Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Ελλάδα και Βουλγαρία έρχονται πιο κοντά - Αυτός είναι ο νέος οδικός άξονας που θα ενώσει τις δύο χώρες

Στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα θα φτάσει η Εγνατία Οδός μόλις ολοκληρωθεί ο Κάθετος Άξονας 70 - Ποιες περιοχές θα ενώσει

Ευκολότερη πρόσβαση στη Βουλγαρία θα εξασφαλίσουν οι Έλληνες ταξιδιώτες μόλις δημιουργηθεί ο Κάθετος Άξονας 70 της Εγνατίας Οδού που μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης.

Το πρώτο βήμα έχει με την προκήρυξη διαγωνισμού την περασμένη Παρασκευή, 5 Μαΐου 2023, ο οποίος φέρει την υπογραφή του Διευθύνοντος Συμβούλου της Εγνατίας Οδού, Κωνσταντίνου Κουτσούκου.

Το έργο αφορά την ολοκλήρωση του έργου «Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» μήκους περίπου 8 χλμ. και συγκεκριμένα την ολοκλήρωση του τεχνικού αντικειμένου της εργολαβίας «Κάθετος Άξονας 70 Εγνατίας Οδού: Τμήμα: «Μελίβοια- Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» Υποτμήμα:«Δημάριο -Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα».

Ο Κάθετος Άξονας συνδέει την Εγνατία Οδό με τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα σε θέση νέου μεθοριακού σταθμού. Αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου και με την κατασκευή του θα συνδεθεί το Σμόλιαν και το Ρούντοζεμ της Βουλγαρίας με τον οδικό άξονα προς Ξάνθη, μέσω της υφιστάμενης οδού, και κατ’ επέκταση με τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας οδού μέσω των ανισόπεδων κόμβων Βανιάνου και Βαφέικων.

Το έργο, συνολικής αξίας 10,7 εκατ. ευρώ, αναπτύσσεται γενικά σε ορεινό έως πολύ ορεινό ανάγλυφο. Ξεκινά από την υφιστάμενη οδό (Χ.Θ. 8+172,35) η οποία σήμερα καταλήγει εντός του οικισμού Δημάριο, και παρακάμπτει τον οικισμό στα ανατολικά αυτού με πορεία βόρεια – βορειοανατολική έτσι ώστε να καταλήξει σε συμφωνηθέν σημείο στην Eλληνοβουλγαρική μεθόριο (Χ.Θ. 16+147,00).


Προθεσμία παραλαβής των προσφορών ή των αιτήσεων συμμετοχής είναι η Δευτέρα 12 Ιουνίου 2023 (ώρα 16:00) και η αποσφράγισή τους θα γίνει την Παρασκευή 16/06/2023 (ώρα 11:00).

Όπως αναφέρεται, τέλος, στο αντικείμενο - βασικό σχέδιο έργου είναι η εξής:

  • Η κατασκευή του ορύγματος Ο20 (Χ.Θ. 13+500,00 – Χ.Θ. 13+710,00).
  • Η κατασκευή του ορύγματος Ο26 (Χ.Θ. 15+725,00 – Χ.Θ. 16+147,00).
  • Η πλήρης κατασκευή των οπλισμένων επιχωμάτων Ε5 (Χ.Θ. 13+639 – Χ.Θ.
  • 13+715) και ΟΕ-Τ8 (Χ.Θ. 15+731 – Χ.Θ. 15+791).
  • Η κατασκευή των υπολοιπόμενων εργασιών οδοστρωσίας μεταξύ των
  • ορυγμάτων Ο20 και Ο26 από Χ.Θ. 13+500,00 έως Χ.Θ. 16+147,00.
  • Η κατασκευή των αρμών συστολοδιαστολής των γεφυρών Γ11, Γ12,Γ13 και Γ14.
  • Η πλήρης κατασκευή της στεγάνωσης με ειδικές μεμβράνες του
  • καταστρώματος των γεφυρών Γ11, Γ12,Γ13 και Γ14.
  • Η πλήρης κατασκευή των ερεισμάτων μεταξύ των ορυγμάτων Ο20 και Ο26
  • από Χ.Θ. 13+500,00 έως Χ.Θ. 16+147,00.
  • Η πλήρης κατασκευή των ασφαλτικών στρώσεων μεταξύ των ορυγμάτων Ο20
  • και Ο26 από Χ.Θ. 13+500,00 έως Χ.Θ. 16+147,00.
  • Η πλήρης κατασκευή αντιολισθηρής στρώσης πάχους 25mm με χρήση
  • τροποποιημένης ασφάλτου μεταξύ των ορυγμάτων Ο20 και Ο26 από Χ.Θ.
  • 13+500,00 έως Χ.Θ. 16+147,00.
  • Η πλήρης κατασκευή των εργασιών σήμανσης – ασφάλισης μεταξύ των
  • ορυγμάτων Ο20 και Ο26 από Χ.Θ. 13+500,00 έως Χ.Θ. 16+147,00.
  • Η πλήρης κατασκευή εργασιών επένδυσης πρανών και υδροσποράς μεταξύ
  • των ορυγμάτων Ο20 και Ο26 από Χ.Θ. 13+500,00 έως Χ.Θ. 16+147,00.

Στις εργασίες κατασκευής του έργου εκτός από τις ανωτέρω εργασίες ενδέχεται να απαιτηθούν και πρόσθετες εργασίες βελτιώσης του τοπικού αγροτικού – δασικού δικτύου.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ