Το κύμα ακρίβειας που «σαρώνει» τους τελευταίους μήνες βασικά αγαθά φέρνει πλέον σημαντικές αλλαγές στα σούπερ μάρκετ τα οποία - ούτε λίγο ούτε πολύ - τείνουν να «καταργήσουν» τις προσφορές, αλλά και τα προϊόντα που πωλούνται «1+1». Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, μάλιστα, 3 στις 5 εταιρείες εμπορίου σταματούν τις εν λόγω προσφορές, ενώ άλλες δεν παρέχουν πλέον την περισσότερη ποσότητα στο προϊόν (που δινόταν εώς πρότινος «δωρεάν» στην ίδια τιμή).
Επιπλέον, πολλές είναι και οι εταιρείες που - για να πουλήσουν το προϊόν στην ίδια τιμή - προχωρούν στη μείωση της ποσότητας και μάλιστα χωρίς ειδική σήμανση.
Ποιος είναι, όμως, ο λόγος που συμβαίνει αυτό;
Ο λόγος που περιορίζονται - σε τόσο μεγάλο βαθμό - οι προσφορές είναι ότι οι αυξήσεις που έχουν ήδη γίνει εμφανείς στα ράφια, θα ήταν διαφορετικά ακόμη... μεγαλύτερες.
Με τον «κανόνα» πως το μεγαλύτερο κόστος μετακυλίεται «αναγκαστικά» στον καταναλωτή, οι εταιρείες - φοβούμενες πως οι υπέρογκες αυξήσεις θα αποθαρρύνουν ακόμη παραπάνω τους πελάτες τους - βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους να περιορίσουν τις δικές τους απώλειες.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων αγοράς IRI, που αφορούν στον Ιούλιο του 2022, δείχνουν ότι η αύξηση των τιμών στα σούπερ μάρκετ - από τον φετινό Ιούλιο σε σύγκριση με τον περσινό - ανέρχεται στο 4%.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της πραγματικής κατανάλωσης σε τεμάχια προϊόντων, ασχέτως εάν ο τζίρος των σούπερ μάρκετ αυξάνεται (κατά 2,2% από Ιούλιο σε Ιούλιο σύμφωνα με την IRI).
Αυτού του τύπου η αύξηση προκύπτει κυρίως από το γεγονός ότι αυξήθηκαν οι τιμές στα ράφια, γεγονός που συμπαρασύρει τον τζίρο προς τα επάνω.
Επιπλέον, πολλές είναι και οι εταιρείες που - για να πουλήσουν το προϊόν στην ίδια τιμή - προχωρούν στη μείωση της ποσότητας και μάλιστα χωρίς ειδική σήμανση.
Ποιος είναι, όμως, ο λόγος που συμβαίνει αυτό;
Ο λόγος που περιορίζονται - σε τόσο μεγάλο βαθμό - οι προσφορές είναι ότι οι αυξήσεις που έχουν ήδη γίνει εμφανείς στα ράφια, θα ήταν διαφορετικά ακόμη... μεγαλύτερες.
Με τον «κανόνα» πως το μεγαλύτερο κόστος μετακυλίεται «αναγκαστικά» στον καταναλωτή, οι εταιρείες - φοβούμενες πως οι υπέρογκες αυξήσεις θα αποθαρρύνουν ακόμη παραπάνω τους πελάτες τους - βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους να περιορίσουν τις δικές τους απώλειες.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων αγοράς IRI, που αφορούν στον Ιούλιο του 2022, δείχνουν ότι η αύξηση των τιμών στα σούπερ μάρκετ - από τον φετινό Ιούλιο σε σύγκριση με τον περσινό - ανέρχεται στο 4%.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της πραγματικής κατανάλωσης σε τεμάχια προϊόντων, ασχέτως εάν ο τζίρος των σούπερ μάρκετ αυξάνεται (κατά 2,2% από Ιούλιο σε Ιούλιο σύμφωνα με την IRI).
Αυτού του τύπου η αύξηση προκύπτει κυρίως από το γεγονός ότι αυξήθηκαν οι τιμές στα ράφια, γεγονός που συμπαρασύρει τον τζίρο προς τα επάνω.
Μάλλον δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ακόμη ,ότι θα έλθουν
ΑπάντησηΔιαγραφήμέρες που θα κάνουμε το σκ@#ό μας παξιμάδι.
Των οικιών ημών εμπιπραμένων ημείς άδωμεν ...
Ετοιμαστείτε από Νοέμβριο και έπειτα ,για κλείσιμο καταστημάτων και
αγοράς από τις 9-10 το βράδυ ,με κλείσιμο και δημόσιων φωτισμών ,για εξοικονόμηση ενέργειας και απλησίαστες τιμές σε σούπερ μάρκετ και καύσιμα.
Σύντροφοι καταναλωτές θα τα δούμε όλα ...
Ουτε και σκ@το θα υπαρχει θα εκλειψει και αυτο σε λιγο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ.Ε. με νάνους πολιτικούς, μαριονέτες των ΗΠΑ - ΝΑΤΟ & κεφαλαιαγορών.
ΑπάντησηΔιαγραφή