Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Απαιτούνται κυκλικοί κόμβοι στο οδικό δίκτυο της Ημαθίας! (εικόνες)

Εδώ και κοντά 20 χρόνια, όλες οι πολιτικές δυνάμεις της Ημαθίας ασχολούνται με τον περιβόητο οδικό άξονα που θα συνδέει την Εγνατία με τη Σκύδρα. Για το έργο αυτό και το τελικό αποτέλεσμα που κανείς δεν γνωρίζει - ούτε κατά προσέγγιση - πότε θα ολοκληρωθεί, έχουν γραφτεί πολλά. Εξαιτίας όμως αυτού του μονοδιάστατου ενδιαφέροντος για την αναβάθμιση του οδικού δικτύου της Ημαθίας, απουσιάζει ο σχεδιασμός για οποιοδήποτε άλλο έργο μικρότερης κλίμακας, αλλά πολύ μεγαλύτερης χρησιμότητας! Και δεν αναφερόμαστε στα στηθαία, τις ασφαλτοστρώσεις, τις διαγραμμίσεις και τα μπαλώματα (που κι αυτά όλα χρειάζονται), αλλά στην ανάγκη ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να δημιουργηθούν κυκλικοί κόμβοι! 

Οι κυκλικοί κόμβοι θα αποσυμφορήσουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα τις ώρες αιχμής, θα κάνουν πιο ασφαλείς τις μετακινήσεις και θα σταματήσουμε να μιλάμε για χαλασμένα φανάρια.

Μην λησμονούμε και τις ευθύνες της Εγνατίας Οδού στον κόμβο εισόδου της Βέροιας. Θα τον βρούμε μπροστά μας τον κάκιστο σχεδιασμό, όταν με το καλό η Βέροια αποκτήσει νέο Διοικητήριο, νέο Αστυνομικό Μέγαρο και νέο κλειστό Γυμναστήριο γύρω από τον κόμβο της Εγνατίας.

Ο πρώτος κυκλικός κόμβος στο Μακροχώρι

Το μοναδικό σε εξέλιξη έργο κυκλικού κόμβου στην Ημαθία, είναι αυτό που κατασκευάζεται από τον Δήμο Βέροιας εντός του Μακροχωρίου, στα όρια με το Διαβατό. Χρήσιμη παρέμβαση σε μια διασταύρωση αλαλούμ! Τι γίνεται όμως στο υπόλοιπο επαρχιακό δίκτυο, ευθύνης της Περιφέρειας; Δεν χρειάζεται να πάει κανείς μακριά, στην πλούσια και αναπτυγμένη Ευρώπη, αλλά εδώ δίπλα μας στις γειτονικές (φτωχότερες από την Ελλάδα) βαλκανικές χώρες, υπάρχουν παντού κυκλικοί κόμβοι. Ακόμα και χωρίς μεγάλα τεχνικά έργα, παρά μόνο με μια κολώνα στη μέση, διαγράμμιση και σήμανση που να καθοδηγούν σε κυκλική πορεία.

Αλλά και εντελώς δίπλα μας, όσοι έχει τύχει να οδηγήσουν προς την Κρύα Βρύση, θα έχουν περάσει από έναν πολύ περιποιημένο και ασφαλή κυκλικό κόμβο μπροστά στα κοιμητήρια. Πρόκειται μάλιστα για δρόμο διέλευσης βαρέων οχημάτων, μιας και βρίσκεται στην καρδιά του παραγωγικού κάμπου της Μακεδονίας.

ΚΥΚΛΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ


















Έχουμε, λοιπόν, μαρκάρει με κίτρινο χρώμα στο χάρτη του Google Earth τις διαστάσεις του μικρού κόμβου της Κρύας Βρύσης και «κοιτώντας» από ψηλά, από το ίδιο ακριβώς ύψος, παρατηρούμε γνωστές βεβαρυμμένες από κυκλοφοριακό και ατυχήματα διασταυρώσεις της Ημαθίας.

Είναι δύσκολο ν
α κατασκευαστούν κυκλικοί κόμβοι στο επαρχιακό δίκτυο της Ημαθίας; Προφανώς όχι, αλλά απαιτεί κάποιοι να ασχοληθούν σοβαρά. Και μάλιστα θα έπρεπε τουλάχιστον «χθες» να είχαν ξεκινήσει οι σχετικές μελέτες.

Δείτε μερικές εικόνες από διασταυρώσεις στο επαρχιακό δίκτυο, ιδιαίτερα βεβαρυμμένες από κυκλοφοριακό και συχνά ατυχήματα, όπου η ενδεχόμενη κατασκευή κυκλικών κόμβων θα έδινε λύση!

Ενδεικτικά με κίτρινο χρώμα είναι μαρκαρισμένο το μέγεθος του κυκλικού κόμβου της Κρύας Βρύσης.

ΚΟΜΒΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΚΟΜΒΟΣ ΝΑΟΥΣΑΣ



ΛΕΩΦ. ΣΤΡΑΤΟΥ - ΝΕΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΟΔΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ


ΕΙΣΟΔΟΣ ΒΕΡΟΙΑ ΣΤΑΔΙΟΥ - ΠΑΥΣΑΝΙΟΥ


ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΣΤΑΔΙΟΥ ΣΤΑ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ ΒΕΡΟΙΑΣ


ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ - ΦΑΝΑΡΙΑ ΚΥΠΡΟΥ



Ποτέ δεν είναι αργά. Επιτέλους, ας βάλουν μπρος οι αρμόδιες υπηρεσίες και οι πολιτικοί προϊστάμενοι του Νομού. Καλά τα μεγαλεπίβολα σχέδια των πολλών εκατομμυρίων, όμως υπάρχουν και πιο απλά έργα, άμεσης ανακούφισης του κυκλοφοριακού και της ποιότητας ζωής!

8 σχόλια:

  1. Κυκλικοί κόμβοι διά πάσα νόσο... Πρώτα κάνουν κυκλοφοριακή μελέτη και μετά προτείνουν τι χρειάζεται και τι δε χρειάζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ειναι και τοσο απαραίτητοι σε ολα αυτα τα σημεια. Ειδικα εκει που υπαρχουν φαναρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σωστή η ιδέα των κυκλικών κόμβων όπως στην Κοζάνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στρώστε άσφαλτο παντού και μετά να κάνετε κυκλικά και σωστά κυκλικά, όχι σαν αυτό το έκτρωμα που γίνεται στο μακροχωρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αποκτήσαμε και ειδικούς κυκλικοκομβολόγους. Δια πάσαν νοσον με ύφος εκατό καρδιναλίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ το βρίσκω θετικά για τα αυτοκίνητα.Ομως με τις διαβάσεις των πεζών σε αυτά τα σημεία επίσης θα πρέπει επίσης να γίνει μελέτη ΏΣΤΕ να γίνουν ταυτόχρονα.Ακουει κανείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάθανε τους κυκλικούς κόμβους και τους προτείνουν όπου λάχει. Πρώτα τοποθέτηση σημστοδοτών και μετά όλα τα άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολοι εσείς που είστε κατά των κυκλικών κόμβων μάλλον έρχεστε μόνο κάθε Τρίτη για το παζάρι στην Βέροια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ