- 23.107 Ηλεκτρονικά Ραντεβού για υπηρεσίες Πρωτοκόλλου, Δημοτολογίου, Ληξιαρχείου, Κοινωνικής Προστασίας, Πολεοδομίας – Κτηματολογίου – Περιουσίας κτλ.
- 6.091 Αιτήματα Σχολείων.
- 2.998 Εκδόσεις Ψηφιακών Πιστοποιητικών από 31 τμήματα Διοικητικών Υπηρεσιών, Δημοτικών Προσόδων και Πολεοδομικό Τμήμα.
- 3.312 Αιτήματα καθημερινότητας δημοτών στην Εφαρμογή «Ο Δήμος Βέροιας στο κινητό σου» για αναφορές προβλημάτων, online ραντεβού πολιτών κ.ά.
Άλλωστε, ο Δήμος Βέροιας πρόσφατα πέτυχε μία σημαντική διάκριση σε πανελλαδικό επίπεδο, κατακτώντας την 9η θέση μεταξύ δήμων όλης της χώρας που παρέχουν υψηλού επιπέδου ψηφιοποιημένες υπηρεσίες, σύμφωνα με έρευνα του Παρατηρητηρίου Περιφερειακών Πολιτικών για την «Ψηφιακή Διακυβέρνηση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση – Μελέτη των δικτυακών τόπων των Δήμων της Ελλάδας» που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το ΕΛΙΑΜΕΠ (Ελληνικό Ίδρυμα Ευρωπαϊκής και Εξωτερικής Πολιτικής) και την ερευνητική ομάδα του Καθηγητή Ψηφιακής Διακυβέρνησης στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Γιάννη Χαραλαμπίδη.
«Η Ψηφιακή μετάβαση του Δήμου Βέροιας στηρίζεται σε μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική με γνώμονα τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των δημοτών μας. Εδώ και δύο χρόνια αξιοποιήσαμε όλες τις ευκαιρίες ώστε να πετύχουμε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, όπως αυτά που παρουσιάζουμε σήμερα» υπογραμμίζει ο Δήμαρχος Βέροιας, κ. Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης.
«Καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία και λύσεις προσφέρονται για την ψηφιακή μετάβαση των Δήμων. Από εμάς προς τους δημότες της Βέροιας δίνονται κυρίως μέσα από πλατφόρμες και έξυπνες εφαρμογές» σημειώνει ο Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Καλλίστρατος Γρηγοριάδης.
Καλλίστρατος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθόρυβα και μεθοδικά.
Να τα λέμε και αυτά.