Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Όμορφες εικόνες σαν ζωγραφιά!

Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός της Βέροιας, ένα αρχιτεκτονικό κόσμημα που μεταφέρει τους επισκέπτες σε μια άλλη εποχή, είναι όπως ζωγραφισμένο στον χρόνο. Με τη ρετρό γοητεία του, ο σιδηροδρομικός σταθμός αποπνέει ατμόσφαιρα που θυμίζει τις χρυσές εποχές των ταξιδιών με το τρένο.

Οι αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες, με τα κλασικά αψίδια και τα μεγάλα παράθυρα, προσθέτουν μια αίσθηση φινέτσας και εκλεπτυσμένης γοητείας. Καθώς περπατάμε στους διαδρόμους του, η ανατολική ατμόσφαιρα των παλαιών ταξιδιωτικών αγορών επιστρατεύει τις αισθήσεις μας.

Οι πλακόστρωτοι δρόμοι και οι αντίκες που διακοσμούν τον χώρο δημιουργούν μια vintage ατμόσφαιρα, ενώ ο ήχος των τρένων που αναχωρούν προσθέτει στη μαγεία της στιγμής. 

Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός της Βέροιας δεν είναι απλά ένας τόπος αναχώρησης και άφιξης, αλλά ένας χώρος που ξυπνά τη νοσταλγία για τα ταξίδια του παρελθόντος. Μια ζωγραφιά στο τοπίο της πόλης, που διατηρεί ζωντανή τη μαγεία των ατελείωτων περιπετειών που έφερναν τα παλιά τρένα.

4 σχόλια:

  1. kapoy vlepo aloga kai to saloon-malon oi kaou mpoides pinoyn mesa ouiski!poso piso eiste re veriotes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλλη μια πτυχή της οικονονομικής ζωής της περιοχής ,που αντιμετωπίζεται κι αυτή φολκλορικά πλέον (όπως συνέβη και με δύο πρόσφατα άρθρα ,για τα κλειστά καταστήματα της οδού Κεντρικής).
    Στα σημεία που φωτογραφίζονται ,που σήμερα θυμίζουν νεκροταφείο ,η κίνηση ήταν επί 24ώρου βάσεως και ο τόπος έσφυζε από ζωή.
    Τα εργοστάσια που λειτουργούσαν και απασχολούσαν κόσμο ήταν πάρα πολλά.
    Γινόταν διακίνηση εμπορευμάτων και παραγόταν πλούτος.Θυμίζω ,ότι από εκεί έφευγαν τα προïόντα του νομού (φρούτα-οπωροκηπευτικά) ,για τις αγορές της Ευρώπης , από εκεί φόρτωναν νταλίκες για τις αγορές της μέσης ανατολής , εκεί ήταν εγκατεστημένα στη σειρά πολλά εκτελωνιστικά γραφεία για τις αναγκαίες εργασίες εισαγωγών και εξαγωγών.
    Στην ευρύτερη περιοχή , υπήρχαν παλετοποιίες ,εταιρείες εμπορίας αυτοκινήτων , μεταφορικές εταιρείες ,ενώ και για τις ανάγκες ,όλου αυτού του κόσμου που εργαζόταν πέριξ του σταθμού ,ήταν εγκατεστημένες ταβέρνες -καντίνες ,μέχρι και περίπτερο υπήρχε στην είσοδο του ΟΣΕ.
    Απ’ όλα αυτά,δεν υπάρχει τίποτα πλέον ...
    Περιττό να πούμε ,ότι πολύς κόσμος εργάσθηκε εκεί,έζησε αξιοπρεπώς την οικογένεια του,κόλλησε ένσημα και αργότερα συνταξιοδοτήθηκε.
    Στη 2η φωτό ,είναι το παλιό εκκοκιστήριο Καδινόπουλου,εναπομείναν κουφάρι και αυτό της αποβιομηχάνισης που συντελέστηκε (τις περιόδους αιχμής δούλευε συνεχώς σε τρείς βάρδιες).
    Για να μη μιλήσουμε και για τις μεταφορές επιβατών.Πολύς κόσμος επέλεγε τα τραίνα ,για τις μετακινήσεις του.Τώρα δεν πατάει ψυχή. Μειώθηκαν δρομολόγια ,αυξήθηκαν τα εισιτήρια ,υπάρχει προβληματισμός για την ασφάλεια …
    Κάποτε υπήρχε ,όπως έλεγαν και σχεδιασμός για τη δημιουργία προαστιακού Βέροιας-Θεσσαλονίκης,για να εξυπηρετούνται και εργαζόμενοι και φοιτητές ,που μετακινούνται καθημερινά.Πόσες οικογένειες φοιτητών θα γλύτωναν χρήματα ,από τα πανάκριβα ενοίκια ; Νάχαμε να λέγαμε …
    Βουλιάζουμε καθημερινά και μαθαίνουμε να ζούμε με επιδόματα.Η πόλη επτά η ώρα το πρωί ,που θάπρεπε να είναι στο πόδι φεύγοντας οι περισσότεροι για τις δουλειές τους ,είνα νεκρή,νέα παιδιά παίρνουν τα μάτια τους και φεύγουν. Φτάνει πια με τόσο καφέ που ήπιαμε ,κάτι πρέπει να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή τοποθέτηση.
      Ο σιδηρόδρομος υποβαθμίστηκε στην προσπάθειά του να αναβαθμιστεί.

      Διαγραφή
  3. Ο κάθε άνεργος τραβάει φωτό με το iPhone του(οπως αναφερει στο προφιλ του) και μας το παιζει φωτογραφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ