Κάθε αρχή σχολικής χρονιάς και δύσκολη, λίγο περισσότερο συνήθως, για τα παιδιά με ΔΕΠΥ! Ακόμη περισσότερο όταν πρόκειται για πρωτάκι ή ξεκινάει φοίτηση σε νέο σχολείο. Πώς μπορούμε να διευκολύνουμε την προσαρμογή του και την αρμονική ένταξή του στο νέο περιβάλλον;
•Διερευνούμε εάν άλλα γνωστά μας παιδιά θα πάνε στην ίδια τάξη, ώστε να τα φέρουμε εκ των προτέρων σε επαφή με το παιδί μας.
•Επισκεπτόμαστε μαζί με το παιδί τον χώρο -τις αίθουσες, την αυλή - πριν την έναρξη των μαθημάτων
•Του δίνουμε χρόνο να εξοικειωθεί με το περιβάλλον, τη χρήση των χώρων και των αντικειμένων
•Κανονίζουμε, αν είναι εφικτό, μία συνάντηση με τον δάσκαλο ή τη δασκάλα του
•Γνωρίζουμε στο παιδί τους λοιπούς εργαζόμενους στο χώρο του σχολείου, όπως τον φύλακα ή τον υπεύθυνο του κυλικείου
•Ενημερώνουμε τον υπεύθυνο της τάξης για τα δυνατά σημεία του παιδιού -π.χ. ζωγραφική, γνώση μουσικού οργάνου, ενασχόληση με άθλημα κλπ- ώστε το παιδί να ενταχθεί σε σχετικές ομάδες κοινών ενδιαφερόντων, εφόσον υπάρχουν.
•Διευκολύνουμε την κοινωνικοποίηση του παιδιού μας, δημιουργώντας ευκαιρίες ανάπτυξης και ενδυνάμωσης φιλικών δεσμών με τους συμμαθητές του σε εξωσχολικό πλαίσιο.
•Διερευνούμε εάν άλλα γνωστά μας παιδιά θα πάνε στην ίδια τάξη, ώστε να τα φέρουμε εκ των προτέρων σε επαφή με το παιδί μας.
•Επισκεπτόμαστε μαζί με το παιδί τον χώρο -τις αίθουσες, την αυλή - πριν την έναρξη των μαθημάτων
•Του δίνουμε χρόνο να εξοικειωθεί με το περιβάλλον, τη χρήση των χώρων και των αντικειμένων
•Κανονίζουμε, αν είναι εφικτό, μία συνάντηση με τον δάσκαλο ή τη δασκάλα του
•Γνωρίζουμε στο παιδί τους λοιπούς εργαζόμενους στο χώρο του σχολείου, όπως τον φύλακα ή τον υπεύθυνο του κυλικείου
•Ενημερώνουμε τον υπεύθυνο της τάξης για τα δυνατά σημεία του παιδιού -π.χ. ζωγραφική, γνώση μουσικού οργάνου, ενασχόληση με άθλημα κλπ- ώστε το παιδί να ενταχθεί σε σχετικές ομάδες κοινών ενδιαφερόντων, εφόσον υπάρχουν.
•Διευκολύνουμε την κοινωνικοποίηση του παιδιού μας, δημιουργώντας ευκαιρίες ανάπτυξης και ενδυνάμωσης φιλικών δεσμών με τους συμμαθητές του σε εξωσχολικό πλαίσιο.
Dyslexia-Centers - Pavlidis Method
Χριστίνα Γαϊτάνου
Ψυχολόγος BSc / Ειδική Παιδαγωγός MSc
Επιστημονική Διευθύντρια Dyslexia-Centers - Pavlidis Method
Κεντρικής 13, Βέροια
Τηλ 23310 72 2 20 / κιν 69811 73 668
Χριστίνα Γαϊτάνου
Ψυχολόγος BSc / Ειδική Παιδαγωγός MSc
Επιστημονική Διευθύντρια Dyslexia-Centers - Pavlidis Method
Κεντρικής 13, Βέροια
Τηλ 23310 72 2 20 / κιν 69811 73 668
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.