Ο Customer Service Agent θα στελεχώσει το τηλεφωνικό μας κέντρο και θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση των πελατών, την ενημέρωσή τους για νέους τίτλους βιβλίων και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών.
Απαιτούμενα χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
• Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία
• Πολύ καλή γνώση H/Y και χειρισμού εφαρμογών ΜS Office (Word, Excel)
• Υπευθυνότητα και επαγγελματισμός
• Ομαδικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
Επιθυμητά Προσόντα:
• Πτυχίο ξενόγλωσσης ή ελληνικής φιλολογίας
• Διδακτική εμπειρία
• Άριστη γνώση (Γ2/C2) αγγλικής γλώσσας
• Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο
Η Εταιρεία προσφέρει:
• Πενθήμερη ημιαπασχόληση με δυνατότητα ανέλιξης σε πλήρους απασχόλησης
• Προοπτικές εξέλιξης στις εξωτερικές πωλήσεις με αυξημένες αποδοχές
• Δίμηνη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αποδοχές
• Συνεχή εκπαίδευση από καταρτισμένο και έμπειρο προσωπικό
• Δυνατότητα εργασίας και εξ αποστάσεως
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν είτε να συμπληρώσουν τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρουν στην ιστοσελίδα www.supercourse.gr/careers είτε να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο e-mail cv@supercourse.gr, αναφέροντας τον κωδικό θέσης CSA_23, έως τις 22/10/23.
Έναρξη εργασίας 1/11/23.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.