Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

300 εκατ. ευρώ για τη σιδηροδρομική αναγέννηση της Βόρειας Ελλάδας

Στις ράγες του εκσυγχρονισμού και της ψηφιοποίησης μετά από χρόνια οικονομικής καχεξίας που τον άφησαν πίσω, βαδίζει με σταθερά βήματα ο ΟΣΕ φιλοδοξώντας παράλληλα να ξαναβάλει το τραίνο στις… καρδιές των Ελλήνων. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, Σπυρίδων Πατέρας ανοίγει τα χαρτιά του στη «ΜτΚ» ενώ πατώντας πάνω στις… ράγες του ρεαλισμού συνιστά υπομονή, δεσμευόμενος όμως πως οι πολίτες βήμα – βήμα, «δε γίνονται όλα μαζί», θα δουν αισθητές βελτιώσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

«Oι κυριότερες προκλήσεις για τον ΟΣΕ αυτή τη στιγμή έχουν να κάνουν με τη στελέχωση (πρσλήψεις), τις υποδομές (συντήρηση του δικτύου) και τη χρηματοδότηση. Η συντήρηση και η αναβάθμιση του υπάρχοντος δικτύου (τηλεδιοίκηση, σηματοδότηση) επιτυχγάνονται σε μεγάλο βαθμό από εργολαβίες με εξειδικευμένες εταιρείες. Προς την κατεύθυνση αυτή διασφαλίστηκαν από το υπουργείο Υποδομών, μέσω του νέου ΠΔΕ, την άνοιξη 20 εκατ. ευρώ ενώ ευελπιστούμε και σε νέους πόρους το 2023. Ο ΟΣΕ για επαρκή συντήρηση του δικτύου χρειάζεται περίπου 50 εκατ. ευρώ ετησίως», αναφέρει.

Ο κ. Πατέρας προαναγγέλει εξελίξεις ακόμα κι εντός του έτους για τον διαγωνισμό που αφορά τη συντήρηση του οριζόντιου άξονα της Βόρειας Ελλάδας, δηλαδή των γραμμών Φλώρινα - Πλατύ και Στρυμόνας – Αλεξανδρούπολη. Ο αρχικός προϋπολογισμού αγγίζει τα 300 εκατ. ευρώ με τη χρηματοδότηση να καλύπτεται με ΣΔΙΤ (πόροι από Ταμείο Ανάκαμψης και ιδιώτες).

Το 50% αφορά παρεμβάσεις ανάταξης και το 50% συντήρηση του δικτύου, με στόχο την συμβασιοποίησή του έως τα τέλη του 2023. Η σύμβαση θα «τρέξει» από το 2024 και θα είναι 20ετούς διάρκειας. «Το επιβατικό κοινό θα αρχίσει να βλέπει απτά αποτελέσματα βελτίωσης του δικτύου και μειωμένους χρόνους ταξιδιών μετά το 2027», τονίζει.

Μένοντας στις υποδομές, ο κ. Πατέρας στέκεται στη σύνδεση λιμανιών, αεροδρομίων και Βιομηχανικών Περιοχών με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

«Στο εμπορευματικό κομμάτι, η ανάταξη της γραμμής Στρυμόνα – Προμαχώνα που ήταν σε κακή κατάσταση είναι κρίσιμο ζήτημα καθώς θα αυξήσει την χωρητικότητα του δικτύου γεγονός που θα επιτρέψει τη διακίνηση περισσότερων φορτίων προς Μεσόγειο και Αφρική. Προς την κατεύθυνση αυτή πιέζει και η Κομισιόν. Λόγω της κατάστασης στην Ουκρανία είναι αναγκαία η ανάπτυξη διαδρόμων αλληλεγγύης για μεταφορά φορτίων, μέχρι την άνοιξη του 2023 θα έχουμε απτά αποτελέσματα».

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου εδώ...

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΝΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΘΡΩΠΙΝΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ. ΒΑΛΤΕ ΗΧΕΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ. ΒΑΛΤΕ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΕ ΠΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΒΑΛΤΕ ΣΩΣΤΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΘΜΟ -ΣΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ. ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ!!! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΝΘΕΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ