Την προκήρυξη δυο σημαντικών οδικών έργων της Βορείου Ελλάδας αποφάσισε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Και τα δυο έργα θα κατασκευαστούν μέσω ΣΔΙΤ, στα 30 χρόνια ορίστηκε η περίοδος παραχώρησης. Πρόκειται για το οδικό τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, εκτιμώμενου κόστους 445 εκατ. ευρώ και το τμήμα Δράμα – Αμφίπολη, με εκτιμώμενο κόστος 248,5 εκατ. ευρώ.
Το οδικό τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα
Ο διαγωνισμός για το τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα αφορά την επιλογή αναδόχου που «θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση της αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας), καθώς και τη Λειτουργία – Συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας».
Η νέα χάραξη της οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας (και συγκεκριμένα γέφυρα Αξιού ποταμού – Έδεσσας) χωρίζεται σε πέντε τμήματα:
(α) Τμήμα παράκαμψης Χαλκηδόνας,
(β) Τμήμα παράκαμψης Πελλαίας χώρας,
(γ) Τμήμα παράκαμψης Γιαννιτσών,
(δ) Τμήμα Μελίσσι – Μαυροβούνι,
(ε) Τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα.
Ο ανάδοχος θα προχωρήσει στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση τριών από αυτά τα πέντε τμήματα. Πρόκειται για το τμήμα Μαυροβούνι – Εδεσσα, συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης με τον ισόπεδο κόμβο της περιφερειακής οδού Έδεσσας (Ανισόπεδος Κόμβος Μαυροβουνίου – Α/Κ Ριζαρίου, μήκους 9,423 χιλιομέτρων), την παράκαμψη Γιαννιτσών (Α/Κ Γιαννιτσών – Α/Κ Παραλίμνης, μήκους 8,913 χιλιομέτρων) και την παράκαμψη Χαλκηδόνας (Α/Κ Χαλκηδόνας – Α/Κ Ελεούσας, μήκους 6,340 χιλιομέτρων).
Ο ανάδοχος θα αναλάβει «τη λειτουργία, συντήρηση, χρηματοδότηση του βασικού οδικού άξονα γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας, συνολικού μήκους περίπου 52,326 χιλιομέτρων, μαζί με τα τρία τμήματα που θα κατασκευάσει για περίοδο 30 ετών.
Το οδικό τμήμα Δράμα – Αμφίπολη
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση των τμημάτων Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη, μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων και Μαυρολεύκη – Δράμα, μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων. Στη συνέχεια θα λειτουργεί και θα συντηρεί τον βασικό οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη, συνολικού μήκους 43 χιλιομέτρων και τα τμήματα που κατασκεύασε.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Καλό ταξίδι Κυριακή Κηδεύεται αύριο Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 11.30 το πρωί,
-
Η Καστοριά είναι μία από τις ωραιότερες πόλεις της χώρας, με τη διάσημη λίμνη της να κάνει ακόμα πιο συναρπαστικό το μέρος. Και ενώ όλες τις
-
Θερμοπυλών 14 στον Προμηθέα - Γλυκά, καφές, βάφλες, πρωϊνό Το νέο ζαχαροπλαστείο «Ρίζος» μας καλωσορίζει στο νέο του σημείο
-
Περισσότερη ζεστασιά στο σπίτι με λιγότερο κόστος κατανάλωσης. Αν έχετε απενεργοποιήσει το καλοριφέρ σας αλλά έχετε τον θερμοστάτη σας
-
Παρουσιάστηκε το απόγευμα της Δευτέρας, 25 Νοεμβρίου, στη Βέροια το AuthenBeef. Το έργο AuthenBeef αποτελεί μία καινοτόμα δράση που έχει
-
«Έφυγε» από την ζωή σε ηλικία 77 ετών ο Σωτήριος Κων. Μπρανιώτης. Ο εκλιπών ταξίδεψε για την «Γειτονιά των Αγγέλων», βυθίζοντας στην
-
Ο Ματθαίος Τσαχουρίδης είναι μια εξαιρετική περίπτωση Πόντιου λυράρη καθώς έχει καταφέρει να αναδείξει την ποντιακή λύρα σε σολιστικό
-
Ο Μίμης Παπαϊωάννου (Νέα Νικομήδεια Ημαθίας, 23 Αυγούστου 1942 – Αθήνα, 15 Μαρτίου 2023) ήταν Έλληνας ποδοσφαιριστής και μετέπειτα
-
Μια απόσταση 2,8 χιλιομέτρων -που με φυσιολογική ταχύτητα τρένου καλύπτεται μέσα σε λιγότερο από τέσσερα λεπτά-, χώριζε τα δύο τρένα
-
Αυστηρούς ελέγχους σε καταστήματα, τόσο στο κέντρο της Βέροιας, όσο και στα χωριά του δήμου πραγματοποίησαν αστυνομικοί του Αστυνομικού
Ναουσσα-σκυδρα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΖούμε εποχές Ολυμπιακών αγώνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δούλεμα τρώμε; Που είναι το Κουλούρα- Σκύδρα;....
ΑπάντησηΔιαγραφή