Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Ολοκληρώνεται ο νέος αυτοκινητόδρομος της Ελλάδας

Μόνο λίγες εβδομάδες απομένουν για την ολοκλήρωση ενός μεγάλου κομματιού του Ε65 ο οποίος συγκαταλέγεται στα μεγαλύτερα οδικά έργα

της χώρας μας.

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την ολοκλήρωση ενός πολύ μεγάλου τμήματος του Ε65, του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας που θα φέρει πιο κοντά την Αθήνα στην Εγνατία Οδό, και λογίζεται ως ένα στρατηγικής σημασίας έργο για την ανάπτυξη της χώρας.

Όπως δήλωσε το Σάββατο 9 Μαρτίου ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μιλώντας στο δεύτερο «THERMOPYLAE FORUM» που έγινε στις Θερμοπύλες, τα τμήματα Λαμία – Ξυνιάδα και Τρίκαλα – Καλαμπάκα αναμένεται να παραδοθούν σε χρήση πριν το φετινό Πάσχα, εφόσον δεν εκδηλωθούν ακραία καιρικά φαινόμενα στο μεσοδιάστημα.

Επομένως, με δεδομένο ότι το Ξυνιάδα (31,8 χλμ.)-Τρίκαλα (111,4 χλμ.), δηλαδή ο συνδετικός κρίκος αυτών των δύο τμημάτων βρίσκεται ήδη σε λειτουργία, σε λίγες εβδομάδες οι οδηγοί θα έχουν στο σύνολό τους όλο το τμήμα από Λαμία έως Καλαμπάκα, και ως εκ τούτου το ταξίδι τους θα γίνει θεαματικά ασφαλέστερο και ταχύτερο.

Αναφορικά με την ολοκλήρωση του υπολειπόμενου τμήματος του Ε65, δηλαδή του Καλαμπάκα-Εγνατία, αυτό αναμένεται εντός του 2025.

Ο Ε65, με μήκος 238 χλμ., αποτελεί έργο στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Ελλάδας και αφορά στην κατασκευή αυτοκινητοδρόμου από ημικόμβο με Α.Θ.Ε. στο ύψος του Α.Κ. Θερμοπυλών έως τον ανισόπεδο κόμβο με Εγνατία οδό μετά την Οξύνεια (συνολικό μήκος 181 χλμ.), καθώς και στη διαχείριση και συντήρηση του τμήματος της Α.Θ.Ε. από τη Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες Φθιώτιδας (συνολικό μήκος 57 χλμ.)

Θα έχει 15 κόμβους, 6 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), 3 Σταθμούς Πυροσβεστικής και Τροχαίας, 146 γέφυρες, άνω & κάτω διαβάσεις και αρκετές σήραγγες με συνολικό μήκος 18,3 χλμ.


Ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διασχίζει τον κάμπο της Φθιώτιδας, την οροσειρά της Όρθρυος, το Θεσσαλικό κάμπο και τον Πηνειό ποταμό περνώντας πλησίον των πόλεων Καρδίτσας, Τρικάλων, Καλαμπάκας μέχρι τους πρόποδες των Αντιχασίων, τον Ίωνα ποταμό και την οροσειρά των Χασίων για να ενωθεί τελικά με την Εγνατία Οδό στο Δρυμό της Πίνδου.

Κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη και επί της ουσίας συνδέει την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα. Με την ολοκλήρωσή του το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία θα διαρκεί 1 ώρα και 30 λεπτά, το Αθήνα-Γρεβενά 4 ώρες και το Αθήνα-Τρίκαλα κάτω από 3 ώρες.

Πηγή

4 σχόλια:

  1. tin paraegnatia verias edesas na doume pote tha teleiosoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθετος άξονας λέγεται,αλλά αγνοείται η ( μαύρη- κατάμαυρη ) τύχη του.Δεν ελπίζω πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρώτη μελέτη για κάθετο Άξονα Βεροίας-Σκύδρας είχε γίνει το 1996 ! Καλά κρασιά.....

      Διαγραφή
  3. Αν είχατε κάποιο μεγάλο χωράφι και έπρεπε να περάσει ο δρόμος, τι θα κάνατε;;; Και μιλάτε κι από πάνω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ