Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Αυτός είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος που θα κατασκευαστεί στη Βόρεια Ελλάδα - Ποιες περιοχές θα ενώσει

Η αναβάθμιση ενός οδικού άξονα σε αυτοκινητόδρομο είναι μια από τις συμβατικές υποχρεώσεις του επόμενου παραχωρησιούχου της Εγνατίας Οδού.

Μέχρι το τέλος του έτους θα κλείσει η εκκρεμότητα της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού, όπως σημείωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Νίκος Ταχιάος, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Επισήμανε δε ότι μέσα στις συμβατικές υποχρεώσεις του επόμενου παραχωρησιούχου είναι η κατασκευή του δεύτερου κλάδου της Εγνατίας Οδού.

Πρόκειται για τον κάθετο οδικό άξονα Χαλάστρα-Πολύκαστρο μήκους 44,2 χλμ. του εθνικού οδικού δικτύου Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι ΑΘΕ (Α1) που σήμερα έχει μία λωρίδα κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση δίχως να υπάρχει διαχωριστική νησίδα, με τα τροχαία να καταγράφονται με μεγάλη συχνότητα.

Αφενός αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες, και αφετέρου η έλλειψη διαχωριστικής νησίδας δεν επιτρέπει τη συγκράτηση οχημάτων που παρεκκλίνουν ή εκτρέπονται από την πορεία τους.

Στο πλαίσιο της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού, οι ανάδοχοι αναλαμβάνουν να αναβαθμίσουν το συγκεκριμένο οδικό τμήμα σε αυτοκινητόδρομο, αποκτώντας στο σύνολό του διατομή με δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, ώστε να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια και να δοθούν τόσο στους οδηγούς όσο και στην τοπική κοινωνία σημαντικά οφέλη.

Όπως επίσήμανε ο κ. Ταχιάος, η αναβάθμιση του τμήματος Χαλάστρα-Πολύκαστρο θα οδηγήσει σε επεμβάσεις στην υφιστάμενη οδό, και επομένως «θα πρέπει να γίνει συνάντηση με την Τροχαία Θεσσαλονίκης και την Τροχαία Κιλκίς προκειμένου να συζητηθούν μέτρα μικρού κόστους που θα βελτιώσουν την κατάσταση από άποψη τουλάχιστον οδικής ασφαλείας».

Πρόσθεσε δε ότι θα πρέπει να υπάρχει και ατομική ευθύνη, με τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Πηγή

7 σχόλια:

  1. Ήμουνα Νίκος και γέρασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τον οδικό άξονα Βέροιας Σκύδρας που κατάντησε χειρότερα και από το γεφύρι της Άρτας,που μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας ΌΛΟΙ.....οι"πολιτικοί" ταγοί μας θα μιλήσει κανείς?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κρασσά....Όταν και άμα συνδεθεί η Κουλούρα με την Πατρίδα, δεν θα έχει μόνο η Θεσσαλονίκη μετρό αλλά και η Πάτρα....

      Διαγραφή
  3. Μακριά από την Τροχαία της Βέροιας και ας είναι όπου να είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο δρόμος Βεροιας Σκύδρας καλά είναι να του δώσουμε το όνομα αυτού που είχε την ιδέα να περάσει μέσα απο τα εργοστάσια. Κάποια στιγμή πρέπει να πάρει και την ευθύνη την απόφαση που πήρε και καταδίκασε το δήμο Ναουσας. Πρώην Νομάρχης και σημερινός επιχειρηματίας της περιοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ταχιαος βύσμα της κυρίας Μπακογιάννη αφού απέτυχε σαν υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης τώρα πρέπει να πετύχει σαν εξωκοινοβουλευτικος υπουργός. Μακάρι να πετύχει. Μακάρι η Εγνατία οδός να φτάσει το επίπεδο της Αιγαίου. Η Εγνατία είναι αφημένη στην τύχη της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι βεροιωτες ας ψαχτούν με τον νεο κόμβο που οι Νομάρχες επιχειρηματίες του πάλαι ποτέ θέλησαν να παρακάμψουν την Βεροια γιατί άραγε ; Οι απαλωτριωσεις με δικά τους οικόπεδα η η απομόνωση της Βέροιας Ας καταλάβουμε ολοι ο νέος δρόμος θα πρέπει να περνάει σπο τον υπάρχοντα κόμβο της Βέροιας για να μπορεί Ι επισκέπτης να μην μας προσπερνάει Επιχειρηματίες της Βέροιας ακούσατε ; ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ ΣΚΥΔΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ