Στην ένταξη χρηματοδότησης του έργου «Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας στον Δήμο Βέροιας» προϋπολογισμού 2.192.000,00€ προχώρησε το Υπουργείο Εσωτερικών, στο πλαίσιο της Δράσης «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο» η οποία χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Το φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει στοχευμένες παρεμβάσεις που αφορούν σε:
• Αποκατάσταση και βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην οδό Στρατού - Παυσανίου στην πόλη της Βέροιας.
• Αποκατάσταση και βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλεια στο οδικό δίκτυο του οικισμού Μακροχωρίου.
• Αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στον άξονα της επαρχιακής οδού Νάουσας - Βερμίου που συνδέει τον οικισμό του Κάτω Βερμίου με το Χ/Κ Σελίου.
• Βελτίωση οδικής ασφάλειας σε σημεία του άξονα Άμμος - Μέση.
• Βελτίωση οδικής ασφάλειας στον άξονα Π. Λυκογιάννη - Άγιος Γεώργιος.
Οι εργασίες περιλαμβάνουν:
- Αντικατάσταση υφιστάμενης κυκλοφοριακής στρώσης με νέα ασφαλτική και αντιολισθηρή.
- Οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση.
- Διαμόρφωση πεζοδιαβάσεων.
- Τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας και συστημάτων απορρόφησης ενέργειας πρόσκρουσης.
«Με το έργο επιχειρείται η μείωση της επικινδυνότητας και η βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε περιοχές του Δήμου μας. Στόχος των εργασιών είναι η ασφαλέστερη μετακίνηση των οδηγών και η βελτίωση της προσβασιμότητας και της ποιότητας ζωής. Το έργο εναρμονίζει τις υφιστάμενες υποδομές, δημιουργώντας ολοκληρωμένες βελτιώσεις σε οδικούς άξονες του Δήμου Βέροιας» υπογραμμίζει ο Δήμαρχος Βέροιας, Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης.
ενώ η πόλη μέσα και οι γύρω περιοχές είναι έτοιμες για να υποδεχτούν την formula 1,άρε εκλογαρες με τα έργα σου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον Προμηθέα χρειαζόμαστε επειγόντως πεζοδρόμια, στην οδό Ακροπόλεως, προς γέφυρα Κούσιου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν κλειδώσει δρόμος από την Μέση ή Κουλούρα πρός Πατρίδα-Νάουσα-Σκύδρα, να φύγουν χιλιάδες νταλίκες και φορτηγά από την Στρατού, δεν πρόκειται να νοιώσει οδική ασφάλεια η πόλη. Αυτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΡΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΜΑΡΧΕ,
ΑπάντησηΔιαγραφήδε ξερω τις λες εσυ και οι ανακοινωσεις σου αλλα δεν εχει μεινει δρομος για δρομος, πεζοδρομιο για πεζοδρομιο ( εκτος ισως απο τα πολυ - πολυ κεντρικα).
Και τελος δειτε τι θα κανετε με την φοβερη αποτυχια της πλατειας Ωρολογιου. εαν χάσετε και την ευκαιρια που προσφέρεται με την παραχώρηση του Δ. Μεγαρου ( με ολα αυτα που ανακοινωσατε για χρηση οπως, "μουσεία, τουριστική ενημέρωση" κτλ) θα ειστε για κλαματα.
Ασφαλτόστρωση σε στενά χωριού και σε επαρχιακούς δρόμους που ελάχιστοι πατάνε, όταν στη Βέροια, με πολλαπλάσια κίνηση δεν υπάρχει μέτρο χωρίς λακούβα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μη μιλήσουμε και για την διαδρομή από το Πανόραμα προς την πόλη που χωρίς πεζοδρόμια και με τα αυτοκίνητα να κατεβαίνουν σαν βολίδες την κατηφόρα, συγχρόνως πηγαινοέρχονται με τα πόδια και τα παιδιά μας στο σχολείο. Τι περιμένουμε δεν ξέρω…Ο Θεός να βάλει το χέρι του
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως γίνεται η νέα άσφαλτος να μην είναι αντιολισθηρή; ΔΕΝ έχουμε συνηθίσει. Τι είναι αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφή