Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Στα «κάγκελα» οι μαθητές της Βέροιας

Συνάντηση στα «Πευκάκια» για το μέλλον των κινητοποιήσεων
Στο χορό των καταλήψεων μπήκαν από την αρχή της περασμένης εβδομάδας σχολεία της Βέροιας. Το πρωί της Δευτέρας 31 Ιανουαρίου οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Βέροιας προχώρησαν σε κατάληψη του σχολείου τους και ακολούθησαν οι μαθητές του 1ου ΓΕΛ, του Μουσικού Σχολείου και του 2ου Γυμνασίου Βέροιας, με αιτήματα που αφορούν κυρίως τα μέτρα κατά της διασποράς της πανδημίας του κορωνοϊού, όπως τμήματα με λιγότερους μαθητές, περισσότερα δρομολόγια λεωφορείων, δωρεάν μάσκες και rapid tests, κλείσιμο τμημάτων από το πρώτο κρούσμα και όχι με το 50+1, πρόσληψη εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας για τα σχολεία, καθώς και να σταματήσει η τηλεκπαίδευση για τα υπό κατάληψη σχολεία και να μην καταμετρούνται οι απουσίες.

«Για κάθε Άλκη»

Με αφορμή το τραγικό συμβάν της δολοφονίας του 19χρονου Άλκη, οι μαθητές του ΕΠΑΛ, ανήρτησαν την Παρασκευή δύο πανό στα κάγκελα του σχολείου τους, που έγραφαν «Για κάθε Άλκη» και «Σας παρακαλώ, μην με χτυπάτε άλλο». 




Συνάντηση στα «πευκάκια» για το μέλλον των κινητοποιήσεων

Το βράδυ της Παρασκευής 4 Φεβρουαρίου, η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Βέροιας πραγματοποίησαν συνάντηση στα «Πευκάκια» στην Ελιά, προκειμένου να συζητήσουν για τη συνέχιση ή μη των καταλήψεων στα σχολεία τους και τις μελλοντικές τους κινητοποιήσεις. Προηγήθηκε ανοιχτό κάλεσμα σε όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της Βέροιας, προκειμένου να παραστούν και να αποφασίσουν από κοινού τον τρόπο με τον οποίο θα συνεζίσουν τον αγώνα τους προκειμένου να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους. Προς το παρόν, αποφάσισαν να κλιμακώσουν τον αγώνα τους, συνεχίζοντας τις καταλήψεις.





















15 σχόλια:

  1. Αυτή η συντονιστική επιτροπή ελέγχεται πλήρως από συγκεκριμένο πολιτικό φορέα της πόλης που αρχίζει από Κ στη μέση έχει το Κ και στο τέλος το Ε. Δεν έχω θέμα με το φορέα αλλά φτάνει το κρυφτό και η υποκρισία στη πόλη μας. Μαγκιές με δήθεν επιτροπές κούρασαν. Και στην τελική σιγά τα αιτήματα: το πολύ 2 είναι σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι τυχαίο ότι από τα ΕΠΑΛ οι μαθητές βγαίνουν αγράμματοι και χωρίς βάσεις, αφού η χρονιά περνάει με καταλήψεις, αποχές, εκδρομές κτλ......και με καθηγητές χωρίς γνώσεις και εντελώς αδιάφορους για την εκπαίδευση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η όλη κινητοποίηση ζέχνει αριστερίλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά τα παιδιά δεν ξέρουν τι είναι η κατάληψη. Το δικό μου είναι στο ΕΠΑΛ όπου ξεκίνησαν 15-20 παιδιά όπου αποφάσισαν να κλείσουν ένα σχολείο με εκατοντάδες παιδιά χωρίς να μπορούν να εκπροσωπούν κάποιον. Δεν έχει παρθεί κάποια απόφαση από γενική συνέλευση. Το επίσης ωραίο είναι ότι σε όσες καταλήψεις έχω δει εδώ και 2 χρόνια στο ΕΠΑΛ λήγουν έως τις 15:00 και συνεχίζουν το πρωί. Έχω δει και ημέρα όπου κανονικά έκαναν μάθημα στο ΙΕΚ και οι στις 13:00 η ώρα στο σχολείο ήταν μόνο οι καθαρίστριες. Εμείς όταν κάναμε κατάληψη στο πολυκλαδικό κλείσαμε 2 μήνες που συμπεριλάμβαναν και τις γιορτές των Χριστουγέννων και πάντα οι περισσότεροι ήμασταν στο σχολείο σε βάρδιες μέρα νύχτα. Δεν λέω τα αιτήματα είναι σοβαρά αλλά πρέπει να αποφασίσουν όλοι κατάληψη σε γενική συνέλευση των μαθητών. Επίσης τα περισσότερα είναι προβλήματα που δεν λύνονται σε μια μέρα. κάποια ίσως δεν πρόκειται να λυθούν ποτέ. Εάν σε πρώτη φάση οι κινητοποιήσεις βρίσκουν σύμφωνους τους περισσότερους ( μετά από συνελεύσεις ) ας συνεχίσουν. Όλα τα σχολεία μαζί όμως και με σθένος. Όχι όμως όπως είναι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑ "ΜΟΝΙΜΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ" ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ! ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΕΠΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Ή ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΟΜΗΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΙΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ "ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ"? Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαστε σοβαροί; Πότε λύθηκαν προβλήματα με μια παράνομη πράξη όπως η κατάληψη; Και είναι γεγονός ότι ειδικότερα στα γυμνάσια η συνειδητότητα στα περί κατάληψης ξεκινά και τελειώνει στο να χαθούν μαθήματα. Ειλικρινά αυτή η ανεξέλεγκτη κατάσταση με τα όποια έκτροπα (καταστροφές, φωτιές κλπ) έχει κουράσει. Και η απραξία του Δήμου επίσης. Δηλαδή πόσους κάδους θα δούμε να πηγαινοφέρνουν οι μαθητές και οι του Δήμου να παραμένουν πραγματικά απόντες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χούντα των συνταγματαρχών με την κατάληψη του Πολυτεχνείου. Εκτός και αν εννοείς την Κεραμεως με το 30%?????που προσπαθεί να επιβληθεί στο 70% της εκπαιδευτικής κοινότητος. Όσο για τις καταστροφές, κάδους κτλ συμφωνώ μαζί σου,αλλά δεν είναι θέμα δήμου.

      Διαγραφή
  7. Στις επάλξεις μέχρι τελικής πτώσεως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια χαρά είναι όλα. Άιντε με τους παλιοκουμουνιστες. Έμαθαν και για τα σχολεία τώρα. Και από που και ως που 10 ατομα εκπροσωπούν ένα σχολείο των 900 μαθητών. Ντροπή και αίσχος θα έλεγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα περισσότερα αιτήματα είναι πολύ σοβαρά και δικαιολογημένες αυτή τη φορά οι καταλήψεις αν γίνουν, όμως οι μαθητές σχετικά με τις καταλήψεις έπαθαν όπως ο βοσκός με το λύκο, κανείς δεν τους παίρνει στα σοβαρά πλέον, διότι έκαναν καταλήψεις έως τώρα στη συντριπτική τους πλειοψηφία με ηλίθια αιτήματα και κατά κύριο λόγο να χάσουν μάθημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτές οι αηδίες μόνο στα Ελληνικά σχολεία συμβαίνουν και ιδιαίτερα στα ΕΠΑΛ που το επίπεδο μαθητών και εκπαιδευτικών είναι πολύ χαμηλό.
    Βέβαια το μέλλον των μαθητών που αποφοιτούν από αυτά τα σχολεία το ξέρουμε πως δεν υπάρχει.
    Τέλος να επισημάνουμε πως οι κομμουνιστές που έχουν διεισδύσει μέσα σε αυτά τα σχολεία, και οι οποίοι είναι η μειοψηφία, είναι αυτοί που κρύβονται πίσω από κάθε αναρχική και ανατρεπτική κίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για όλα τα ανωτέρω χρειάζεται η αγωγή του φιλοσόφου,δόκτορα,νομπε-
    ληστή, Άδωνη στα σχολεία,που αποδεδειγμένα δεν φέρει αριστερά ιδεώδη. Όσοι διαφωνούν με τα 7 αιτήματα των μαθητών που είναι βασικές προϋποθέσεις εκπαιδευτικής λειτουργίας σε όλη την προηγμένη (αριστερη-κουμουνιστικη) Ευρώπη βλέπε Γερμανία ,Ολλανδία ,Γαλλία κτλ αποδεικνύουν έμπρακτα τον λόγω της εκπαιδευτικής μας κατάντιας. ΚΥΡΙΟΙ όλοι όσοι σχολιασατε αρνητικά,αντί να βοηθήσετε τα παιδιά που έχουν ΔΙΚΑΙΟ ανεξάρτητα ποιος τους παρακίνησε τα πολεμάτε με κουμουνισμους,αριστερισμους κτλ. Απλά ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποια αριστερά ιδεώδη αναφέρεστε; Τις ιδεοληψίες ή τις εμμονές; Την ισοπέδωση ή το "ας κάνουμε ότι δουλεύουμε"; Γιατί στην Ελλάδα αυτά ευδοκιμούν.
      Κι αν είναι δίκαια τα αιτήματα των παιδιών, που σε μεγάλο βαθμό είναι, ο τρόπος διεκδίκησης είναι παντελώς λάθος.
      Κι αν παραμείνουν αμόρφωτα απλά θα είναι πιόνια της κάθε ακρότητας, του κάθε φασίστα, αριστερού ή δεξιού.
      Και μια και αναφέρεστε στην Ευρώπη, ας δούμε τι γίνεται και τι δεν γίνεται εκεί. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ΝΑΙ, αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας ΝΑΙ, καταλήψεις ΟΧΙ.

      Διαγραφή
    2. Καταλήψεις όχι γιατί συντρέχουν τα επτά αιτήματα,δεν το καταλαβαίνεις ή κανείς πως δεν το καταλαβαίνεις. Εμμονή το δίκαιο,ισοπέδωση το δίκαιο, πρότεινε στην Κεραμεως τον τρόπο διεκδίκησης? Ένα άλλο τούβλο στον τοίχο, μορφωμένα γεσμενακια αυτό ζητάς όμοιους σου? Φίλε εμείς αποτύχαμε ΤΕΛΟΣ άσε οι νέοι να πάρουν τα πράγματα στα χέρια τους.

      Διαγραφή
  12. ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝΕ ΝΑ ΣΥΝΤΆΞΟΥΝ ΜΙΑ ΣΩΣΤΉ ΠΡΟΤΑΣΗ, ΟΠΩΣ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΙΤΉΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΆΛΗΨΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ