Η «μαφία του χαλκού» δεν είναι νέα υπόθεση στη χώρα. Επανέρχεται στο προσκήνιο μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, καθώς λόγω των κλοπών, ο ΟΣΕ φαίνεται να αντιμετωπίζει ζημιές 10 εκατ. κάθε χρόνο και το δίκτυο να παρουσιάζει βλάβες. Ο σιδηρόδρομος και τα εξαρτήματά του πάντα αποτελούσε δέλεαρ για τους δράστες, ενώ αυτή την στιγμή που τα δρομολόγια έχουν σταματήσει οι αστυνομικές αρχές είναι σε επιφυλακή για να μην ρημάξουν ό,τι βρουν οι συμμορίες.
Σύμφωνα με έρευνες, κάθε χρόνο στη χώρα μας υπάρχει ζήτηση για 25.000 τόνους χαλκού. Υπολογίζεται ότι τουλάχιστον οι μισοί τόνοι προέρχονται από τη «μαύρη» αγορά και ο ετήσιος τζίρος ανέρχεται στα 8 εκατ. ευρώ. Ο χαλκός άρχισε να αποκτά «μαύρο» χρώμα στην Ελλάδα και να ξεκινά ένα νέο οικονομικό παιχνίδι με κλέφτες και κλεφταποδόχους στα πρώτα χρόνια του μιλένιουμ. Συγκεκριμένα, οι συμμορίες Ρομά άρχισαν την συγκεκριμένη δράση τους όταν ξεκίνησαν τα μεγάλα έργα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Τότε, άρχισε να αποκτά τιμή και ο χαλκός στο λιανεμπόριο. Βέβαια, η ένταση του φαινομένου αυξανόταν με την ανάπτυξη στους σιδηρόδρομους. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν από το 2000 και άλλες χώρες της Ευρώπης, ωστόσο φαίνεται πως εκείνες θωρακίστηκαν καλύτερα.
ΤΟΥΣ ΚΛΕΜΕΝΟΥΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΥ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΔΕΧΕΤΑΙ...ΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ , ΦΥΛΑΚΗ Κ.Λ.Π ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυλάξτε τις περιουσίες σας Δεν φοβούνται από κανένα Είναι αποφασισμένοι για ολα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας μισουν θανάσιμα, δεν μας γουστάρουν με τίποτα,, όπως κι'εμεις αυτούς. Η κλεψιά είναι μονη τιμια δουλειά που ξερουν να κάνουν παιδιοθεν και τυχαια στρέφεται μονο εναντίον μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔέλεαρ για τους δράστες αποτελεί η ποινή φυλάκισης(!), με αναστολή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλεψε και ακόμη και αν σε πιάσει η αστυνομια, είσαι ελεύθερος την αλλλη μερα δλδ.
Η κλοπή αυτών των ειδών , θα πρέπει η πολιτεία να την δικάζει ως κακούργημα , ευχαριστώ .....Θεόδωρος !
ΑπάντησηΔιαγραφή