Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Ερώτηση για το οδικό δίκτυο της Ημαθίας κατέθεσε ο Φωτιάδης

Κατά την διάρκεια της Ειδικής Συνεδρίασης Λογοδοσίας του Περιφερειακού Συμβουλίου της Κεντρικής Μακεδονίας, ο Φώτης Φωτιάδης κατέθεσε ερώτηση προς τον Αντιπεριφερειάρχη Κώστα Καλαϊτζίδη και τον Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων, Παρίση Μπίλλια. Ειδικότερα, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Ημαθίας αναφέρθηκε στα σοβαρά ζητήματα που αφορούν το οδικό δίκτυο της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας.

Διαβάστε αναλυτικά την ερώτηση που κατέθεσε:

«α) Ο κάθετος άξονας Εγνατία Οδός – Βέροια – Νάουσα – Σκύδρα - Εθνική Οδός Θεσσαλονίκης-Έδεσσας είναι ένας οδικός άξονας μήκος περίπου 37 χλμ. που θα συνδέσει την Εγνατία οδό με τον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης-Έδεσσας. 

Είναι ένα έργο που απασχολεί την τοπική κοινωνία για περίπου μια 20ετία, έχουν δαπανηθεί πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ, ως τώρα και έχει ολοκληρωθεί μόνο ένα τμήμα 7 χλμ. που δυστυχώς δεν μπορεί να υπερηφανεύεται κανένας προς τούτο, διότι κατέχει δύο αρνητικές παραδοχές. 

Η πρώτη, ότι είναι το μεσαίο τμήμα ενός άξονα που δεν γνωρίζουμε που θα “κουμπώσει”, άρα δεν έχει αρχή και τέλος και η δεύτερη ότι έχει τεράστιο κόστος κατασκευής ανά χιλιόμετρο. Η ολοκλήρωση του έργου έχει πολύ μεγάλη σημασία για την ευρύτερη περιοχή, κάτι που αναγνωρίζει και ο Αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας, ο οποίος σε προεκλογικές του δηλώσεις δεσμεύτηκε για την ολοκλήρωση του έργου.

Αναζητώντας στα πρακτικά της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου στις 30/01/23, αλλά και προηγούμενων ετών, για τον απολογισμό των πεπραγμένων της διοίκησης σας, ο κύριος Μπίλιας αναφέρει «…Επίσης όπως γνωρίζετε η διεύθυνση τεχνικών έργων έχει ωριμάσει και αναζητά χρηματοδότηση για τον κάθετο άξονα Εγνατία Οδός-Βέροια-Νάουσα-Σκύδρα, εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Έδεσσας προϋπολογισμού 90.000.000 ευρώ. 

Αυτό αφορά το τμήμα από την Νάουσα μέχρι την εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Έδεσσας. Ενώ παράλληλα ολοκληρώνεται και η μελέτη του τμήματος από την Εγνατία οδό μέχρι την Πατρίδα. Αναμένεται μέχρι 30 Ιουνίου να έχει ολοκληρωθεί η μελέτη…»

β) Τον Φεβρουάριο του 2023, κατά την διάρκεια ακραίων καιρικών φαινομένων, κατέπεσε η γέφυρα που ενώνει τον οικισμό του Παλαιού Προδρόμου Ημαθίας με την Εγνατία Οδό μέσω Κουλούρας, με άμεσο αντίκτυπο και στην παραγωγική διαδικασία διότι αποκόπτει τους αγρότες του οικισμού από τις καλλιεργούμενες εκτάσεις τους.

Ερωτήματα:

1) Ποια η πορεία των διαδικασιών ολοκλήρωσης του κάθετου οδικού Άξονα Εγνατία – Ε.Ο. Θεσσαλονίκης–Έδεσσας (μελέτη, αδειοδοτήσεις, χρηματοδότηση, χρονοδιάγραμμα);

2) Ποιος ο αρμόδιος Φορέας (Περιφέρεια ή Δήμος Αλεξάνδρειας) συντήρησης της γέφυρας πλησίον του οικισμού Παλαιού Προδρόμου;

Ευθύνεται και σε ποιό βαθμό η Περιφέρεια για την πτώση της γέφυρας;

Ποιες οι ενέργειες της Περιφέρειας για την αποκατάσταση της γέφυρας;»

4 σχόλια:

  1. Και Μαρίνα - Ροδοχώρι ο δρόμος σε κακό χάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φτιάξτε πυκνό αγροτικό δίκτυο αν θέλετε μια σωστή βάση για γεωργική παραγωγή. (σε συνδυασμό με το αρδευτικό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προ ετών σε μία εκδήλωση είχα ρωτήσει ανώτερο αυτοδιοικητικό παράγοντα για τον κάθετο άξονα Βέροια-Σκύδρα και η απάντηση ήταν: είναι αρμοδιότητα Περιφέρειας ( ο εστί μεθερμηνευόμενο,εγώ νίπτω τας χείρας μου )!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για αναζητήσετε την θέση της ΤΕΔΚ Ν ΗΜΑΘΙΑΣ2003 _2006 επί προεδρίας του Δημάρχου Βέροιας Χρήστου Σκουμποπουλου,για την χάραξη του κάθετου άξονα. Παρενεση προς δημοσιογράφους κάνετε έρευνα και αποδώσετε την αλήθεια στον λαό της Ημαθίας,για το έργο κουφάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ