Την προκήρυξη δυο σημαντικών οδικών έργων της Βορείου Ελλάδας αποφάσισε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Και τα δυο έργα θα κατασκευαστούν μέσω ΣΔΙΤ, στα 30 χρόνια ορίστηκε η περίοδος παραχώρησης. Πρόκειται για το οδικό τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, εκτιμώμενου κόστους 445 εκατ. ευρώ και το τμήμα Δράμα – Αμφίπολη, με εκτιμώμενο κόστος 248,5 εκατ. ευρώ.
Το οδικό τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα
Ο διαγωνισμός για το τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα αφορά την επιλογή αναδόχου που «θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση της αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας), καθώς και τη Λειτουργία – Συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας».
Η νέα χάραξη της οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας (και συγκεκριμένα γέφυρα Αξιού ποταμού – Έδεσσας) χωρίζεται σε πέντε τμήματα:
(α) Τμήμα παράκαμψης Χαλκηδόνας,
(β) Τμήμα παράκαμψης Πελλαίας χώρας,
(γ) Τμήμα παράκαμψης Γιαννιτσών,
(δ) Τμήμα Μελίσσι – Μαυροβούνι,
(ε) Τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα.
Ο ανάδοχος θα προχωρήσει στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση τριών από αυτά τα πέντε τμήματα. Πρόκειται για το τμήμα Μαυροβούνι – Εδεσσα, συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης με τον ισόπεδο κόμβο της περιφερειακής οδού Έδεσσας (Ανισόπεδος Κόμβος Μαυροβουνίου – Α/Κ Ριζαρίου, μήκους 9,423 χιλιομέτρων), την παράκαμψη Γιαννιτσών (Α/Κ Γιαννιτσών – Α/Κ Παραλίμνης, μήκους 8,913 χιλιομέτρων) και την παράκαμψη Χαλκηδόνας (Α/Κ Χαλκηδόνας – Α/Κ Ελεούσας, μήκους 6,340 χιλιομέτρων).
Ο ανάδοχος θα αναλάβει «τη λειτουργία, συντήρηση, χρηματοδότηση του βασικού οδικού άξονα γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας, συνολικού μήκους περίπου 52,326 χιλιομέτρων, μαζί με τα τρία τμήματα που θα κατασκευάσει για περίοδο 30 ετών.
Το οδικό τμήμα Δράμα – Αμφίπολη
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση των τμημάτων Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη, μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων και Μαυρολεύκη – Δράμα, μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων. Στη συνέχεια θα λειτουργεί και θα συντηρεί τον βασικό οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη, συνολικού μήκους 43 χιλιομέτρων και τα τμήματα που κατασκεύασε.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Το Μέτσοβο και ο Παλαιός Παντελεήμονας αποτελούν δύο από τους πιο δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς (εκτός Ημαθίας) για τους Βεροιώτες
-
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα, με παράσυρση πεζού, σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής 12 Ιανουαρίου στο κέντρο της Βέροιας. Πιο
-
Σοκαριστικές στιγμές εκτυλίχθηκαν το πρωί του Σαββάτου (18/1) στο κέντρο της Βέροιας επί της οδού Βενιζέλου. Λίγο πιο δίπλα από τον Ιερό
-
Σε συνέχεια της απόφασης του Δημάρχου Βέροιας για την λειτουργία σχολικών μονάδων στα ορεινά του Δήμου Βέροιας, λόγω της χιονόπτωσης,
-
Τα φαινόμενα χιονοπτώσεων των τελευταίων ημερών έντυσαν στα λευκά την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, χαρίζοντας μοναδικές εικόνες
-
Ξεκίνησε από το μεσημέρι της Κυριακής 12 Ιανουαρίου 2025 η επέλεση του χιονιά και μέσα στην πόλη της Βέροιας, όπως είχαν προβλέψει και
-
Δύο περιπολικά έφτασαν λίγα λεπτά πριν τις 12 τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 13 Ιανουαρίου 2025 στην οδό Μάρκου Μπότσαρη στο Τσερμένι,
-
Νέος Υποδιοικητής της 1ης Στρατιάς, αναλαμβάνει σύμφωνα με απόφαση του Ανώτατου Στρατιωτικού Συμβουλίου, ο καταδρομέας Υποστράτηγος
-
Αίσθηση και πολλές συζητήσεις προκάλεσε το πανό που ανέβασαν οι Παοτσήδες στο πρόσφατο παιχνίδι με αντίπαλο την ΑΕΚ, για τον θεσμό
-
Στην Ημαθία βρέθηκε πρόσφατα ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, στο πλαίσιο της νέας του ταξιδιωτικής εκπομπής "The Road Show". Με τη γνωστή...
Ναουσσα-σκυδρα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΖούμε εποχές Ολυμπιακών αγώνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δούλεμα τρώμε; Που είναι το Κουλούρα- Σκύδρα;....
ΑπάντησηΔιαγραφή