«Πεθαίνει ο κλάδος των βενζινοπωλών στη βόρεια Ελλάδα γιατί εκεί οι Έλληνες φεύγουν και περνάνε απέναντι σε Βουλγαρία και Τουρκία για να αγοράσουν φθηνή βενζίνη, γιατί σε αυτές τις χώρες είναι μικρός ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στα καύσιμα», είπε στο ΕΡΤNEWS η πρόεδρος των βενζινοπωλών Αττικής, Μαρία Ζάγκα.
«Έφευγε και φεύγει ελληνικό χρήμα από τα σύνορα και πεθαίνουν οι επαγγελματίες. Και οι πολίτες που το κάνουν έχουν δίκιο, αλλά και ο κλάδος πρέπει να ζήσει»
Η κυρία Ζάγκα πρόσθεσε ότι «στην Ελλάδα δεν υπάρχει φτηνό καύσιμο, όταν το 60% της τιμής του είναι Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης και επιπλέον έχει και τον ΦΠΑ, φόρο πάνω στο φόρο, δηλαδή παράλογο. Πώς θα τα βγάλουμε πέρα;», αναρωτήθηκε.
Και συνέχισε λέγοντας ότι «έχουμε πει πολλές φορές ότι το πετρέλαιο είναι χρηματιστηριακό είδος. Δυστυχώς η τιμή του παίζει ανάλογα των συμφερόντων των μεγάλων και την πληρώνουμε όλοι οι υπόλοιποι.
Όσο λοιπόν υπάρχουν δυσάρεστα διεθνή γεγονότα, τα καύσιμα που έρχονται σε εμάς, τους βενζινάδες, είναι με αυξημένη τιμή. Ήδη βλέπω τις τιμές να ανεβαίνουν, τσιμπάνε το τελευταίο διάστημα, πάνω από μήνα και ήταν επόμενο οι τιμές της απλής αμόλυβδης στην Αττική να φθάσουν πάνω από 1,90 ευρώ το λίτρο. Εμείς αλλάζουμε τις τιμές βάσει τιμολογίων. Ο καθένας από εμάς έχει μια εταιρεία από την οποία προμηθεύεται καύσιμα.
Έρχεται λοιπόν το τιμολόγιο όπου η εταιρεία έχει αγοράσει από ένα από τα δύο διυλιστήρια που έχουμε στη χώρα με νέα τιμή, εγώ είμαι υποχρεωμένη από τον νόμο, αλλιώς έχω πρόστιμο ή να ανεβάσω ή να κατεβάσω την τιμή πώλησης», υπογράμμισε.
Να γίνονται έλεγχοι
Επισήμανε επίσης ότι «τώρα με τα νέα τιμολόγια δεν μπορεί να υπάρχει τιμή κάτω από 1,90 ευρώ/λίτρο και βλέπω τιμές με 1,73 ευρώ/λίτρο. Αυτά δεν τα βλέπει η κυβέρνηση;
Να γίνονται έλεγχοι εκεί που η τιμή είναι 2,40 και είμαι βέβαιη πως για να το βάλουν θα έχουν ανάλογα τιμολόγια οι άνθρωποι, αλλά να πάει ο έλεγχος και σε αυτούς που είναι δήθεν φτηνοί.
Πόσες φορές το έχω κάνει θέμα προσωπικά εγώ σαν πρόεδρος του κλάδου να λέω ότι είναι περίεργες αυτές οι φτηνές τιμές, δεν υπάρχουν. Και δεν υπάρχουν γιατί είναι τιμές λιανικής, κάτω από την χονδρική τιμή των διυλιστηρίων, άρα;
Είναι δυνατόν να αγοράζω 1,80 και να πουλάω 1,50; Δεν γίνεται αυτό, κάτι άλλο συμβαίνει», τονίζει.
«Ζητάμε να γίνει κάθαρση του χώρου, και για αυτό η κυβέρνηση ψήφισε νόμο, που όποιο μαγαζί πιάνουν να νοθεύει, να έχει πειραγμένες αντλίες ή να έχει λαθραίο πετρέλαιο για δύο χρόνια, το κλείνει», κατέληξε η κυρία Ζάγκα.
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα...Στους ανθρώπους των 700-1000 € μηνιαίως, ας φορτώσουν και βενζίνα 2 ευρώ, και λάδι 20 ευρώ και σούπερ μάρκετ απλησίαστο...Πάντα φταινε κάποιοι άλλοι...Οι εκλογές άλλωστε αργούν....κι όταν φτάσουν, ξερουν, οτι ψηφίζουμε χωρίς να σκεφτούμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολουθώ ΣΚΑΙ και όπως λέει και ο έγκριτο δημοσιογράφος και διευθυντής ενημέρωσης Πορδοσαλτε, Καύσιμα δεν βάζει ο άνθρωπος των 500 ευρώ. Δεν μπορεί να βάλει, δυστυχώς δεν μπορεί να βάλει ο συνταξιούχος των 500 ευρώ. Δεν μπορεί. Παίρνει λεωφορείο, δεν μπορεί να μετακινηθεί σαν κι εμάς με το αυτοκίνητο ο άνθρωπος των 500 ευρώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι διαμρτυρεσαι 41%. Γιατί δεν διαμαρτυρεστε στους βουλευτές του τόπου
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ!
ΑπάντησηΔιαγραφήτιμη και δοξα στους εγχωριους κοτζαμπασηδες που εχουν κανει την χωρα 200 χρονια τωρα σκουπιδοτοπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι 200 χρόνια ,τι 210 ;; εμείς του 20% τον Κούλη τον σωτήρα θα ψηφίσουμε,εσείς να απεχετε και εμείς 51% μπεεεεεε.
ΔιαγραφήΑς παρηγορηθούνε οι βενζινοπώλες με την παρακάτω είδηση:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Motor Oil: Στα 716,7 εκατ. ευρώ τα κέρδη του εννεαμήνου 2023".
Είναι δυνατόν, το βλαχαδερό της επαρχίας, να έχει τους ίδιους στόχους με τον Βαρδινογιάννη?
1,60 αν κατεβουν οι τιμες των καυσιμων λογω των εκλογων ακομη καλυτερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι οπως εγιναν τα πραγματα το αμαξι θα το χρησιμοποιω μονο για την δουλεια. Για διακοπες η για μετακινησεις σε μεγαλες αποστασεις θα χρησιμοποιω λεωφορειο. Α και επισης να πειτε στον Μητσοτακη οτι δεν θα αγορασουμε ηλεκτροκινητα οχηματα. θα μεινουμε με τα παλια γιατι ετσι θελουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή