Ακούω, διαβάζω, βλέπω, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω το μέγεθος της υποκρισίας. Αυτή η μεγαλύτερη μάστιγα του Νεοέλληνα. Όχι δεν θα τα βάλω με τους πολιτικούς, ούτε με τους δημοσιογράφους. Το έχουν κάνει άλλοι πολύ καλύτερα από εμένα. Αυτούς όλους, τους ξέβρασε το δυστύχημα των Τεμπών. Τους καταδίκασε η συνείδηση της κοινωνίας.
Παραιτήθηκε λέει ο Υπουργός Μεταφορών. Μάλιστα! Ανέλαβε την πολιτική ευθύνη λέει. Ξανά μάλιστα! Δάκρυσε μπροστά στην κάμερα. Τέλεια! Ας περάσουν 15 μέρες να ξεχαστούμε, να προκηρύξει ο Μητσοτάκης εκλογές, ώστε ο κ. Καραμανλής να πολιτευτεί και πάλι στις εκλογές, να βγει πρώτος σε σταυρούς (υπάρχει κανείς που να πιστεύει πως στο χωριό του στις Σέρρες δεν θα βγει πρώτος;) και σε δύο μήνες, (αν η ΝΔ γίνει κυβέρνηση), θα είναι και πάλι υπουργός. Άρα ο λαός που τον κράζει σήμερα, θα τον ψηφίσει αύριο. Πάμε παρακάτω...
Ρίχνει ανάθεμα ο Μήτσος στο facebook για την τραγωδία. Αυτός που το Πάσχα θα πιεί 1 κιλό τσίπουρο και μετά θα πάρει το αμάξι του να βγει στην Εθνική για να πάει στο χωριό του. Και όποιον πάρει ο χάρος.
Ουρλιάζει λέει και κατηγορεί τους υπεύθυνους στο καφενείο ο Βαγγέλας, ο οποίος είναι οδηγός λεωφορείου, όπου έχει να κάνει σέρβις το όχημα του πάνω από έξι μήνες, τα ελαστικά του είναι φθαρμένα, ενώ ανεβάζει χιλιάδες επιβάτες πάνω σ' αυτό.
Τρελαίνεται η κυρά Καλλιόπη, γνωστή ως μανούλα του facebook και βρίζει την εξουσία για το φονικό δυστύχημα. Εκείνη που σε κάθε ευκαιρία πάει και γλύφει τους πολιτικούς, για να την βάλουν ένα δίμηνο σε δουλειά.
Επιτέλους ρε, σταματήστε αυτήν την υποκρισία. Αφήστε τις μάνες να πενθήσουν. Γιατί μόνο αυτές έχουν το δικαίωμα σήμερα να εκφραστούν. Εμείς όλοι τον σκασμό! Γιατί όπως είπε και ο αείμνηστος Οδυσσέας Ελύτης, «ο Ελληνισμός πέτυχε ως γένος, αλλά απέτυχε ως κράτος».
Εκείνο το μοιραίο βράδυ στα Τέμπη, οι Λύκοι στον Όλυμπο σώπασαν, όταν άκουσαν τις κραυγές των επιβατών του φονικού τρένου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.