Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Στην Ευρώπη γίνεται, στην Ελλάδα πότε;

Κατάσχεση επί τόπου του αυτοκινήτου για όσους κινούνται με υπερβολική ταχύτητα

Βαρύς πέφτει ο πέλεκυς σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις σε όσους βυθίζουν το πόδι τους στο γκάζι αδιαφορώντας για τα όρια ταχύτητας στο οδικό δίκτυο.

Ήδη σε πολλές χώρες της Γηραιάς Ηπείρου οι μεγάλες υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας τιμωρούνται με κατάσχεση και δημοπράτηση του αυτοκινήτου, παράλληλα με τσουχτερά πρόστιμα και ποινή φυλάκισης.

Στον χορό των εξουθενωτικών ποινών εισέρχεται από τη φετινή χρονιά και η Αυστρία, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να αποτρέψει τους λάτρεις της ταχύτητας από το να βυθίσουν το πόδι τους στο γκάζι, θέτοντας σε κίνδυνο τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ADAC, από τοφετινό Μάρτιο όσοι υπερβαίνουν το όριο ταχύτητας κατά 80 χλμ./ώρα σε κατοικημένες περιοχές και κατά 90 εκτός αυτών, υπό συνθήκες, θα βλέπουν το ΙΧ τους να κατάσχεται και εν συνεχεία να δημοπρατείται.

Όσοι, μάλιστα, είναι υπότροποι η υπέραση του ορίου ταχύτητας κατά 60 ή 70 χλμ./ώρα θα είναι… αρκετή προκειμένου να χάσουν το ΙΧ τους. Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο θα κατάσχεται μόνο αν ο παραβάτης είναι ταυτόχρονα και ιδιοκτήτης του ΙΧ.

Τον τελευταίο λόγο για το αν το ΙΧ του παραβάτη θα κατάσχεται, θα τον έχει η αρμόδια περιφερειακή διοικητική αρχή. Το 70% των εσόδων από μια δημοπρασία θα χορηγείται στο Αυστριακό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας και το υπόλοιπο στο ομοσπονδιακό κράτος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εξουθενωτικές ποινές επιφυλάσσονται -μεταξύ άλλων- και στην Δανία και δη σε δύο περιπτώσεις: Αν υπάρχει υπέρβαση του ορίου ταχύτητας κατά 100% πάνω από το εκάστοτε όριο, ή κίνηση με 220 χλμ./ώρα και άνω, ανεξαρτήτως των ορίων. Η έτερη περίπτωση αφορά στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.

Το διάστημα Απρίλιος 2021-Μάρτιος 2023 το Δανεζικό Υπουργείο Δικαιοσύνης προχώρησε στην κατάσχεση 1.902 ΙΧ, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται στα εν λόγω νούμερα ένα περιστατικό στο οποίο 19χρονος κινούνταν με 182 χλμ./ώρα, όταν το όριο ταχύτητας ανερχόταν σε 80 χλμ./ώρα.

Πηγή

6 σχόλια:

  1. Αμάν, και πότε στην Ελλάδα, για βάλουν πολλοί μυαλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πρόβλημα είναι οι ανύπαρκτοι έλεγχοι.

    Στη Γερμανία αν κινηθείς για 30 λεπτά σε αυτοκιτοδρομο πάνω από το οριο(μην πει κάποιος ή λιθιος ότι δεν έχει) το 31 λεπτό θα είσαι σε καραβάν BMW και θα πας για ράψιμο κουστούμι.
    Εδώ μπορείς να πας Αλεξανδρούπολη Αθήνα χωρίς φωτογραφικό ραντάρ χωρίς τροχαία αυτκινητοδρομων.
    Για έλεγχο ταχύτητας μέσα σε πόλη τα βλέπουμε ολοι.
    Εξω από το ΕΑΚ, να συμπληρώσουμε τον αριθμό κλήσεων που μας είπε ο διοικητής και είμαστε εντάξει.
    Από νομοθεσία δε πάσχουμε.

    Βούληση και ικανότητα λείπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην γράφετε βλακείες, πράγματα που δεν ισχύουν, στην Γερμανία ζω 35 χρόνια

      Διαγραφή
  3. Στην νεοελληνική μπανανία το ξέρουμε το έργο, αν και όταν εφαρμοστεί αυτό το μέτρο. Ο μπούλης που θα κάνει την παράβαση θα πάει στον μπαμπά, ο οποίος θα πάρει τηλέφωνο τον βουλευτή, ο οποίος κατόπιν ενεργειών του θα τακτοποιεί το θέμα, κι όποιον πάρει ο χάρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην Γαλλια αν παραβεις το οριο κατα 70 χιλιομετρα την ωρα εντος και εκτος πολης χανεις το αμαξι σου και το διπλωμα σου για παντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε φίλε αν μέσα στην πόλη τρέχεις με 120km ,και στον διεθνή με 210+km λογικό να σου πάρουν το αυτοκίνητο. Το δικό μου με το ζόρι πιάνει τα 150km στην εθνική, χώρια που πάνω από 110 καίει τα διπλάσια.

      Διαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ