Με δεδομένο ότι το κόστος ανεφοδιασμού τα τελευταία χρόνια έχει γίνει δυσβάσταχτο για τους περισσότερους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, η ανεύρεση τρόπων εξοικονόμησης καυσίμου αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία.
Η προσπάθεια αυτή ξεκινά από τη στιγμή που θα επισκεφθούμε ένα βενζινάδικο, καθώς μια λάθος επιλογή μπορεί να μας κοστίσει και μάλιστα ακριβά.
Για να πάρουμε, λοιπόν, το μέγιστο και να αποφύγουμε τις όποιες απώλειες κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού οφείλουμε να ακολουθήσουμε κάποιες… σοφές συμβουλές και να αποφύγουμε λάθη και υπερβολές.
1. Δεν επιλέγουμε τυχαία πρατήρια
Μολονότι κανείς δεν μπορεί να μας διασφαλίσει την ποιότητα ή ακόμα και την ποσότητα του καυσίμου, επιλέγοντας ένα πρατήριο που εμπιστευόμαστε τότε ελαχιστοποιούμε τη πιθανότητα να πέσουμε θύματα απάτης.
Στο μέτρου του εφικτού, λοιπόν, ανεφοδιαζόμαστε από συγκεκριμένα πρατήρια που εμπιστευόμαστε και ενδεχομένως ανήκουν στην ιδιοκτησία της εταιρείας που προμηθεύει τα καύσιμα, γυρνώντας την πλάτη σε τιμές-κράχτη που μπορεί να κρύβουν παγίδες.
2. Δεν υπερβαίνουμε τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ
Αν και τις περισσότερες φορές στη χώρα μας ο ανεφοδιασμός ενός αυτοκινήτου πραγματοποιείται από εξειδικευμένο προσωπικό, δεν σπανίζουν εκείνες οι περιπτώσεις που παρουσιάζεται το φαινόμενο της υπερχείλισης καυσίμου.
Η τελευταία αυξάνει και μάλιστα σημαντικά την πιθανότητα ανάφλεξης ενώ υπαρκτό είναι και το ενδεχόμενο να προκαλέσει αλλοίωση ακόμα και στο χρώμα του αμαξώματος.
Η ρίψη άφθονου νερού στο σημείο στο οποίο έχει εντοπιστεί η υπερχείλιση μπορεί να αποτρέψει τα χειρότερα, ωστόσο, καλό θα ήταν να αποφύγουμε την όποια υπερβολή ως προς την ποσότητα του καυσίμου.
3. Αξιοποιούμε προσφορές/προγράμματα ανταμοιβής
Οι περισσότερες εταιρείες εμπορίας υγρών καυσίμων διαθέτουν κάποιο πρόγραμμα ανταμοιβής για τους πιστούς πελάτες τους. Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να «τρέχει» σε συνδυασμό με κάποιο τραπεζικό οργανισμό, εξασφαλίζοντας έστω και με έμμεσο τρόπο την τιμή του καυσίμου στην αντλία.
Επιπλέον, κάποιες εταιρείες εφαρμόζουν εκπτωτικές πολιτικές, συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας, δίνοντας την ευκαιρία να ανεφοδιαστούμε με σημαντικά χαμηλότερο κόστος.
4. Επιλέγουμε τον σωστό τύπο καυσίμου
Ως γνωστόν στα περισσότερα πρατήρια στη χώρα μας πωλούνται διαφορετικοί τύποι βενζίνης και diesel. Πιο χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της αμόλυβδης με 95, 98 ή 100 οκτάνια, η τιμή της οποία κλιμακώνεται αναλόγως.
Το λάθος που κάνουμε ορισμένοι είναι να επιλέγουμε εκείνη των 98 ή των 100 οκτανίων, χωρίς ωστόσο ο κινητήρας του οχήματός μας να μπορεί να την αξιοποιήσει. Αντιστοίχως, κάποιοι επιλέγουν τον φθηνότερο τύπο βενζίνης, γνωρίζοντας ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου τους απαιτεί υψηλότερα οκτάνια, ώστε να αποδώσει τα μέγιστα.
5. Πίεση ελαστικών
Κάθε επίσκεψη σε βενζινάδικο θα πρέπει να συνοδεύεται από τον απαραίτητο έλεγχο στην πίεση των ελαστικών. Κι αυτό γιατί ένα ελαστικό το οποίο δεν διαθέτει την προβλεπόμενη πίεση, κοστίζει σε καύσιμο, αυξάνοντας δυσανάλογα την αντίσταση κύλισης.
Σωστά, το λάθος που έκανα τόσο καιρό είναι ότι ξεπερνούσα τη χωρητικότητα του ρεζερβουαρ μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτόν ακριβώς το λόγο συνεχώς αυξάνουν την τιμή , μπας και συνέλθουμε και σταματήσουμε τις... άσκοπες σπατάλες!!
Διαγραφήτο πολυ 30 ευρω βαζω για να κανω την δουλεια μου ανα 2,5 εβδομαδες. Με αυτα τα καυσιμα χωρις να τρεχω πολυ μπορω να διανυσω το πολυ 260 χιλιομετρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω αγόρασα ηλεκτρικό πατίνι, με έβγαζε 90χλμ με μία φόρτιση,, τωρα που εβαλα μερικά κιλά επεσε η αυτονομία στα 42χιλ και δεν με βολέυει, τωρα παω με το πεζό, ο Γάλος πάντα ήταν δον ζουαν στις υποχρεώσεις του.
ΑπάντησηΔιαγραφή