Όταν σταματάμε σε ένα φανάρι θα πρέπει να απομακρύνουμε το αριστερό μας πόδι από το πεντάλ, για να μη βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη. Συνεχώς εξασθαινεί η δημοφιλία των αυτοκινήτων με τρία πεντάλ, με ολοένα και περισσότερους οδηγούς να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα αυτόματα.
Σε λίγα χρόνια, τα αυτοκίνητα δίχως συμπλέκτη θα αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα στους δρόμους ανά τον κόσμο. Μέχρι, ωστόσο, να συμβεί αυτό, καλό είναι να γνωρίζουμε πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε στον συμπλέκτη δίχως να επισπεύδουμε τη φθορά του.
Μια φθορά που εντείνεται ειδικά αν κάνουμε άσκοπη χρήση του αριστερού πεντάλ την ώρα που βρισκόμαστε κάτω από ένα κόκκινο φανάρι και περιμένουμε την πράσινη ένδειξη.
Ειδικότερα, πολλοί οδηγοί, είτε από άγνοια, είτε από απροσεξία, είτε από βιασύνη να ξεκινήσουν γρήγορα, συνηθίζουν να έχουν το πόδι τους κολλημένο στο πεντάλ του συμπλέκτη. Με αυτό τον τρόπο, ωστόσο, φθείρουν το ρουλεμάν του συμπλέκτη το οποίο πιέζει άσκοπα το βολάν.
Πέρα από τη ζημιά που προκαλείται, ελλοχεύει ο κίνδυνος να προκληθεί και ατύχημα. Αυτό διότι, αφήνοντας κάποια σχέση στο κιβώτιο ενώ είμαστε σταματημένοι, υφίσταται το σενάριο να γλιστρήσει το πόδι μας από τον συμπλέκτη και να σημειωθεί σύγκρουση.
Όπως αναφέρει το carandmotor.gr, καλό είναι, λοιπόν, όταν σταματάμε το φανάρι να βγάζουμε την ταχύτητα που έχουμε και στο κιβώτιο και να κρατάμε το αριστερό μας πόδι μακριά από το πεντάλ του συμπλέκτη.
Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι πολλοί που ανήκουν στη συγκεκριμένη κατηγορία οδηγών, έχουν επίσης την κακή συνήθεια να ακουμπούν το πόδι τους στο συμπλέκτη και όταν το αυτοκίνητο κινείται. Πρόκειται, επίσης, για μια συνήθεια που επίσης φθείρει τον δίσκο του συμπλέκτη και το ρουλεμάν χωρίς να το αντιλαμβάνονται.
Πρέπει να γνωρίζουμε μια ζημιά στο σετ του συμπλέκτη είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα, με το κόστος επισκευής να κυμαίνεται μεταξύ 400-500 ευρώ και άνω.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Αίσθηση και πολλές συζητήσεις προκάλεσε το πανό που ανέβασαν οι Παοτσήδες στο πρόσφατο παιχνίδι με αντίπαλο την ΑΕΚ, για τον θεσμό
-
Ξεκίνησε από το μεσημέρι της Κυριακής 12 Ιανουαρίου 2025 η επέλεση του χιονιά και μέσα στην πόλη της Βέροιας, όπως είχαν προβλέψει και
-
Σε συνέχεια της απόφασης του Δημάρχου Βέροιας για την λειτουργία σχολικών μονάδων στα ορεινά του Δήμου Βέροιας, λόγω της χιονόπτωσης,
-
Προετοιμαστείτε! Oι μετεωρολόγοι λένε πως θα χιονίζει συνέχεια για 3 ολόκληρες ημέρες!
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Ιωάννης Αβραμίδης. Η κηδεία του εκλιπόντος θα γίνει σήμερα Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2025 και ώρα
-
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας για τη γεωγραφική κατανομή των τραπεζικών καταθέσεων. Όπως προκύπτει, οι
-
Δύο περιπολικά έφτασαν λίγα λεπτά πριν τις 12 τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 13 Ιανουαρίου 2025 στην οδό Μάρκου Μπότσαρη στο Τσερμένι,
-
Θλίψη σκόρπισε στην κοινωνία της Βέροιας η είδηση του θανάτου του Κώστα Ζορμπά, σε ηλικία 62 ετών. Ο εκλιπών υπήρξε ιστορικό στέλεχος
-
Τι θα συμβεί στην πόλη από την Τσικνοπέμπτη έως τις 2 Μαρτίου; Ο Δήμος Βέροιας σας προσκαλεί να ζήσετε τη μαγεία της Αποκριάς στη
-
Ο Δήμαρχος Βέροιας αποφασίζει: Την αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των παρακάτω σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας
Το να εχει αυτοματο θα σου κοστισει αδρα για επισκευη. Συμφερει το χειροκινητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά λέτε και ανάβει το πράσινο και κορνάρουν (ενώ είναι πρώτοι )μετά βάζουν ταχύτητα και μετά βίας περνούν αυτοί μόνο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπαρχει σωστη παιδεια. Κατ' αρχας χρειαζονται καλοι δρομοι οπως στο εξωτερικο, π.χ. Ισπανια. Που πανε ολα τα τελη κυκλοφοριας? Δευτερο, προστιμα που δεν αναιρουντε λογω γνωριμιων, κομματων, κλπ. Τριτο, παιδεια που αρχιζει απο το δημοτικο σχολειο και συνεχιζεται στο γυμνασιο. Στο εξωτερικο, π.χ. στη Αυστραλια, καθε γυμνασιο εχει μονιμο αστυνομικο/δασκαλο. Τεταρτο, συνεχη επιτηρηση και ελεγχους απο τη τροχαια για ατομα χωρις αδεια οδηγησης. Καθημερινα βλεπω γονεις να 'κουβαλανε' δυο και τρια παιδακια 5, 6, 8 χρονων, πανω σε μηχανακια, χωρισ κρανη, με παντοφλα ως υποδημα.
ΑπάντησηΔιαγραφή