Ένας νέος οδικός άξονας που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Σιθωνία στη Χαλκιδική είναι στα σχέδια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Αυτό σημείωσε μιλώντας στο πρώτο Southeast Europe Connectivity Forum, ο αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας.
Στη συνέχεια ο κ.Μπίλλιας μιλώντας στο ypodomes.com έδωσε σημαντικά στοιχεία για το ποιος είναι αυτός ο νέος οδικός άξονας. Όπως είπε πρόκειται για έναν δρόμο με χαρακτηριστικά ταχείας κυκλοφορίας ο οποίος θα συνδέει την Θεσσαλονίκη από την περιοχή της Πυλαίας και θα καταλήγει στην χερσόνησο της Σιθωνίας, στο κέντρο της Χαλκιδικής.
Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για ένα άξονα που θα ξεκινά με σύνδεση με την Περιφερειακή Θεσσαλονίκης, στο ύψος της Πυλαίας, θα συνεχίζει και θα περνά από Θέρμη, Ραιδεστό, θα συνδέεται με τον άξονα Θερμη-Γαλάτιστα, θα περνά από τον Πολύγυρο και τελικά θα καταλήγει στην Νικήτη.
Ο νέος οδικός άξονας θα είναι για μετακινήσεις ταχείας κυκλοφορίας με ισόπεδες διαβάσεις και αναμένεται να εξυπηρετεί χιλιάδες μετακινήσεις από Θεσσαλονίκη προς Σιθωνία στη Χαλκιδική δίνοντας εναλλακτικές διαδρομές σε πολλές τουριστικές περιοχές.
Συνολικά μιλάμε για έναν άξονα συνολικού μήκους περίπου 80 χιλιομέτρων στον οποίο θα γίνουν νέα τμήματα αλλά και σημειακές παρεμβάσεις αναβάθμισεις σε υφιστάμενα τμήματα.
Αυτή την περίοδο, όπως σημείωσε ο αντιπεριφερειάρχης, πραγματοποιούνται επαφές με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για να ξεκινήσουν οι πρώτες μελέτες και μόλις αυτές ολοκληρωθούν, τότε θα ξεκινήσει η εξεύρεση χρηματοδότησης. Με τις σημερινές συνθήκες, το έργο εκτιμάται πως θα υλοποιηθεί τμηματικά με την ολοκλήρωση του να φτάνει σε βάθος δεκαετίας.
Η ενοποίηση του παραλιακού μετώπου
Από το βήμα του SECF, ο κ. Μπίλλιας έκανε μνεια στα έργα τα οποία δρομολογεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την αναπτυξιακή ώθηση. Ξεχώρισε ως το μεγαλύτερο έργο, όπως είπε στην ιστορία της περιοχής, που είναι «η ενοποίηση, ανάπλαση και ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, σε μήκος 40 χιλιομέτρων».
Στη συνέχεια, επεσήμανε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης, καθώς όπως είπε «έχει την τύχη να αποτελεί σταυροδρόμι δύο σημαντικότατων οδικών αξόνων: του ΠΑΘΕ -ο οποίος διασχίζει την Ελλάδα καθέτως- και της Εγνατίας Οδού -που διατρέχει την Ελλάδα οριζοντίως-. Απαιτείται όμως για την ολοκλήρωση της ΠΑΘΕ να κατασκευαστεί ο δεύτερος κλάδος του τμήματος Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι ο οποίος έχει καθυστερήσει σημαντικά».
Ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΚΜ σημείωσε πως «η Θεσσαλονίκη διαθέτει επίσης λιμάνι, ένα λιμάνι το οποίο αποτελεί έναν από τους μεγάλους αναπτυξιακούς βραχίονες στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και σε ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, καθώς αποτελεί εμπορευματική πύλη. Για αυτό τον λόγο πρέπει να ολοκληρωθούν τα έργα σύνδεσης του λιμανιού με την ΠΑΘΕ και το σιδηροδρομικό δίκτυο». Επίσης, ανέφερε ότι χρειάζονται και άλλα έργα, όπως, για παράδειγμα, η σιδηροδρομική Εγνατία, έργο το οποίο θα δώσει άλλη προοπτική στην ευρύτερη περιοχή.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Mα τι κάνει αυτός ο άνθρωπος; Ένα στοίχημα με τον εαυτό του έβαλε ένας καθηγητής φυσικής
-
Το γλέντι στην Πλατεία με τους 700 καλεσμένους, ο ουρανός που γέμισε με βεγγαλικά και το ζεϊμπέκικο του γαμπρού
-
Η χώρα μας διαθέτει πολλά «ακατέργαστα διαμάντια» και κρυφούς «παραδείσους» σε βουνά που αποτελούν τα μικρά θαύματα της ελληνικής
-
«Έφυγε» από την ζωή σε ηλικία 72 ετών η Μάγδα Τσιλογιάννη. Η εκλιπούσα ταξίδεψε για την «Γειτονιά των Αγγέλων», βυθίζοντας
-
Με αφορμή το προχθεσινό τροχαίο λίγο έξω από τη Βέροια (δείτε εδώ ), έχει ανοίξει μια μεγάλη κουβέντα, σχετικά με το συγκεκριμένο σημείο
-
Συνεχίζει να είναι στο στόχαστρο μεγάλων αλυσίδων καταστημάτων και πολυεθνικών η Βέροια. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες
-
Ετοιμαστείτε για μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία που θα κάνει τη Βέροια να «μυρίσει» απόλαυση! Το Φεστιβάλ Καντίνας καταφθάνει
-
Χρόνια πολλά σε όλους και όλες Της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού σήμερα, μια από τις μεγαλύτερες
-
«Επισκέφθηκα αυτήν την πόλη το 1985 και η μαρκίζα είχε 9 ονόματα»
-
Τηλεοπτική παρέμβαση στο κανάλι του ΑΝΤ1 έκαναν το πρωί της Τετάρτης 18 Σεπτεμβρίου οι αγρότες του Μακροχωρίου και
Αντί να κάνουν σιδηροδρομική σύνδεση με τη Χαλκιδική...κατασκευάζουν δρόμο. Μπανανία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντι να φτιαξουν τη σιδηροδρομικη γραμμη Θεσσαλονικη -Φλωρινα....🥺
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσαν να φτιάξουν παράλληλα με τον οδικό άξονα και τον σιδηροδρομικό ωστα να διευκολύνονται αυτοί που δεν οδηγούν να έχουν πρόσβαση στην Χαλκιδική
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ μόλις φτάνεις Νικητη κάνε το σταυρό σου μετά για να διανύσει 5 χιλιόμετρα ωραία έργα
ΑπάντησηΔιαγραφή