Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Αυτό είναι το νέο τουριστικό σήμα και καμπάνια της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας

«Do Something GREAT» 
Το νέο σήμα και η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, 
παρουσιάστηκαν το απόγευμα της Δευτέρας 27/9 σε ειδική εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη από τον Περιφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα και τον Τομεάρχη Τουρισμού Αλέξανδρο Θάνο. Το νέο τουριστικό σήμα της καμπάνιας που θα συνοδεύει την τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας για τα επόμενα χρόνια είναι: «Do Something GREAT» και παρουσιάστηκε ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού.




Το βίντεο της καμπάνιας περιλαμβάνει εικόνες και γυρίσματα σε όλες τις περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας, με την Ημαθία να «προσφέρει» το Μουσείο της Βεργίνας, προβάλλοντας τον δωδεκάμηνο τουρισμό και καλώντας τους επισκέπτες να έρθουν στην Κεντρική Μακεδονία για να ζήσουν κάτι «μεγαλειώδες - GREAT».


Ο κ. Τζιτζικώστας αναφέρθηκε στους νέους μεγάλους στόχους της Περιφέρειας για τον τουρισμό της Κεντρικής Μακεδονίας: «Αναμφίβολα, ο τουρισμός είναι ο κλάδος που χτυπήθηκε περισσότερο από την πανδημία. Τώρα όμως, ο μεγάλος μας στόχος πρέπει να είναι, όχι να γυρίσουμε εκεί που ήμασταν, αλλά να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους επισκέπτες, να κάνουμε ακόμα πιο ελκυστικό το τουριστικό μας προϊόν, να σηκώσουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά. Η έκρηξη των τουριστών από το 2013 έως το 2019 δεν είναι το ταβάνι μας, είναι η βάση, η αρχή, για να κάνουμε ακόμα πιο μεγάλη και ισχυρή τουριστικά, τη Μακεδονία, για να δημιουργήσουμε νέα έσοδα, νέο εισόδημα και πολλές καλές θέσεις εργασίας. Η πανδημία, πέρα από τις τραγικές οικονομικές επιπτώσεις δημιούργησε και νέα δεδομένα, όπως την έμφαση στην ασφάλεια και τις προσεγμένες και αναβαθμισμένες υπηρεσίες, που θα γίνουν βασικό πλέον κριτήριο των τουριστών, οι οποίοι θα είναι ολοένα και πιο απαιτητικοί στις επιλογές τους. Και αυτό ακριβώς μετατρέπουμε σε συγκριτικό μας πλεονέκτημα, δημιουργώντας ‘τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο’, αναπτύσσοντας ακόμα περισσότερο, όλες τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, δημιουργώντας μια ξεχωριστή εμπειρία για κάθε επισκέπτη, μια μεγάλη εμπειρία που θα θυμάται και θα μεταφέρει σε όλη του τη ζωή. Γιατί ακριβώς αυτό είναι η Κεντρική Μακεδονία: Κάθε εικόνα, κάθε γεύση, κάθε μνημείο κουβαλάει μια μεγάλη ιστορία. Γιατί εδώ στον τόπο μας, ο επισκέπτης δεν περιηγείται απλώς σε ένα βουνό, αλλά στον Όλυμπο. Δεν βλέπει απλώς ένα μνημείο, αλλά τη Βεργίνα, το Δίον, την Αρχαία Πέλλα. Δεν γεύεται απλώς τις τοπικές γεύσεις, αλλά την αυθεντική Μακεδονική Κουζίνα. Δεν επισκέπτεται απλώς μοναστήρια, αλλά το Άγιο Όρος. Δεν αναβιώνει απλώς τη δόξα του παρελθόντος, αλλά ζει μια μοναδική εμπειρία, με κορυφαίες υποδομές φιλοξενίας, με σύγχρονες εκθεσιακές και συνεδριακές εγκαταστάσεις, με μοναδικές ακτές, σύγχρονες πόλεις και τους πιο φιλόξενους ανθρώπους. Επισκέπτεται μία περιφέρεια που αλλάζει ταχύτατα και κοιτάει μπροστά. Και αυτά τα στοιχεία, της μεγάλης και μοναδικής εμπειρίας για κάθε επισκέπτη, αλλά και του πραγματικού μεγαλείου αυτού του τόπου, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, μετουσιώνουμε στο νέο τουριστικό σήμα και τη νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας: ‘Do Something Great’. Μία μεγάλη εμπειρία που ο κάθε ένας και η κάθε μία που θα την ζήσει θα γίνει πρεσβευτής του τόπου μας».


Ο κ. Θάνος από την πλευρά του επισήμανε ότι «απόψε ανοίγει ένας νέος κύκλος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο κομμάτι του τουρισμού. Εργαστήκαμε ένα χρόνο για να φτάσουμε στη σημερινή ημέρα. Την τελευταία πενταετία κατακτήσαμε αρκετά. Η νέα καμπάνια μας όπως τη δομήσαμε για να την εξελίξουμε τα επόμενα χρόνια δημιουργήθηκε από πρωτογενές υλικό το οποίο συγκεντρώθηκε τον τελευταίο χρόνο υπό πολύ σκληρές συνθήκες λόγω των περιορισμών της πανδημίας του κορονοϊού. Δομήθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να αναδείξει την αυθεντικότητα του προορισμού, της Κεντρικής Μακεδονίας, να αναδείξει ένα τουριστικό αφήγημα ενιαίο για όλη την Περιφέρεια, να ενώσει τα ψηφιδωτά των Περιφερειακών Ενοτήτων και να δημιουργήσει μια σύνθετη εμπειρία, έτσι όπως απαιτεί το σύγχρονο marketing».

Στην εκδήλωση συμμετείχαν ο Υφυπουργός Μακεδονίας – Θράκης Σταύρος Καλαφάτης, η Διευθύντρια του Γραφείου Μακεδονίας του Πρωθυπουργού Μαρία Αντωνίου, η Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας Ιορδάνης Τζαμτζής, ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής Γιάννης Γιώργος, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ξενοδόχων Γρηγόρης Τάσιος και εκπρόσωποι των τουριστικών φορέων, επιχειρήσεων και υποδομών της περιοχής.

Δείτε το βίντεο:

3 σχόλια:

  1. Αδιάφορο έως αντιτουριστικό! Ακου μεγαλειώδες! Δεν βρήκαν τίποτα άλλο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε η καμπάνια εστιάζει στh λέξη ''Great'' ως παραπομπή στον ''Alexander the Great'', απομονώνοντας την προπαγάνδα των ανιστόρητων κομιτατζήδων. Ελπίζω πως καταλαβαίνεις γιατί...

      Διαγραφή
    2. Ε αντέγραψαν εκεί από κανα δυό διεθνή βίντεο, κόψε ράψε εκεί και ότι βγει να πάρουμε το ΕΣΠΑ.
      Και μερικά χειροκροτήματα και ταπ ταπ στην πλάτη των δικών τους παιδιών που το έκαναν.

      Διαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ