Ανάγνωση κειμένου την Κυριακή στις εκκλησίες - Επιστολή και προς τους Βουλευτές
Συνεδρίασε εκτάκτως σήμερα Τρίτη 23 Ιανουαρίου η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, με μοναδικό θέμα το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τα ομόφυλα ζευγάρια, με τους ιεράρχες να εκφράζουν ομόφωνα τη διαφωνία τους για τον γάμο και ομοφύλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία.
Μάλιστα, αποφάσισαν να εκφράσουν την διαφωνία τους μέσω ενός κειμένου που θα διαβαστεί την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2024 στους Ιερούς Ναούς, που θα ενημερώνει το ποίμνιο για τη θέση της σχετικά με τον λεγόμενο «γάμο ομόφυλων ζευγαριών».
Παράλληλα, αποφασίστηκε να σταλεί σχετική επιστολή και προς τους βουλευτές, στην οποία θα αναφέρονται οι λόγοι για τους οποίους η Εκκλησία είναι αντίθετη στον γάμο και στην τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών.
Τέλος, θα δοθεί η εξουσιοδότηση σε Μητροπολίτες για ανάληψη πρωτοβουλιών ενημέρωσης και ευαισθητοποιησης στις επαρχίες τους.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου:
Μετά την καθιερωμένη προσευχή, η Ι.Σ.Ι. άκουσε την εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου, επί της οποίας ακολούθησε διάλογος, και εκφράζει ομόφωνα τις θέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος επί του θέματος, ως εξής:
Η θεολογία της Εκκλησίας για τον γάμο απορρέει από την Αγία Γραφή, τη διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας και τη διάταξη του Μυστηρίου του Γάμου και φαίνεται καθαρά στην Ακολουθία του Μυστηρίου αυτού. Ο σκοπός του χριστιανικού γάμου είναι η δημιουργία καλής συζυγίας και οικογένειας, η ανάπτυξη παιδιών ως καρπών της εν Χριστώ αγάπης των δύο συζύγων και η σύνδεσή τους με την εκκλησιαστική ζωή.
Η Εκκλησία αποδέχεται για τη σχέση άνδρα-γυναίκας και παιδιών ότι:
α) η δυαδικότητα των φύλων και η συμπληρωματικότητά τους δεν αποτελούν κοινωνικές επινοήσεις, αλλά προέρχονται από τον Θεό («… καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε…», Γένεσις 1, 27-28),
β) η ιερότητα της ένωσης άνδρα και γυναίκας παραπέμπει στη σχέση του Χριστού και της Εκκλησίας («… ὁ ἀγαπῶν τὴν ἑαυτοῦ γυναῖκα ἑαυτὸν ἀγαπᾷ… τό μυστήριον τοῦτο μέγα ἐστίν, ἐγὼ δὲ λέγω εἰς Χριστὸν καὶ εἰς τὴν Ἐκκλησίαν», Απ. Παύλου, Προς Εφεσίους 5, 28),
γ) ο χριστιανικός γάμος δεν είναι απλή συμφωνία συμβίωσης, αλλά Ιερό Μυστήριο, μέσω του οποίου παρέχεται η χάρη του Θεού στη σχέση κοινωνίας άνδρα και γυναίκας με στόχο την κοινή τους πορεία προς τη θέωση –και αυτή η ευλογημένη πορεία αφορά όλα τα ζεύγη με ή χωρίς παιδιά,
δ) ο πατέρας και η μητέρα είναι συστατικά στοιχεία της παιδικής και της ενήλικης ζωής («Τίμα τόν πατέρα σου καί τήν μητέρα σου»,Έξοδος 20, 12).
Προφανώς η Πολιτεία νομοθετεί, αλλά αυτή η παράμετρος ούτε στερεί την ελευθερία του λόγου από την Εκκλησία ούτε απαλλάσσει την Εκκλησία από το καθήκον ενημέρωσης του πιστού λαού ούτε μπορεί να της υποδείξει σε τι συνίσταται η αμαρτία. Η Εκκλησία δεν νομοθετεί και δεν φέρει ευθύνη για τους νόμους. Αν σιωπήσει, όμως, φέρει βαρύτατη ευθύνη και αυτοκαταργείται.
Από το 2015 το σύμφωνο συμβίωσης παρέχει σε ζευγάρια του ιδίου φύλου όλα τα δικαιώματα και τις δυνατότητες του γάμου με κύρια εξαίρεση τη δυνατότητα απόκτησης παιδιών με υιοθεσία ή παρένθετη κύηση. Το σύνθημα της «ισότητας στον γάμο» αποβλέπει σε ένα στόχο, στην απόκτηση παιδιών από «ομόφυλα ζευγάρια».
Ανακοινώθηκε ότι θα επιτρέπεται ο «ομόφυλος γάμος» και η «ομόφυλη γονεϊκότητα» μέσω υιοθεσίας και (με διάφορες διόδους) μέσω παρένθετης κύησης. Οι εμπνευστές του νομοσχεδίου και οι συνευδοκούντες σε αυτό προωθούν την κατάργηση της πατρότητας και της μητρότητας και τη μετατροπή τους σε ουδέτερη γονεϊκότητα, την εξαφάνιση των ρόλων των δύο φύλων μέσα στην οικογένεια και θέτουν πάνω από τα συμφέροντα των μελλοντικών παιδιών τις σεξουαλικές επιλογές των ομοφυλόφιλων ενηλίκων. Με βάση το νομοσχέδιο, ομοφυλόφιλοι μονογονείς θα μπορούν να επιβάλουν στο παιδί τους τον σύντροφό τους ως «πατέρα 2» ή ως «μητέρα 2».
Η νομοθετική αυτή πρωτοβουλία καταδικάζει μελλοντικά παιδιά να μεγαλώσουν χωρίς πατέρα ή μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεϊκών ρόλων. Η μονογονεϊκή οικογένεια είναι διαφορετική περίπτωση. Προκαλεί στέρηση του ενός γονέα, αλλά όχι σύγχυση των ρόλων των γονέων. Αντίθετα, η ομοφυλοφιλική συμβίωση προξενεί και τα δύο. Επιπλέον, τα παιδιά αυτά συχνά δεν θα έχουν δυνατότητα γνωριμίας με τον άλλο βιολογικό γονέα τους. Δεν θα έχουν επίσης το προσωπικό βίωμα της παρουσίας του άλλου φύλου (αντίθετου των «ομόφυλων γονέων» τους) μέσα σε μία ετερόφυλη σχέση. Τα παιδιά με πατέρες 1 και 2 ή με μητέρες 1 και 2 (ή και παραπάνω) θα είναι τα θύματα ενός αφύσικου μηχανισμού τεκνοθεσιών.
Δημοσιοποιήθηκε ότι: α) θα επιτρέπεται στα «ομόφυλα ζευγάρια» η από κοινού υιοθεσία και η υιοθεσία από τον «ομόφυλο σύζυγο» του γονέα (θα ισχύσει και για τα σημερινά παιδιά από παρένθετη κύηση), β) δεν θα επιτρέπεται στην Ελλάδα η παρένθετη κύηση υπέρ «ομόφυλου ζευγαριού», αλλά αυτή θα αναγνωρίζεται, αν έγινε νόμιμα σε άλλο κράτος. Οι ρυθμίσεις αυτές θα αποτελέσουν κίνητρα για την εκμετάλλευση ευάλωτων γυναικών.
Εάν τα προαναφερθέντα ισχύσουν, πρόκειται για ένα ναρκοθετημένο νομοσχέδιο με αντιφάσεις και τρόπους παράκαμψης των απαγορεύσεών του (μέσω κυήσεων στο εξωτερικό) και είναι πιθανή η καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων λόγω διακρίσεων, οπότε η χώρα θα αναγκασθεί να νομοθετήσει και στο έδαφός της την παρένθετη κύηση.
Το νομοσχέδιο καταργεί όχι μόνο κανόνες βιοηθικής, χριστιανικές αξίες και την ελληνική οικογενειακή παράδοση, αλλά ανατρέπει τα δικαιώματα μελλοντικών παιδιών και τους ρόλους των φύλων ως στοιχείων συνοχής της κοινωνίας –και αυτό αφορά τον καθένα, έστω και αν δεν αποδέχεται τη χριστιανική ηθική. Το ερώτημα που αιωρείται αναπάντητο είναι τελικά: Ποιος είναι ο ουσιαστικός λόγος αυτής της απόφασης που αλλάζει συνολικά και άρδην τον θεσμό του γάμου και την ιδιότητα του γονέα και γιατί προωθείται με τόση επιμονή;
Η Εκκλησία της Ελλάδος αναγνωρίζει μόνο το Ιερό Μυστήριο του χριστιανικού γάμου και απορρίπτει τον πολιτικό γάμο ασχέτως φύλου. Εν προκειμένω τάσσεται κατά του πολιτικού γάμου «ομόφυλων ζευγαριών» για τον πρόσθετο λόγο ότι αυτός οδηγεί αναπόδραστα σε «ομόφυλη γονεϊκότητα» μέσω υιοθεσίας ή παρένθετης κύησης. Η νομοθέτηση αυτή συγκρούεται τόσο με τη χριστιανική ανθρωπολογία, όσο και με το καθήκον της κοινωνίας να εξασφαλίζει στα παιδιά ευημερία και σωστή ανατροφή, αλλά και με το δικαίωμα των παιδιών να έχουν πατρική και μητρική παρουσία και φροντίδα. Για όλους τους προηγούμενους λόγους και με αίσθημα ποιμαντικής ευθύνης και αγάπης, η Αγία Εκκλησία μας είναι κάθετα αντίθετη προς το προωθούμενο νομοσχέδιο.
Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας αποφάσισε: α) τη σύνταξη σχετικής επιστολής με τις θέσεις της προς τα αξιότιμα μέλη της Βουλής των Ελλήνων, β) την ανακοίνωση των θέσεών της στους Ιερούς Ναούς την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2024 και τη διάθεση σχετικού φυλλαδίου «Προς τον Λαό» μέσω των Ιερών Ναών και της ιστοσελίδας της, γ) την παροχή εξουσιοδότησης προς κάθε Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη να προχωρήσει, εντός της επαρχίας του και κατά την έμφρονα ποιμαντική κρίση του, σε πρωτοβουλίες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης ως προς την επικείμενη νομοθέτηση.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου:
Μετά την καθιερωμένη προσευχή, η Ι.Σ.Ι. άκουσε την εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου, επί της οποίας ακολούθησε διάλογος, και εκφράζει ομόφωνα τις θέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος επί του θέματος, ως εξής:
Η θεολογία της Εκκλησίας για τον γάμο απορρέει από την Αγία Γραφή, τη διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας και τη διάταξη του Μυστηρίου του Γάμου και φαίνεται καθαρά στην Ακολουθία του Μυστηρίου αυτού. Ο σκοπός του χριστιανικού γάμου είναι η δημιουργία καλής συζυγίας και οικογένειας, η ανάπτυξη παιδιών ως καρπών της εν Χριστώ αγάπης των δύο συζύγων και η σύνδεσή τους με την εκκλησιαστική ζωή.
Η Εκκλησία αποδέχεται για τη σχέση άνδρα-γυναίκας και παιδιών ότι:
α) η δυαδικότητα των φύλων και η συμπληρωματικότητά τους δεν αποτελούν κοινωνικές επινοήσεις, αλλά προέρχονται από τον Θεό («… καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε…», Γένεσις 1, 27-28),
β) η ιερότητα της ένωσης άνδρα και γυναίκας παραπέμπει στη σχέση του Χριστού και της Εκκλησίας («… ὁ ἀγαπῶν τὴν ἑαυτοῦ γυναῖκα ἑαυτὸν ἀγαπᾷ… τό μυστήριον τοῦτο μέγα ἐστίν, ἐγὼ δὲ λέγω εἰς Χριστὸν καὶ εἰς τὴν Ἐκκλησίαν», Απ. Παύλου, Προς Εφεσίους 5, 28),
γ) ο χριστιανικός γάμος δεν είναι απλή συμφωνία συμβίωσης, αλλά Ιερό Μυστήριο, μέσω του οποίου παρέχεται η χάρη του Θεού στη σχέση κοινωνίας άνδρα και γυναίκας με στόχο την κοινή τους πορεία προς τη θέωση –και αυτή η ευλογημένη πορεία αφορά όλα τα ζεύγη με ή χωρίς παιδιά,
δ) ο πατέρας και η μητέρα είναι συστατικά στοιχεία της παιδικής και της ενήλικης ζωής («Τίμα τόν πατέρα σου καί τήν μητέρα σου»,Έξοδος 20, 12).
Προφανώς η Πολιτεία νομοθετεί, αλλά αυτή η παράμετρος ούτε στερεί την ελευθερία του λόγου από την Εκκλησία ούτε απαλλάσσει την Εκκλησία από το καθήκον ενημέρωσης του πιστού λαού ούτε μπορεί να της υποδείξει σε τι συνίσταται η αμαρτία. Η Εκκλησία δεν νομοθετεί και δεν φέρει ευθύνη για τους νόμους. Αν σιωπήσει, όμως, φέρει βαρύτατη ευθύνη και αυτοκαταργείται.
Από το 2015 το σύμφωνο συμβίωσης παρέχει σε ζευγάρια του ιδίου φύλου όλα τα δικαιώματα και τις δυνατότητες του γάμου με κύρια εξαίρεση τη δυνατότητα απόκτησης παιδιών με υιοθεσία ή παρένθετη κύηση. Το σύνθημα της «ισότητας στον γάμο» αποβλέπει σε ένα στόχο, στην απόκτηση παιδιών από «ομόφυλα ζευγάρια».
Ανακοινώθηκε ότι θα επιτρέπεται ο «ομόφυλος γάμος» και η «ομόφυλη γονεϊκότητα» μέσω υιοθεσίας και (με διάφορες διόδους) μέσω παρένθετης κύησης. Οι εμπνευστές του νομοσχεδίου και οι συνευδοκούντες σε αυτό προωθούν την κατάργηση της πατρότητας και της μητρότητας και τη μετατροπή τους σε ουδέτερη γονεϊκότητα, την εξαφάνιση των ρόλων των δύο φύλων μέσα στην οικογένεια και θέτουν πάνω από τα συμφέροντα των μελλοντικών παιδιών τις σεξουαλικές επιλογές των ομοφυλόφιλων ενηλίκων. Με βάση το νομοσχέδιο, ομοφυλόφιλοι μονογονείς θα μπορούν να επιβάλουν στο παιδί τους τον σύντροφό τους ως «πατέρα 2» ή ως «μητέρα 2».
Η νομοθετική αυτή πρωτοβουλία καταδικάζει μελλοντικά παιδιά να μεγαλώσουν χωρίς πατέρα ή μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεϊκών ρόλων. Η μονογονεϊκή οικογένεια είναι διαφορετική περίπτωση. Προκαλεί στέρηση του ενός γονέα, αλλά όχι σύγχυση των ρόλων των γονέων. Αντίθετα, η ομοφυλοφιλική συμβίωση προξενεί και τα δύο. Επιπλέον, τα παιδιά αυτά συχνά δεν θα έχουν δυνατότητα γνωριμίας με τον άλλο βιολογικό γονέα τους. Δεν θα έχουν επίσης το προσωπικό βίωμα της παρουσίας του άλλου φύλου (αντίθετου των «ομόφυλων γονέων» τους) μέσα σε μία ετερόφυλη σχέση. Τα παιδιά με πατέρες 1 και 2 ή με μητέρες 1 και 2 (ή και παραπάνω) θα είναι τα θύματα ενός αφύσικου μηχανισμού τεκνοθεσιών.
Δημοσιοποιήθηκε ότι: α) θα επιτρέπεται στα «ομόφυλα ζευγάρια» η από κοινού υιοθεσία και η υιοθεσία από τον «ομόφυλο σύζυγο» του γονέα (θα ισχύσει και για τα σημερινά παιδιά από παρένθετη κύηση), β) δεν θα επιτρέπεται στην Ελλάδα η παρένθετη κύηση υπέρ «ομόφυλου ζευγαριού», αλλά αυτή θα αναγνωρίζεται, αν έγινε νόμιμα σε άλλο κράτος. Οι ρυθμίσεις αυτές θα αποτελέσουν κίνητρα για την εκμετάλλευση ευάλωτων γυναικών.
Εάν τα προαναφερθέντα ισχύσουν, πρόκειται για ένα ναρκοθετημένο νομοσχέδιο με αντιφάσεις και τρόπους παράκαμψης των απαγορεύσεών του (μέσω κυήσεων στο εξωτερικό) και είναι πιθανή η καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων λόγω διακρίσεων, οπότε η χώρα θα αναγκασθεί να νομοθετήσει και στο έδαφός της την παρένθετη κύηση.
Το νομοσχέδιο καταργεί όχι μόνο κανόνες βιοηθικής, χριστιανικές αξίες και την ελληνική οικογενειακή παράδοση, αλλά ανατρέπει τα δικαιώματα μελλοντικών παιδιών και τους ρόλους των φύλων ως στοιχείων συνοχής της κοινωνίας –και αυτό αφορά τον καθένα, έστω και αν δεν αποδέχεται τη χριστιανική ηθική. Το ερώτημα που αιωρείται αναπάντητο είναι τελικά: Ποιος είναι ο ουσιαστικός λόγος αυτής της απόφασης που αλλάζει συνολικά και άρδην τον θεσμό του γάμου και την ιδιότητα του γονέα και γιατί προωθείται με τόση επιμονή;
Η Εκκλησία της Ελλάδος αναγνωρίζει μόνο το Ιερό Μυστήριο του χριστιανικού γάμου και απορρίπτει τον πολιτικό γάμο ασχέτως φύλου. Εν προκειμένω τάσσεται κατά του πολιτικού γάμου «ομόφυλων ζευγαριών» για τον πρόσθετο λόγο ότι αυτός οδηγεί αναπόδραστα σε «ομόφυλη γονεϊκότητα» μέσω υιοθεσίας ή παρένθετης κύησης. Η νομοθέτηση αυτή συγκρούεται τόσο με τη χριστιανική ανθρωπολογία, όσο και με το καθήκον της κοινωνίας να εξασφαλίζει στα παιδιά ευημερία και σωστή ανατροφή, αλλά και με το δικαίωμα των παιδιών να έχουν πατρική και μητρική παρουσία και φροντίδα. Για όλους τους προηγούμενους λόγους και με αίσθημα ποιμαντικής ευθύνης και αγάπης, η Αγία Εκκλησία μας είναι κάθετα αντίθετη προς το προωθούμενο νομοσχέδιο.
Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας αποφάσισε: α) τη σύνταξη σχετικής επιστολής με τις θέσεις της προς τα αξιότιμα μέλη της Βουλής των Ελλήνων, β) την ανακοίνωση των θέσεών της στους Ιερούς Ναούς την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2024 και τη διάθεση σχετικού φυλλαδίου «Προς τον Λαό» μέσω των Ιερών Ναών και της ιστοσελίδας της, γ) την παροχή εξουσιοδότησης προς κάθε Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη να προχωρήσει, εντός της επαρχίας του και κατά την έμφρονα ποιμαντική κρίση του, σε πρωτοβουλίες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης ως προς την επικείμενη νομοθέτηση.
Περιμένουμε από τους αγαπητούς βουλευτές του Νομού μας, να καταψηφίσουν το σοδομικό νομοσχέδιο, που είναι βόμβα στα θεμέλια του Γάμου και της οικογένειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆραγε, θα είναι διαχρονικό ή τώρα λένε ΟΧΙ για να καθησυχάσουν τον κόσμο προσωρινά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως, από την διαχείριση του κωρονοϊού και την σύμπραξη με τους πολιτικούς, έχω έντονες επιφυλάξεις.
Μην κοιτάτε τι λέει ο νόμος η τι λέει ο αρχιεπίσκοπος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς τί θα κάνετε αν στην οικογένεια σας έχετε έναν κα@@@@@?????
Οι βουλευτές μας θα ακολουθήσουν την οδό της ιεραρχίας και του 70% του ελληνικού λαου (δημοσκοπησεις) η θα το ψηφίσουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις επόμενες εκλογές οι βουλευτές μας θα πάνε να βγούνε φωτογραφία με τον Μητροπολίτη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μητροπολίτης τι θα κάνει αν το ψηφίσουν;
ΔιαγραφήΑυτό είναι το ερώτημα.
Πατρική και μητρική παρουσία και φροντίδα, αυτά χρειάζεται ένα παιδί, τέλος. Με μια φράση τα είπαν όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΑ Σ' ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗ, ΖΗΣΤΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΣΑΣ, ΚΑΝΤΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΚΕΙ. ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΓΟΝΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΤΕΛΙΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήποιος κ γιατί τους ρωτάει αυτούς;; Τα καλομαθημένα παιδιά του συστήματος είναι τα παπαδαρια..
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτό ειναι άλλη κουβέντα ( αν ειναι κιόλας)
ΔιαγραφήΝα θεσπιστεί νόμος να συλλαμβάνονται με ποινή όταν κάνουν παιδιά όπως να ναι και μετά εκβιάζουν την κοινωνία για δικαίωματα. Αφού θέλουν νόμο λοιπον αυτός ταιριάζει στο έγκλημα που προβαίνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΕΧΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΤΙ...ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ...ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΚΙ ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ...ΚΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΠΩΣ ΘΑ ΝΙΩΘΑΝΕ ΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΜΟΦΥΛΟ ΓΑΜΟ...ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΝ Ή ΠΩΣ ΘΑ ΝΙΩΘΑΝΕ ΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΑΝ ΜΕ ΟΜΟΦΥΛΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ...ΑΠΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς που λέτε για τα΄΄παπαδαριά΄΄ μάλλον θα είστε από χώρα.. Αφρικής και δεν ξέρετε πως οι αγωνιστές του ΄21 έπεσαν πρώτα για την πίστη του Χριστού και μετά για την Πατρίδα... ΄΄΄τα παπαδαριά΄΄ έχουν χρέος όταν θέματα της καθημερινής ζωής προσβάλλουν την Ορθόδοξη Πίστη των Ελλήνων να το επισημαίνουν. Δεν ποιμένουν άλογα πρόβατα αλλά πολίτες αυτού του τόπου, χριστιανούς, που έχουν λόγο και δικαίωμα ψήφου και τρόπο ζωής. Αν δεν σας αρέσει το ΄΄παπαδαριό΄΄ στη χώρα μας , να προτιμήσετε την άθεη Ευρώπη, τις μουσουλμανικές χώρες ή τις πρώην σοβιετικές. Προσοχή : όχι την Αμερική, γιατί οι Πρόεδροι των Η.Π.Α κλείνουν τους λόγους τους με το ¨God bless America΄΄.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να δουμε τους βουλευταδες μας τους Ημαθιωτες εννοω που ειναι και θρησκευαμενοι..... που ζητανε κ την ευχη του Δεσποτη πριν την ψηφοθηρια...τι θα κανουν αραγε??????
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας ειχαν ζαλισει οι συλλογοι των αθεων, κλπ. κλπ...ολα τα χρονια....γιατι δεν αφηνετε τα παιδια να μεγαλωσουν και τα βαφτιζετε...αφηστε τα να μεγαλωσουν και να διαλεξουν...τωρα αυτα τα παιδια ποιος τα ρωταει αν θελουν να μεγαλωσουν με ομοφυλοφιλους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως το φαγητό και το ντύσιμο το επιλέγουν τα βρέφη? Όταν ήσουν μωρό, σε άφηναν οι γονείς σου να επιλέξεις μόνος σου? Ή μήπως στο σχολείο σε ρωτούσαν οι δάσκαλοί σου ποια μαθήματα θα μάθεις? Πετάτε μία μπούρδα αμάσητη και πολλοί άλλοι, χωρίς να βρείτε το βάθος που υπάρχει.
ΔιαγραφήΦίλε μου τα ίδια λέμε με άλλα λόγια. Διάβασε το καλύτερα αυτό που έγραψα. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Διαγραφήτουλάχιστον αυτοί θέλουν τον πολίτικο γάμο και το αιτούνται, δεν κρύβονται. αρα τι να πει η ιερά σύνοδος που έχει κάμποσους ομοφυλόφιλους στους κόλπους της? απλώς κάνει λεονταρισμούς για τους πελάτες της.
ΑπάντησηΔιαγραφήρε μεγάλε/η εδώ περιβόητοι ομοφυλόφιλου και είναι κατά του νομοσχεδίου.....που τελικά αποδεικνύονται με βαρύτερα αρχι@@@α....και μπράβο τους....τι μας ζαλίζεις με τη σύνοδο και τους πελάτες της.
ΔιαγραφήΜέχρι τις εκλογές θα τα έχετε ξεχάσει όλα και θα ξανά ψηφίσετε τους Βουλευτές μια χαρά. Χρυσόψαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μητροπολίτης γρήγορα θα το ξεχάσει και θα τα βρει με την πολιτική εξουσία. Σε λιγους μήνες αγκαλιά θα είναι μαζι τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή