχει πουθενά αλλού στη χώρα cargo αεροδρόμιο, ο κ. Καπνοπώλης επισήμανε ότι "η δημιουργία του, θα προσδώσει προστιθέμενη αξία στην περιοχή και παράλληλα θα αξιοποιηθεί, το δίκτυο των εμπορευματικών διαύλων, υφιστάμενων και μελλοντικών".
Επιπλέον, ο ίδιος στην τοποθέτησή του σημείωσε ότι η μη ύπαρξη άλλου εμπορευματικού αεροδρομίου στη χώρα καταδεικνύει την αναγκαιότητα, αλλά και τη σημασία δημιουργίας του και μάλιστα σε μια περιοχή που βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο ανάφερε ο κ. Καπνοπώλης υπογραμμίζοντας πως "η συνεχώς, αυξανόμενη ζήτηση από μεγάλες επιχειρήσεις ελληνικών και ξένων συμφερόντων για την ανάπτυξη logistics στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, και ειδικότερα της Θεσσαλονίκης, αποτελεί έναν ακόμη λόγο που αντανακλά την αναγκαιότητα της ανάπτυξης ενός cargo αεροδρομίου στην περιοχή".
Μάλιστα, τόνισε ότι "η ανάπτυξη ενός cargo αεροδρομίου δεν προσεγγίζεται, ως μεμονωμένη κίνηση, αλλά ως μέρος ενός γενικότερου σχεδιασμού. Θα μπορούσε να υλοποιηθεί παράλληλα με άλλα σημαντικά έργα υποδομών που είναι σε εξέλιξη, όπως η αξιοποίηση του ΟΛΘ και η αναβάθμιση των σιδηροδρομικών συνδέσεων αλλά και του οδικού δικτύου".
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΒΕΘ, οι συμμετέχοντες στη σύσκεψη δήλωσαν καταρχήν θετικοί σε μία τέτοια πρόταση και επισήμαναν την αναγκαιότητα υλοποίησης μελέτης, προκειμένου να καταδειχθεί αν το εγχείρημα θα μπορούσε να αποδώσει τα προσδοκώμενα οφέλη για την περιοχή και την επιχειρηματικότητα και παράλληλα να διερευνηθούν οι ιδιαιτερότητες του εγχειρήματος.
Άλλωστε, όπως υποστήριξε, η υλοποίηση της πρότασής του, θα μπορούσε να συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, που αποτελεί βασικό "γρανάζι" της οικονομίας, αλλά και στην ανάδειξη της γεωστρατηγικής θέσης της Κεντρικής Μακεδονίας, με σειρά ωφελειών για την ευρύτερη περιοχή.
Τονίζοντας δε, ότι δεν υπάρχει πουθενά αλλού στη χώρα cargo αεροδρόμιο, ο κ. Καπνοπώλης επισήμανε ότι "η δημιουργία του, θα προσδώσει προστιθέμενη αξία στην περιοχή και παράλληλα θα αξιοποιηθεί, το δίκτυο των εμπορευματικών διαύλων, υφιστάμενων και μελλοντικών".
Επιπλέον, ο ίδιος στην τοποθέτησή του σημείωσε ότι η μη ύπαρξη άλλου εμπορευματικού αεροδρομίου στη χώρα καταδεικνύει την αναγκαιότητα, αλλά και τη σημασία δημιουργίας του και μάλιστα σε μια περιοχή που βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο ανάφερε ο κ. Καπνοπώλης υπογραμμίζοντας πως "η συνεχώς, αυξανόμενη ζήτηση από μεγάλες επιχειρήσεις ελληνικών και ξένων συμφερόντων για την ανάπτυξη logistics στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, και ειδικότερα της Θεσσαλονίκης, αποτελεί έναν ακόμη λόγο που αντανακλά την αναγκαιότητα της ανάπτυξης ενός cargo αεροδρομίου στην περιοχή".
Μάλιστα, τόνισε ότι "η ανάπτυξη ενός cargo αεροδρομίου δεν προσεγγίζεται, ως μεμονωμένη κίνηση, αλλά ως μέρος ενός γενικότερου σχεδιασμού. Θα μπορούσε να υλοποιηθεί παράλληλα με άλλα σημαντικά έργα υποδομών που είναι σε εξέλιξη, όπως η αξιοποίηση του ΟΛΘ και η αναβάθμιση των σιδηροδρομικών συνδέσεων αλλά και του οδικού δικτύου".
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΒΕΘ, οι συμμετέχοντες στη σύσκεψη δήλωσαν καταρχήν θετικοί σε μία τέτοια πρόταση και επισήμαναν την αναγκαιότητα υλοποίησης μελέτης, προκειμένου να καταδειχθεί αν το εγχείρημα θα μπορούσε να αποδώσει τα προσδοκώμενα οφέλη για την περιοχή και την επιχειρηματικότητα και παράλληλα να διερευνηθούν οι ιδιαιτερότητες του εγχειρήματος.
Έτσι, το αμέσως επόμενο διάστημα, όπως γνωστοποιείται στην ανακοίνωση του ΒΕΘ, θα ξεκινήσει ένας κύκλος επαφών με εκπροσώπους της πολιτείας, προκειμένου να συζητηθεί η σχετική πρόταση και να γίνουν οι απαραίτητες συντονισμένες ενέργειες.
Στη συνάντηση συμμετείχαν, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής και τομέαρχης Παραγωγικών Φορέων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Γιάννης Κουφίδης και οι επικεφαλής των επιμελητηρίων Κιλκίς, Χρήστος Χατζημλάδης και Σερρών, Αθανάσιος Μαλλιάρας.
Στη συνάντηση συμμετείχαν, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής και τομέαρχης Παραγωγικών Φορέων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Γιάννης Κουφίδης και οι επικεφαλής των επιμελητηρίων Κιλκίς, Χρήστος Χατζημλάδης και Σερρών, Αθανάσιος Μαλλιάρας.
Παράλληλα, στην υβριδική συνάντηση συμμετείχαν ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων (ΣΕΒ), Σίμος Διαμαντίδης, ο επικεφαλής του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, Αθανάσιος Λιάγκος, ο αντιπρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, ο διευθυντής Τομέα Βιομηχανικής Διοίκησης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), Δημήτρης Βλάχος και η εκπρόσωπος της ReDePlan Consultants, Σοφία Πετούση.
Επίσης, στην υβριδική συνάντηση συμμετείχαν o πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Logistics Βόρειας Ελλάδας, Δημήτρης Τσιτσάμης, o αντιπρόεδρος του δ.σ της ΕΕL.BE, Απόστολος Μπιζάκης, διευθύνων σύμβουλος της TREDIT και η διευθύντρια του επιμελητηρίου Ημαθίας, Όλγα Σαββίδου.
Δηλαδή τελικά το αεροδρόμιο δεν θα κατασκευαστεί στο Σέλι ?.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι , προτείνω το Ξηρολίβαδο , βλέπεις όλο τον κάμπο !
ΔιαγραφήΗ πρόταση αυτή είχε γίνει προ 20ατετιας και από τον Νίκο Ουσουλτζογλου Πρόεδρο του Επιμελητηριου Ημαθίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν από 32 χρόνια είχε γίνει πρόταση σε όλους τους βουλευτές του νομού για κατασκευή εμπορικού αεροδρομίου στην Αλεξάνδρεια, από τον αείμνηστο φίλο και ομοιοπαθητικό γιατρό Αρίσταρχο Τσαμασλίδη
ΔιαγραφήΧρήστος Λουκέρνη
Να συμπληρώσω είχε προτείνει την ενοικίαση αεροπλάνων εμπορικών σε πάρα πολύ χαμηλή τιμή από την Πολωνία και έλεγε για παράδειγμα ότι δεν είναι δυνατόν στην Κύπρο να βγαίνει το πρωί η πατάτα και το μεσημέρι να πωλείται στην αγορά του Λονδίνου, να συμφέρει την Κύπρο να μεταφέρει τις πατάτες της στην Αγγλία και να μην συμφέρει εμάς για τα ροδάκινα.
ΔιαγραφήΧρήστος Λουκέρνη
ΔιαγραφήΜετά το αεροδρόμιο φτιάξτε και ένα λιμάνι στην Βέροια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ημαθία έχει ένα κακό για την ανάπτυξη της,έχει πολύ κοντά την υδροκέφαλη Θεσσαλονίκη αν καταφέρει να της κόψει το κεφάλι,μπράβο της.Θυμαστε για κάποιο καινούργιο αεροδρομιο που σχεδίαζαν στο Κλειδί;Θα εξυπηρετούσε πολλούς νομούς αλλά θα ήταν μακριά από τη Θεσσαλονίκη.Εγκαταλειφθηκε και μεγάλωσαν το ήδη υπάρχων που είναι στο πιο ακατάλληλο μέρος λόγω της ομίχλης που «πιάνει» και είναι δίπλα από τα σπίτια.Εχει να πει κανείς κάτι;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι στο Κλειδί έχει ομίχλη
ΔιαγραφήΑς σοβαρευτουμε ....βρακι δεν εχει ο πισινος μας μεταξωτα ζηταμε.....κανετε πρωτα την οδοποιια που εχει το κακο χαλι της και υποδομες για την Αγροτια
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία ! Να κάνουμε εξαγωγές φρέντο καπουτσίνο που έχει γεμίσει η Βέροια με καφετέριες , μακαρόνια μίσκο νο.6 που επίσης έχει γεμίσει το χωριό της Βέροιας με τα άθλια σουπερ μαρκετ που έχουν καταστρεψει εν πολλοίς την οικονομία της χώρας αυτά τα κρατικά καρτέλ , επίσης το αεροδρόμιο μπορεί να λειτουργήσει και ώς σημείο εισόδου εξόδου φθηνού εργατικού δυναμικού απο τας Ινδίας , Πακιστάν κλπ αντίστοιχες χώρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάντε 5 πράγματα βασικά που έχουν κάνει τον νομό να μοιάζει με γειτονία στην Νικαράγουα και μετά πιάστε στα αεροδρόμια, που στην Βέροια μια βόλτα έξω αρκεί να καταλάβει κανείς σόφρων την βαθύτατη φτώχια στην οποία έχει περιέλθει η άλλοτε πόλη.
Οι νέοι φεύγουν , έχει γεμίσει ο τόπος παππούδες και δημοσίους υπαλλήλους , που πάλι καλά δηλαδη που υπαρχουν και αυτοι αλλιως η πολη θα είχε βαλει λουκέτο εδω και χρόνια.
👍
ΔιαγραφήΦίλε δεν είναι ακατόρθο για εμπορικό αεροδρόμιο. Μία πίστα θέλεις και κάνα δύο αποθήκες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Μακροχώρι υπήρχε μικρό παρατημένο στρατιωτικό αεροδρόμιο που το χρησιμοποιούσε η αερολέσχη Βέροιας. Αντί για προέκταση της πίστας (όπου υπάρχει ο χορός χωρίς κάποια απαλλοτρίωση) ο εκάστοτε δήμαρχος άφηνε τον κάθε πικραμένο να κάνει μαντρί βάζοντας δύο κότες και ένα πρόβατο.
Χρηστος Λουκέρνη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ρε πιστεύετε για αεροδρόμιο στο Πλατύ, τι να πω; Άσε που αν γίνω πρωθυπουργός θα καταθέσω πρόταση για κοσμοδρόμιο στην Μελίκη. Ανοίξτε το ζαχάρεως που είναι και έτοιμο,και τους αερολιμένες για του χρόνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν 15 -20 χρόνια συζητιόταν να κλείσει το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και να κατασκευαστεί καινούριο στο Πλατύ, αλλά τελικά ξεκίνησαν την επέκταση του διαδρόμου προσαπογείωσης και η συνέχεια είναι γνωστή. Μπορεί αν γίνει cargo για αρχή να δέχεται και low cost πτήσεις στη συνέχεια με μικρή επένδυση
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστό αυτό που λες έτσι ακριβώς.Αλλά ο Ψωμιάδης πίεσε να γίνει προέκταση της πίστας στο αεροδρόμιο Μακεδονία η οποία κόστισε πάρα πάρα πολλά λεφτά. Η Αλεξάνδρεια θα βόλευε όλους γιατί είναι στο κέντρο της Μακεδονίας και υπάρχει γρηγορότερη πρόσβαση από παντού. Κρίμα.
ΔιαγραφήΞεχνάτε πως το αεροδρόμιο της Αλεξανδρείας είναι στρατιωτικό;
ΑπάντησηΔιαγραφή