Η ίδια μιλά στο «It’s Possible» για το πως αποφάσισε να αφήσει πίσω την δουλειά της αεροσυνοδού, εξηγεί τι εμπεριέχει το brand της, ενώ περιγράφει και όλη τη διαδικασία παραγωγής.
Με τι ασχολούσασταν επαγγελματικά πριν και πως προέκυψε η ιδέα να ξεκινήσετε κάτι δικό σας, αλλάζοντας μάλιστα και τον τόπο διαμονής σας;
Είμαι γέννημα θρέμα Θεσσαλονίκης. Με τον άνδρα μου γνωριστήκαμε,παντρευτήκαμε, φτιάξαμε το σπιτικό μας και κάναμε το πρώτο μας παιδάκι στην Θεσσαλονίκη. Εγώ με πτυχίο Τεχνολογίας Γεωπονίας και προϋπηρεσία σε ΕΛΟΓΑΚ (τωρινό ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ) και ΟΠΕΚΕΠΕ και ο άνδρας μου στον χώρο των πωλήσεων. Προσωπικά, το τελευταιο διάστημα πριν την μεγάλη απόφαση της μετεγκατάστασης στην επαρχία εργαζόμουν στις Ολυμπιακές Αερογραμμές ως ιπτάμενη συνοδός, ένα επάγγελμα που πάντα θαύμαζα και αγαπούσα. Όταν όμως ήρθε στην Ελλάδα η οικονομική κρίση,οι αριθμοί έλεγαν πως έπρεπε να κάνουμε μια δραστική αλλαγή στην ζωή μας για να μην βρεθούμε προ εκπλήξεων. Έτσι, αποφασίσαμε να αφήσουμε πίσω την πόλη και ό,τι ”χτίσαμε” εκεί και να κάνουμε μια νέα αρχή στην ύπαιθρο και συγκεκριμένα στο χωριό του άνδρα μου την Αγκαθιά Ημαθίας.
Εκεί έγινα αγρότισσα, μπήκα στο πρόγραμμα των Νέων Αγροτών το 2014 και πλέον καλλιεργούμε 112 στρέμματα γης. Η ιδέα της οικοτεχνίας ξεκίνησε πριν μερικά χρόνια όταν ο οπωρώνας μας άρχισε να αποδίδει καρπούς και έφερνε στα χέρια μας φρούτα ποιοτικά και φροντισμένα!
Οπότε, αφουγκραζόμενη την αναγκαιότητα του ανθρώπου για περισσότερο βιώσιμη διατροφή και σεβόμενη την φύση και το περιβάλλον, αποφάσισα να ξεκινήσω την ίδρυση της οικοτεχνίας μου δίνοντας περισσότερη αξία στα φρούτα μας και με άξονα την καθαρή διατροφή (clean eating) σχεδίασα την παραγωγή προϊόντων φρούτων σε συνδυασμούς με υπερτροφές, βότανα και θησαυρούς της φύσης. Χωρίς συντηρητικά, χημικά και άλλα βλαβερά για την ανθρώπινη υγεία συστατικά.Πως παράγονται τα προϊόντα σας και μέχρι ποιες γεωγραφικές τοποθεσίες έχουν φτάσει οι παραγγελίες σας;
Τα προϊόντα μου είναι οικοτεχνικής και κατα συνέπεια περιορισμένης παραγωγής. Όταν έρχεται η ώρα της μεταποίησης, πηγαίνω η ίδια στον οπωρώνα και επιλέγω ένα ένα τα φρούτα από τα δέντρα, στην κατάλληλη ωρίμανσή ανάλογα την παρασκευή που έχω να κάνω. Έπειτα, επιστρέφω στην κουζίνα και τηρώντας όλα τα μέτρα ασφάλειας τροφίμων ξεκινάω με την παρασκευή μου. Η διαδικασία είναι αργή και εντελώς χειροποίητη. Βράζω τα φρούτα σε μικρές κατσαρόλες και για όσο το δυνατόν μικρότερο χρόνο για να διατηρήσω όσο γίνεται αναλλοίωτα τα θρεπτικά χαρακτηριστικά τους. Απόδειξη της αδιαμφισβήτητης ποιότητας είναι το ίδιο το προϊόν.
Μόλις ανοίξεις το βαζάκι, νιώθεις το άρωμα του φρέσκου φρούτου σαν να το έχεις δαγκώσει εκείνη την στιγμή. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε ότι τα βαζάκια μας έχουν αγαπηθεί και ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα.
Για κάποιον που δεν γνωρίζει, τι προϊόντα περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή το brand σας;
Όπως προανέφερα, αφουγκραζόμενη την αναγκαιότητα του σύγχρονου καταναλωτή για περισσότερο καθαρή και υγιεινή διατροφή, σχεδιάσα προϊόντα πρωινού, σνακς και ντιπάκια με έξτρα θρεπτική αξία, όπως μαρμελάδα ροδάκινου εμπλουτισμένη με σπόρους τσία χωρίς ζάχαρη, μαρμελάδα μήλου εμπλουτισμένη με κανναβέλαιο bio 100% ψυχρής έκθλιψης από σπόρους ήμερης κάνναβης χωρίς ζάχαρη, κομπόστα ροδάκινου σε ελαφρύ σιρόπι σταφυλιού αρωματισμένη με φυσικό κλαδάκι βανίλιας ή με δάκρυ φυσικής μαστίχας Χίου χωρίς ζάχαρη, chutney μήλου με ελληνική λευκή τρούφα, chutney ροδάκινου με λιναρόσπορο και σινάπι, καθώς και gift boxes, εταιρικά δώρα και κεράσματα εκδηλώσεων. Όλα μου τα προϊόντα είναι 100% φυσικά, χωρίς συντηρητικά και άλλα βλαβερά για την ανθρώπινη υγεία συστατικά.
Τι συμβουλές θα δίνατε σε έναν νέο/α που θέλει να ξεκινήσει ένα δικό του brand από το μηδέν; Πως μπορεί να το κάνει γνωστό και να ξεκινήσει να έχει τις πρώτες πωλήσεις;
Χμ…μεγάλη κουβέντα!! Αρχικά θα ενθάρρυνα! Το να έχεις μια δική σου δουλειά είναι ψυχοθεραπεία. Από την άλλη πλευρά όμως, το επιχειρείν θέλει δυναμισμό, πείσμα και επαγρύπνηση. Είναι σημαντικό να βρει ο νέος την χρυσή τομή ανάμεσα στο τι του αρέσει να κάνει αλλά και στο τι ζητάει ο κόσμος. Πρώτο βήμα και πολύ σημαντικό είναι η έρευνα και λίγο ακόμα έρευνα και….πάλι έρευνα.. Αν το προϊόν ή η υπηρεσία είναι πελατοκεντρικό-ή και καλύπτει μια ανάγκη ή λύνει κάποιο πρόβλημα στον καταναλωτη τότε θα είναι και βιώσιμο-η.
Τα νέα παιδιά πλέον σπάνε τους κανόνες. Δημιουργούν καινοτομίες. Και πλέον με το διαδίκτυο και την ψηφιακή τεχνολογία έχουν αστείρευτη πληροφορία αλλά και την ευκαιρία με σταθερό προγραμματισμό και οργάνωση να κάνουν γνωστό το brand τους.
Φυσικά και δεν αρκεί μόνο αυτό. Φεστιβάλ, εκδηλώσεις, εκθέσεις, χορηγίες είναι μερικές ακόμα ιδέες.
Ποιο είναι το feedback που παίρνετε από τους ανθρώπους που δοκιμάζουν τα τρόφιμα σας; Και πως τους φαίνεται όλη η ιστορία πίσω από το brand;
Μου αρέσει η προσωπική επικοινωνία με τον πελάτη από τη πρώτη στιγμή έως after sale. Συνήθως, λαμβάνω μηνύματα ικανοποίησης και ευχαρίστησης και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα και μου δίνει δύναμη να συνεχίζω. Άλλες φορές, επανέρχομαι η ίδια μετά από μερικές μέρες και ρωτάω αν δοκίμασαν και πώς τους φάνηκαν τα προϊόντα μου. Προσπαθώ επίσης, να παροτρύνω να μου μεταφέρουν οποιονδήποτε προβληματισμό ή δυσαρέσκεια από την εξυπηρέτηση εώς και την γευστική εμπειρία. Αυτό με βοηθάει να βελτιώνομαι. Όσον αφορά στην ιστορία πίσω από το brand, δύο σημεία εντυπωσιάζουν: η μετεγκατάσταση από την πόλη στην ύπαιθρο και το ”αεροσυνοδιλίκι” που άφησα πίσω μου.. lol..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.