- ΙΝΤΡΑΚΑΤ
- ΑΒΑΞ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
- ΑΚΤΩΡ
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Αν δεν υπάρξουν στη συνέχεια ενστάσεις ή προσφυγές, τότε είναι εφικτή η υπογραφή της σύμβασης ακόμα και εντός του 2022. O διαγωνισμός για το flyover, ξεκίνησε στις 8 Δεκεμβρίου 2020. Πολύ γρήγορα η διαδικασία προχώρησε στη Β`φάση και τελικά στις 30 Δεκεμβρίου δόθηκαν και οι δεσμευτικές προσφορές των 4 υποψηφίων αναδόχων.
Αρχές Ιουνίου του τρέχοντος έτους, τα πέντε σχήματα πέρασαν στην Β`φάση (φάση διαλόγου) η οποία ξεκίνησε άμεσα. Οι 4 υποψήφιοι συμμετείχαν στο σύνολο τους και τώρα φτάνουμε στο χρονικό σημείο των προσφορών.
Στόχος είναι οι υπογραφές να πέσουν μέσα στο 2022. Θα χρειαστούν περίπου 4 χρόνια για την κατασκευή του και υπολογίζεται πως μέχρι το τέλος του 2026 θα μπορεί να ολοκληρωθεί, αν δεν υπάρξουν άλλα εμπόδια. Δηλαδή δικαστικές προσφυγές, απαλλοτριώσεις κ.α.
Συνολικά η διάρκεια της σύμβασης μαζί με την κατασκευαστική περίοδο είναι 30 χρόνια. Στο διάστημα των υπόλοιπων 26 ετών, ο ανάδοχος θα αναλάβει την συντήρηση και λειτουργία του νέου αυτού δρόμου. Το Δημόσιο θα εξοφλεί με πληρωμές διαθεσιμότητας.
Αρχές Ιουνίου του τρέχοντος έτους, τα πέντε σχήματα πέρασαν στην Β`φάση (φάση διαλόγου) η οποία ξεκίνησε άμεσα. Οι 4 υποψήφιοι συμμετείχαν στο σύνολο τους και τώρα φτάνουμε στο χρονικό σημείο των προσφορών.
Στόχος είναι οι υπογραφές να πέσουν μέσα στο 2022. Θα χρειαστούν περίπου 4 χρόνια για την κατασκευή του και υπολογίζεται πως μέχρι το τέλος του 2026 θα μπορεί να ολοκληρωθεί, αν δεν υπάρξουν άλλα εμπόδια. Δηλαδή δικαστικές προσφυγές, απαλλοτριώσεις κ.α.
Συνολικά η διάρκεια της σύμβασης μαζί με την κατασκευαστική περίοδο είναι 30 χρόνια. Στο διάστημα των υπόλοιπων 26 ετών, ο ανάδοχος θα αναλάβει την συντήρηση και λειτουργία του νέου αυτού δρόμου. Το Δημόσιο θα εξοφλεί με πληρωμές διαθεσιμότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.