Φρένο στις αυξήσεις των διοδίων στους κεντρικούς οδικούς άξονες επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση, με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου
Μεταφορών να βρίσκεται σε διαδοχικές συναντήσεις και συζητήσεις με τους παραχωρησιούχους – Νέα Οδός, Κεντρική Οδός, Ολυμπία Οδός, Μορέας, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Γέφυρα Α.Ε.- με στόχο να βρεθεί η χρυσή τομή και οι όποιες ανατιμήσεις να είναι λελογισμένες, καθώς η ακρίβεια πλήττει ήδη το διαθέσιμο εισόδημα των πολιτών.Σημειώνεται ότι βάσει των συμβάσεων παραχώρησης των οδικών αξόνων, οι παραχωρησιούχοι αναπροσαρμόζουν ετησίως τις τιμές των διοδίων με βάση τον δείκτη τιμών καταναλωτή του Σεπτεμβρίου της προηγούμενης χρονιάς. Η αύξηση που θα έπρεπε να δοθεί φέτος είναι της τάξεως του 12% βάσει του δείκτη τιμών καταναλωτή λόγω των ισχυρών πληθωριστικών πιέσεων, ωστόσο η απόφαση αυτή μετατέθηκε για μετά τις εκλογές. Για το 2024, η τιμαριθμική αναπροσαρμογή υπολογίζεται κοντά στο 3-4%, ωστόσο οι επιβαρύνσεις λειτουργούν αθροιστικά.
Στόχος είναι να βρεθεί μία συμβιβαστική λύση με την κυβέρνηση να προτείνει ειδική πρόβλεψη για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, καθώς είναι αδύνατον να μετακυλιστεί το κόστος τόσο στα προϊόντα, όσο και στους επιβάτες, ενώ παράλληλα δίνεται «μάχη» προκειμένου ο ΦΠΑ στα ταξί να μείνει στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο, δηλαδή στο 13%. Μένει να δούμε που τελικά θα καταλήξουν οι δύο πλευρές, ενώ θα πρέπει να τονιστεί ότι στις συναντήσεις αυτές δεν συμμετέχουν εκπρόσωποι της Αττικής Οδού καθώς ο αυτοκινητόδρομος εξαιρείται από τις τιμαριθμικές αυξήσεις στα διόδια.
Δώσε πόνο Κούλη, 41% σου δώσανε οι ραγιάδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει καταντήσει αηδία. 2 ευρώ η βενζίνα και τα διόδια είναι ήδη φωτιά. Όποιος καταφέρνει να ταξιδέψει για Αθήνα έχει μόνο φορτηγά.... Σπάνια ιχ.... ΠΟΣΟ θα αυξηθούν πια; αλλά έτσι είναι... Το 42% αποφασίζει και εμείς απλώς όλο και φτωχαινουμε....Ημαρτον πια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τα λες, συντοπιτη έχει μάθει ο λαός από κόμματα, δεν αντέχει άλλο. Θέλουμε ξεκάθαρες λύσεις, φτάνει με τα δεξιά καθάρματα που κυνηγάνε τα σπίτια μας, τα δικά μας και των πατεράδων μας, φτάνει με τους αριστερούς καραβοκυρηδες, αλλά βλέπεις όταν βάζει κάποιος το δάκτυλο στο μέλι, τρέχουν και οι από πίσω μπας και επωφεληθούν από την κατάσταση. Άιντε περαστικά μας, τέτοιοι είμαστε..... καλά κάνουν και μας βάζουν στη θέση μας.....
ΔιαγραφήΦθηνό ταξίδι θες τα πάς?
ΑπάντησηΔιαγραφήΛύση θα βρεις μόνο με free pass.
Στο όχι πολύ μακρυνό μέλλον, τα προβλήματα του ανθρώπου και των κοινωνιών, θα λυθούν με τσιπάκια και παρακολούθηση.
Πέρα απ'αυτό λυσεις δεν θα βρεθούν.
Η Εγνατία οδός που δεν εχει πουληθεί σε ιδιώτες δε θα κάνει αυξήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαιτούμε να πουληθεί και να ακολουθήσει το κύμα αυξήσεων των μεγάλο εργολάβων που πίνουν το αίμα τους έθνους.
Έχουν μείνει καμία 500.000 νέοι που δεν έφυγαν Γερμανία Αγγλία να φτιάξουν τη ζωή τους.
Να φύγουν, έχουμε Πακιστανός και αφγανους να μας πάνε μπροστά σαν έθνος.
Τώρα που τα λες/άραγε Πόσο σε χιλιάδες είναι το εργατικό δυναμικό της Ελλάδας και ζουν όλοι οι υπόλοιποι?
ΔιαγραφήΒάση Δημοκρατίας θαπρεπε να ψηφίζουν μόνο αυτή.
........Τώρα Ένας συνταξιούχος Που εκμεταλλεύτηκε τα παιδιά του απέκτησε περιουσία κάθεται πάνω στα λεφτά παίρνει και 2 χιλιάδες σύνταξη τι να ψηφίζουν άραγε????δημοκρατία????
Πλήρωσε ρε μάγκα για να πάρει τόσα και υπερβάλεις πολύ , μη βάζεις στο στόμα σου τους συνταξιούχους , θα έλθει η σειρά σου και θα κλαις ......"γιατί κλαις εσύ δεν ήσουν που γέλαγες χθες" , μας κοροϊδεύουν και μας κάνουν κριτική τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας .......τέρμα το "χαρτζιλίκι" , δουλειά ρε και μόνο δουλειά ....υπάρχει το μεροκάματο αρκεί να το ζητάς !
ΔιαγραφήΝαι βέβαια μιας και η ρητρα της συντήρησης της εθνικής οδού τηρείται, δεν βλέπουν ότι παρά την είσπραξη διοδίων οι δρόμοι είναι γεμάτοι λακκούβες και κακοτεχνίες. Τι αύξηση ζητουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαλινάρι στο κεφάλαιο δεν υπάρχει,το παράξενο είναι ότι πλέον δεν υπάρχει και στην ψήφο, τώρα θα πεις ελεύθερη αγορά και δημοκρατία σηκώνουν χαλινάρι ,φυσικά όχι συνεπώς με την σωστή επικοινωνία το χαλινάρι μπαίνει στου δυσμοιρους πολίτες,περαστικά μας και σε τέσσερα χρόνια θα έχουμε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μπλε σκούρου χρώματος.
ΑπάντησηΔιαγραφή