Η Μαρία Σιλιγκούνα ασχολείται χρόνια με τη μόδα. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της. Η αγάπη της για αυτή μεγάλη και παρακολουθεί τις εξελίξεις. Αποφάσισε να τις μοιραστεί με τους κατοίκους της Βέροιας και μίλησε στο pinakio.gr, για αυτό της το εγχείρημα το οποίο ακούει στο όνομα «MaSi». Διαβάστε αναλυτικά την πολύ όμορφη συνέντευξη που έδωσε:
Μαρία ασχολείσαι με την μόδα, πως προέκυψε αυτή η ενασχόληση;
Ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα! Συνδυάζει την αγάπη μου για την μόδα με την αγάπη για την ανθρώπινη εξυπηρέτηση του πελάτη. Κάπου στην ηλικία των 20 ετών συνήθιζα να ψωνίζω από μία boutique της πόλης, ένα κατάστημα που ξεχώριζε για την ποιότητα του και τα ιδιαίτερα κομμάτια. Αυτό λειτούργησε μέσα μου ως πρότυπο κατάστημα γυναικείων ρούχων, έτσι είπα όχι κάτι λιγότερο από ένα παρόμοιο. Η σκέψη μου κάθε μέρα είναι το όνειρο μου να γίνει η χαρά κάθε γυναίκας.
Ο κόσμος στη Βέροια πώς υποδέχεται τις νέες τάσεις στη μόδα;
Σε γενικές γραμμές, ο κόσμος της Βέροιας υιοθετεί και υποδέχεται θετικά τις νέες τάσεις στη μόδα. Παρατηρώ μέσα από το ενδιαφέρον και τις επιλογές των πελατών του καταστήματος (MaSi), πως στιλιστικά προσπαθούν και καταφέρνουν σε μεγάλο βαθμό να αφομοιώσουν τη μόδα στο καθημερινό τους ντύσιμο, συνδυάζοντας την άνεση με την φινέτσα και το casual με το extreme ντύσιμο.
Ο κόσμος πλέον ο νεαρός αλλά και οι μεγαλύτεροι ασχολούνται με τις εξελίξεις στη μόδα; Ποια είναι η εικόνα που έχεις;
Ναι, η νέα γυναίκα αλλά ακόμα και η έφηβη κοπέλα, με βάση πάντα από την εμπειρία που έχω μέσα από τις πωλήσεις ενδυμάτων, ασχολούνται πολύ και είναι αρκετές οι φορές που εισέρχονται στο κατάστημα, έχοντας κατασταλάξει για την αγορά που θα κάνουν.Αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες όπου ο πιο σημαντικός από αυτούς είναι το ίντερνετ αφού η εξέλιξη της μόδας μεταδίδεται ταχύτατα αλλά και τα πρότυπα που υπάρχουν στην εγχωρία showbiz αλλά και του εξωτερικού.
Ακόμη ένας παράγοντας είναι ότι η Βέροια συνορεύει με την Θεσσαλονίκη οπότε η εμφάνιση νέων στιλιστικών απόψεων αποτυπώνεται γρήγορα.
Πιστεύω πως η βεροιώτισσα γυναίκα συμβαδίζει με τη μόδα και αυτό το διαπιστώνουμε βλέποντας στην καθημερινότητα, πχ στην καφετέρια, σε μια βραδινή έξοδο αλλά και σε μια σημαντική εκδήλωση, όπως ένας γάμος ή ένα συνέδριο όπουθέλει να ξεχωρίσει.
Αυτό μπορεί να το πραγματοποιήσει μέσα από τις πολλές επιλογές που διαθέτουμε και δεν υστερεί σε τίποτα από άλλες γυναίκες σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.
Είναι για σένα πρόκληση το να είσαι σε μία πόλη στην περιφέρεια μακριά από τα αστικά κέντρα και να προσπαθείς να ντύσεις τον κόσμο με μία πιο σικάτη άποψη;
Δεν θα το έλεγα πρόκληση αλλά ενδιαφέρον… Θεωρώ πως κάθε επαγγελματίας πωλητής ενδυμάτων μέσα από τις επιλογές που παρέχει από το κατάστημά του κατά κύριο λόγο δεν είναι μόνο να αυξήσει τις πωλήσεις αλλά και να κάνει κάθε γυναίκα ξεχωριστή με βάση τα χαρακτηριστικά της και το lookπου της ταιριάζει… αυτό είναι θα έλεγα και το «δύσκολο» κομμάτι του παζλ.
Εμείς στο κατάστημά μας βλέπουμε την κάθε γυναίκα ως μοναδική, λαμβάνοντας υπόψιν την επιθυμία της, και το χαρακτήρα που θέλει να προβάλει προς τα έξω, προσπαθώντας από κοινού να την βοηθήσουμε να βρει το στυλ της είτε αυτό είναι σικάτο είτε όχι.
Εσύ τι κοιτάς σε έναν άντρα και τι σε μια γυναίκα σε ότι αφορά τον ρουχισμό του, τι προσέχεις;
Προσέχω πάντα τους συνδυασμούς και στα δύο φύλλα και αυτόματα σκέφτομαι συνδυασμούς που θα έκανα εγώ. Κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου είναι να βλέπω διαρκώς άντρες γυναίκες με αθλητικά ρούχα. Για έμενα η γυμναστική είναι τρόπος ζωής αλλά προτιμώ τα αθλητικά μου να τα βάζω μόνο τις ώρες της προπόνησης ή σε κάποια εκδρομή. Λατρεύω να βλέπω γυναίκες ντυμένες κομψά και να αναδεικνύουν την θηλυκότητα τους, να τολμάνε το διαφορετικό, να διαμορφώνουν outfit ανάλογα της περίστασης.
Αλήθεια οι Έλληνες έχουν μάθει να ντύνονται;
Είναι κάτι πολύ σχετικό, αυτό που διαφαίνεται είναι ότι αν παρακολουθήσουμε την ιστορία της μόδας στην Ελλάδα, θα διαπιστώσουμε πως οι Έλληνες έχουν το ντύσιμο στο «αίμα» τους. Από νεαρή ηλικία θέλουμε να ξεχωρίζουμε και ένα τρόπος είναι μέσω του ντυσίματος.
Τα ρούχα που φοράμε «μαρτυρούν» τον χαρακτήρα μας;
Σε ένα πολύ μικρό βαθμό θα έλεγα πως ναι. Θα πρέπει όμως να αναφερθούμε στην σύγχρονη γυναίκα που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί από το ντύσιμο της γιατί οι ρυθμοί της καθημερινότητας την αναγκάζουν να επιλέγει ρούχα με απώτερο σκοπό την άνεση της. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι ακόμα και έτσι δεν μπορεί να ισορροπήσει το άνετο με το κομψό ντύσιμο.
Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι; Τι θα ήθελες να πετύχεις;
Σχετικά με το φυσικό κατάστημα, θέλω να μεταδώσω την ατμόσφαιρα του την φιλική προσέγγιση προς τον πελάτη και έπειτα την εμπορική. Να με εμπιστεύονται οι γυναίκες, να μου εκφράζουν τις στιλιστικές τους ιδέες και εγώ να τις υλοποιώ στο μέγιστο. Επόμενος στόχος η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Μου αρέσουν πολύ τα ρούχα που φέρνει η Μαρία, προσέχει πολύ τι διαλέγει για την Μπουτίκ της, μοντέρνα ρούχα και κλασικά, για όλες τις ηλικίες.
ΑπάντησηΔιαγραφή