Στο πλαίσιο αυτό, πριν το ταξίδι οφείλουμε να προβούμε στους απαραίτητους τεχνικούς ελέγχους, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε να φουλάρουμε το αυτοκίνητό μας με καύσιμο, δεδομένου ότι στους αυτοκινητοδρόμους οι αποστάσεις μεταξύ των πρατηρίων υγρών καυσίμων είναι αρκετά μεγάλες.
Στον αντίποδα, οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων λειτουργούν αποθαρρυντικά για μια μεγάλη μερίδα οδηγών, οι οποίοι θεωρούν πως είναι προτιμότερο να εφοδιάσουν το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου τους αποκλειστικά με την ποσότητα καυσίμου που είναι απαραίτητη για τη διάνυση της χιλιομετρικής απόστασης του εκάστοτε ταξιδιού τους. Η παραπάνω τακτική, ωστόσο, κρίνεται ιδιαίτερα «ριψοκίνδυνη», μιας και υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που μπορεί να εκτροχιάσουν τους υπολογισμούς τους, με αποτέλεσμα να… μείνουν από καύσιμο στη μέση του πουθενά.
Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
Αν το αυτοκίνητό σας «μείνει» από καύσιμο, τότε πρέπει να σταθμεύσετε όσο το δυνατόν πιο δεξιά μπορείτε στη Λ.Ε.Α. με αναμμένα τα αλάρμ, και στη συνέχεια να ειδοποιήσετε μέσω του κινητού σας τηλεφώνου την υπηρεσία οδικής βοήθειας του αυτοκινητοδρόμου. Για παράδειγμα για αυτοκινητόδρομο της Νέας Οδού, καλείστε να πάρετε τηλέφωνο τον τετραψήφιο αριθμό έκτακτης ανάγκης 1075.
Στη συνέχεια, στο σημείο θα φτάσει ένα όχημα οδικής βοήθειας της παραχωρησιούχου εταιρείας, το προσωπικό του οποίου, αρχικά, θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή καταστάσεων παρακώλυσης της κυκλοφορίας, και την εξάλειψη των κινδύνων πρόκλησης ενός ατυχήματος.
Ειδικά τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης της Νέας Οδού είναι πάντα εξοπλισμένα με δύο δοχεία βενζίνης και πετρελαίου - 7 με 8 λίτρα έκαστο - τα οποία προορίζονται (ανάλογα με το καύσιμο) για τον ανεφοδιασμό του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου. Το καύσιμο παρέχεται δωρεάν και επιτρέπει τη διάνυση περίπου 100 χλμ., μια απόσταση που είναι αρκετή ώστε να φτάσετε δίχως άγχος σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων.
Σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημάνουμε ότι όσοι έχουν πάρει την απόφαση να μεταφέρουν στο αυτοκίνητό τους έξτρα καύσιμο, σε περίπτωση που χρειαστεί πρόσθετος ανεφοδιασμός κατά το ταξίδι, πρέπει να γνωρίζουν ότι η μεταφορά του θα πρέπει να γίνει με εγκεκριμένο δοχείο, η χωρητικότητα του οποίου δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 25 λίτρα.
Το δοχείο καυσίμου θα πρέπει να μεταφέρεται σε όρθια θέση και σε χώρο όπου διασφαλίζεται ο επαρκής αερισμός του. Η τακτική, λοιπόν, μεταφοράς δοχείων καυσίμου στον χώρο των αποσκευών είναι απολύτως λανθασμένη, καθώς η συγκέντρωση των πτητικών ουσιών μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε έκρηξη. - Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Τέλος, όσοι ταξιδεύουν με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πρέπει να είναι ακόμα πιο προσεκτικοί με τα διαθέσιμα αποθέματα ενέργειας της μπαταρίας, μιας και η αναγκαστική στάθμευση λόγω εξάντλησης της ενέργειας θα σηματοδοτήσει τη ρυμούλκηση του αυτοκινήτου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.