Η σχέση που έχει ένας οδηγός με το αυτοκίνητο του είναι, ανεξάρτητα από το φύλο του, πολύ δυνατή, ειδικά στην περίπτωση που πρόκειται για την πρώτη τετράτροχη αγάπη του.
Το πρώτο μας αυτοκίνητο μας έδωσε μια πρωτόγνωρη αίσθηση ελευθερίας αφού πλέον δεν εξαρτόμαστε από κάποιο άλλο άτομο ή μέσο μαζικής μεταφοράς για να μετακινηθούμε Σε συνδυασμό με τις δεκάδες όμορφες αναμνήσεις και εικόνες που μας έχει προσφέρει η αντικατάστασή του αυτοκινήτου είναι πάντα μια πολύ δύσκολη απόφαση, την οποία συνήθως παρατείνουμε πέρα από το λογικό όριο.
Σε κάθε περίπτωση κάποια στιγμή η ώρα της αλλαγής ενός αυτοκινήτου φτάνει γίνεται μάλιστα πιο εύκολη αν έχουμε στο μυαλό μας τα «σημάδια» που ακολουθούν.
Κόστος συντήρησης-αξιοπιστία
Ένα από τα πιο εμφανή σημάδια που μας λέει ότι η ώρα να αλλάξουμε αυτοκίνητο έχει έρθει είναι το συνολικό κόστος συντήρησής του, σε συνδυασμό με τα επίπεδα αξιοπιστίας που παρουσιάζει.
Αν το αυτοκίνητο είναι πλέον κάποιας ηλικίας τότε θα ζητά όλο και περισσότερα χρήματα για να παραμείνει «αξιόμαχο» αφού κάποια από τα ακριβά του εξαρτήματα με τα οποία δεν ασχολούμασταν μέχρι πρότινος θα χρειάζονται πλέον αντικατάσταση.
Παράλληλα το επίπεδο αξιοπιστίας του θα παρουσιάσει πτώση και η πιθανότητα να μας αφήσει στην άκρη του δρόμου από κάποια σοβαρή βλάβη -αν δει το έχει κάνει ήδη- ολοένα και θα μεγαλώνει. Επίσης, αν το αυτοκίνητο είναι κάποιας ηλικίας, η εύρεση των κατάλληλων ανταλλακτικών θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη σε συνδυασμό με μια άνοδο στην τιμή αυτών των καινούργιων ανταλλακτικών.
Τρόπος ζωής
Επόμενο σημάδι που μας δείχνει ότι πρέπει να αλλάξουμε το αυτοκίνητο που έχουμε στην κατοχή μας είναι όταν αυτό δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μας. Με το πέρασμα του χρόνου αλλάζουν οι συνήθειες αλλά και η ίδια μας η ζωή και έτσι το αυτοκίνητο που κάποτε μας φαινόταν ιδανικό τώρα πλέον δεν μπορεί να μας εξυπηρετήσει πλέον.
Για παράδειγμα, το αυτοκίνητο πόλης που έχουμε στην κατοχή μας μπορεί τώρα να μην έχει τους χώρους που χρειάζονται για να ταξιδέψει με άνεση μια τετραμελής οικογένεια ή κατανάλωση του σπορ αυτοκινήτου τόσο μας ευχαριστούσε στον επαρχιακό δρόμο παρουσιάζει ιδιαίτερα μεγάλο κόστος τώρα που το χρησιμοποιούμε καθημερινά στο αστικό περιβάλλον.
Να αλλαξω την αμαξάρα 25ετίας για το σπιρτόκουτο? 15εκ. το είχα πάρει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποια αμαξια που ειναι 30 χρονων αντεχουν και θελουν ανανεωσεις οπως ανακατασκευη η μηχανη, ανανεωση ανταλακτικων, αλλαγη καθισματων, αλλαγη οι καλωδιωσεις του αυτοκινητου, ταπετσαρια, πλαστικα εξαρτηματα του αυτοκινητου και η λαμαρινοδουλεια. Τωρα να το κανεις ηλεκτροκινητο δεν συμφερει γιατι θα κοστισει υπερβαρα. Ακομη και αν το εχεις με υγραεριο σου απαγορευουν να το σταθμευσεις σε υπογεια παρκινγκ και δεν μπορεις να ταξιδεψεις με πλοιο. Οποτε τα παλια που αντεχουν και εχουν ψυχη τα κραταμε. Αρκει η συντηρηση να γινεται στην ωρα της. Το δικο μου ειναι toyota carina του 1997 και εχει 1.400.000 χιλιομετρα. Ειναι σκυλι μαυρο. θα το αποσυρω οταν ερθει η ωρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί που έχουν πάει οι μισθοί και 1,4εκ χλμ λίγα είναι. Εγώ έχω Toyota Avensis τωρα αλλαξα ακρόμπαρα, βάζω μέσα όλη την οικογένεια (τρία παιδιά έχω) και την πεθερά μου και πάμε βόλτες σε όλη την Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφή