Δεν είναι άμεσο το 3 ευρώ αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα αυτό που εισπράττουμε είναι μία δυσανάλογη αύξηση από το αργό πετρέλαιο στο διυλισμένο προϊόν. Εδώ και μεγάλο διάστημα υπάρχει μία σταθερή τιμή στο μπρεντ που είναι στα 120 δολάρια το βαρέλι και βλέπουμε ότι οι αυξήσεις του διυλισμένου προϊόντος είναι αδικαιολόγητες», είπε.
Η επιδοματική πολιτική δε φτάνει
Στη συνέχεια, ο κ. Ασμάτογλου εξήγησε ότι «οίκοι αξιολόγησης της Αμερικής είπαν ότι το μπρεντ μπορεί να φτάσει στα 180 δολάρια το βαρέλι. Θα σάς θυμίσω ότι στο παρελθόν είχαμε 140 δολάρια το βαρέλι και η τιμή παρόλο που το ευρώ ήταν πιο ισχυρό από το δολάριο, είχαμε μέχρι 1,90 ευρώ την αμόλυβδη βενζίνη.
Η επιδοματική πολιτική δε φτάνει
Στη συνέχεια, ο κ. Ασμάτογλου εξήγησε ότι «οίκοι αξιολόγησης της Αμερικής είπαν ότι το μπρεντ μπορεί να φτάσει στα 180 δολάρια το βαρέλι. Θα σάς θυμίσω ότι στο παρελθόν είχαμε 140 δολάρια το βαρέλι και η τιμή παρόλο που το ευρώ ήταν πιο ισχυρό από το δολάριο, είχαμε μέχρι 1,90 ευρώ την αμόλυβδη βενζίνη.
Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε 140 δολάρια, έχουμε 120 και η βενζίνη έχει φτάσει στα 2,40 πανελλαδικά μέση τιμή σήμερα. Μεθαύριο θα γίνει 2,45 γιατί αυτή η τιμή είναι της Παρασκευής που μάς πέρασε. Αν φτάσει όντως στα 180 δολάρια το βαρέλι, τι θα γίνει εδώ;», ενώ σημείωσε ότι η επιδοματική πολιτική της κυβέρνησης δεν είναι αρκετή για τη ρύθμιση της αγοράς.
«Κάτι πρέπει να γίνει, δε φτάνει η επιδοματική πολιτική. Το επίδομα θα δοθεί σήμερα, αύριο η κυβέρνηση θα κληθεί να τα ξαναδώσει και θα κυνηγάμε την ουρά μας. Θα προσπαθούμε να προλάβουμε τις αυξήσεις. Κάτι άλλο πρέπει να γίνει», τόνισε.
Δείτε το video:
Απληστοι καπιταλιστες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που πρέπει να γίνει είναι διατίμηση της καυσίμων ήδη από τα διυλιστήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφή