Customer Service Agent.
Ο/Η Customer Service Agent θα στελεχώσει το τηλεφωνικό μας κέντρο στη Βέροια και θα είναι υπεύθυνος/η για την εξυπηρέτηση των πελατών, την ενημέρωσή τους για νέους τίτλους βιβλίων και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών.
Απαιτούμενα χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
• Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία
• Πολύ καλή γνώση H/Y και χειρισμού εφαρμογών ΜS Office (Word, Excel)
• Υπευθυνότητα και επαγγελματισμός
• Ομαδικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
Επιθυμητά Προσόντα:
• Πτυχίο ξενόγλωσσης ή ελληνικής φιλολογίας
• Διδακτική εμπειρία
• Άριστη γνώση (Γ2/C2) αγγλικής γλώσσας
• Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο
Η Εταιρεία προσφέρει:
• Δίμηνη εκπαίδευση με αποδοχές
• Συνεχή εκπαίδευση από καταρτισμένο και έμπειρο προσωπικό
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν είτε να συμπληρώσουν τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρουν στην ιστοσελίδα www.supercourse.gr/careers είτε να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο e-mail cv@supercourse.gr, αναφέροντας τον κωδικό θέσης CSA_21, έως τις 12/12/21
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.