Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Έργο αντικατάστασης σωλήνων αμιάντου στο κέντρο της Βέροιας - Συγνώμη και υπομονή ζήτησε η ΔΕΥΑΒ

Τι ειπώθηκε στην συνέντευξη τύπου από Διαμάντη, Δάσκαλο και Αχτσή
Διευκρινήσεις και απαντήσεις για το έργο της «αντικατάστασης σωλήνων» που έχει προκαλέσει αρκετά παράπονα από τους πολίτες της Βέροιας, λόγω της έντονης ενόχλησης από τη σκόνη, έδωσαν το πρωί της Πέμπτης 16 Σεπτεμβρίου, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΒ Στέργιος Διαμαντής, ο Προϊστάμενος της Τεχνικής Υπηρεσίας Δημήτρης Δάσκαλος και ο Γενικός Διευθυντής Θωμάς Αχτσής.

Ειδικότερα, αναφέρθηκαν στο αντικείμενο του έργου της ΔΕΥΑΒ που αφορά την αντικατάσταση των υφιστάμενων κεντρικών αγωγών από αμιαντοσωλήνες του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης της Βέροιας, με νέους αγωγούς HDPE. 

Οι αγωγοί που θα αντικατασταθούν βρίσκονται επί των οδών Ανοίξεως, Ανθέων, Ανεμώνης, Γράμμου, Καπ. Ευκλείδη, Φ. Εταιρείας, Εμ. Ζάχου, Ήρας, Καρατάσου, Κονίτσης, Κρήτης, Μακεδονομάχων, Μαλακούση. Π. Μελά, Μοράβα, Μπιζανίου, Ολύμπου, Εμ.Παπά. Πίνδου, Ρόδων, Σκρα, Τρεμπεσίνας.

Θα ακολουθήσουν οι οδοί Θεσσαλονίκης, Παυσανίου, Ευριπίδη, Αριστομένη, Αρχιμήδη, Διογένους, Πλούταρχου, Σαπφούς, Στρατού, Φειδίου, Καραϊσκάκη, Ηρακλέους, Μακαρίου και Αυξεντίου, στην εντός σχεδίου περιοχή της πόλης.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσαν: «Μετά την ολοκλήρωση και θέση σε λειτουργία του έργου, τα δίκτυα αμιάντου στην πόλη της Βέροιας θα είναι παρελθόν. Θα έχουν αντικατασταθεί – απενεργοποιηθεί τα δίκτυα αμιάντου κατά 99,9% στο σύνολό τους».

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από τη ΔΕΥΑΒ, η σύμβαση του έργου προβλέπει την κατασκευή δικτύων περίπου 8.680μ. Όλοι οι αγωγοί που θα τοποθετηθούν είναι από πολυαιθυλένιο υψηλής πυκνότητας (HDPE), τρίτης γενιάς. Μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί αγωγοί μήκους περίπου 5 χλμ. στο πυκνοκατοικημένο τμήμα της πόλης, με τις όποιες δυσκολίες του. Ουσιαστικά σε ποσοστό, έχει υλοποιηθεί πάνω από το 50% του φυσικού αντικειμένου του έργου.

Οι εργασίες πραγματοποιούνται σε επιμέρους στάδια, ως εξής:

Στάδιο 1. Κατασκευάζονται τα δίκτυα και τοποθετούνται τα ειδικά τεμάχια –εξαρτήματα

Στάδιο 2. Υδροδοτείται το νέο δίκτυο και δοκιμάζεται

Στάδιο 3. Γίνονται οι συνδέσεις των κεντρικών αγωγών του νέου δικτύου με το υφιστάμενο δευτερεύον δίκτυο διανομής νερού το οποίο βρίσκεται στα πεζοδρόμια των οικοδομικών τετραγώνων

Στάδιο 4. Γίνονται συνδέσεις του νέου δικτύου και ταυτόχρονα ακυρώσεις του παλαιού δικτύου αμιαντοσωλήνων

Στάδιο 5. Γίνονται οι αποκαταστάσεις των οδοστρωμάτων με ασφαλτοτάπητα.

Αυτή την περίοδο ο ανάδοχος βρίσκεται μεταξύ των σταδίων 2 και 3.

Σε ό,τι αφορά την πορεία των εργασιών τις επόμενες εβδομάδες, καταβάλλεται προσπάθεια ολοκλήρωσης του έργου που μένει ανοιχτό στους κεντρικούς δρόμους της Βέροιας μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου, ώστε επανέλθει η ομαλή κυκλοφορία. Εν συνεχεία μέχρι τα τέλη Μαΐου, το έργο αναμένεται να συνεχίσει και να ολοκληρωθεί στις υπόλοιπες περιοχές της Βέροιας εφόσον δεν αντιμετωπίσουν απρόοπτα προβλήματα.

Η συνέντευξη τύπου προέκυψε από την ανάγκη ενημέρωσης των πολιτών, καθώς σύμφωνα με τον προϊστάμενο τεχνικής υπηρεσίας της ΔΕΥΑΒ, το αμέσως επόμενο διάστημα θα υπάρξουν πολύ συχνές προγραμματισμένες διακοπές νερού στο κέντρο της πόλης και ειδικότερα στην περιοχή που περιλαμβάνεται μεταξύ των οδών Ανοίξεως, Βενιζέλου και Εληάς, προκειμένου να προχωρήσουν στις συνδέσεις του νέου δικτύου και στις ακυρώσεις του παλαιού δικτύου.

Όπως τόνισε ο κ. Δάσκαλος «Όσον αφορά το θέμα των αποκαταστάσεων του ασφαλτοτάπητα, η εκτίμησή μας ως τεχνική διεύθυνση είναι ότι έως τέλη Οκτωβρίου, θα επιδιώξουμε να έχει ολοκληρωθεί στο τμήμα που έχουν γίνει εκσκαφές, έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί αυτό το επαναστατικό έργο, για την καλύτερη ποιότητα του συστήματος της πόλης».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος και οι διευθυντές της ΔΕΥΑΒ ζήτησαν συγνώμη από τους πολίτες της Βέροιας για την ταλαιπωρία που έχουν υποστεί, τονίζοντας ότι με κατανόηση και υπομονή σε λίγους μήνες η Βέροια θα έχει αποκτήσει ένα ολοκαίνουργιο δίκτυο ύδρευσης.

Τέλος, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου, ο πρόεδρος και τα στελέχη της ΔΕΥΑΒ αναφέρθηκαν σ' όλα τα έργα της Δημοτικής Επιχείρησης που υλοποιούνται αυτό το διάστημα, όπως η ύδρευση του Μακροχωρίου (αναμένεται ολοκλήρωση στα τέλη Οκτωβρίου) και η επιδιόρθωση των δικτύων Διαβατού, Βεργίνας και Δοβρά.

11 σχόλια:

  1. Τραγικοί. Θυμήθηκαν μετά από μισό χρόνο να ενημερώσουν ότι θα γίνονται έργα μέχρι τέλη Μαϊου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό τ έργο αλλά να ρίξουν άσφαλτο έχουμε 2 μήνες έτσι. Πολύ σκόνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ολα τα καλα θελουν χρονο και υπομονη, τιποτα δεν γινεται με το μαγικο ραβδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΥΑΒ ιστορία μου αμαρτία μου, δυνατότητες έργου 90%(φρένο κονδύλια,καιρός) αποτελεσματικότητα στο 20% ποιός φταίει τους τρεις πρώτους φ/τ τους έχουμε πάμε στο δημαρχείο για τους υπόλοιπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έξαλλοι οι πολίτες της Βέροιας με αυτό που επικρατεί. Ακόμα και τα λίγα μέτρα που έστρωσαν άσφαλτο είναι προβληματικά, να δούμε ποιος θα παραλάβει το έργο... Αυτό δεν έχει γίνει σε καμία πόλη του... Αφγανιστάν! Τι λέτε ρε παιδιά, θα ήσασταν σε άλλη ευρωπαϊκή πόλη και θα μιλούσατε για αποκατάσταση οδοστρώματος σε μήνες!!! Πείτε τουλάχιστον στον εργολάβο σας που έχετε άψογη συνεργασία ότι παντού πριν αποκαταστήσουν την άσφαλτο, σκουπίζουν το οδόστρωμα από το χώμα και τις πέτρες και οποιοδήποτε υλικό υπάρχει λόγω των έργων και όχι να κάνει δουλειά με άσφαλτο που σε σημεία άρχισε ήδη να βουλιάζει στα λίγα μέτρα που έστρωσε. Είμαστε που είμαστε μέσα στη σκόνη, ταλαιπωρούμαστε από την ασχετοσύνη, μη μας κοροϊδεύετε και από πάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η άσφαλτος βουλιάζει διότι την έριξαν πριν κατακαθήσουν τα αδρανή υλικά (χώματα κλπ) μετά την γκρίνια των κατοίκων. Όταν η άσφαλτος πέσει μετά από μερικούς μήνες που θα κάτσουν τα αδρανή διότι θα έχουν πατηθεί από την κοικλοφορία δεν θα είναι χαμηλώτερη από τον υπόλοιπο δρόμο και δεν θα είναι πρόβλημα. Όλα γίνονται από την πίεση των κατοίκων.
      Ότι κτίστηκε σε αυτόν τον κόσμο (ακόμα και στην ευρωπαϊκή πόλη) που λέει ο φίλος παραπάνω έγινε με σκόνη και ταλαιπωρία. Απλά στην ευρωπαϊκή πόλη που λέει ο καιρός είναι τις πιο πολλές μέρες βροχερός και δεν σηκώνεται η σκόνη όπως σε εμάς που οι πιο πολλές μέρες του χρόνου είναι χωρίς βροχή. Απλά πράγματα. Εμείς όμως είμαστε μόνο γκρίνια για όλους τους άλλους, άσχετα αν τα έργα τα κάνουν για εμάς.
      Νεοέλληνες.

      Διαγραφή
    2. Μάλλον κύριε δεν έχετε καμία εμπειρία, δεν έχετε ζήσει ίσως κάποια χρόνια έξω, χίλια δίκια όποιοι διαμαρτύρονται, αυτά δεν γίνονται ούτε αλλού στην Ελλάδα μας... όχι, εδώ μιλάμε για ακραία κατάσταση.

      Διαγραφή
  6. Ήθελα να ξέρω τι θα γράφατε αν πείναμε νερό με σκουπίδια και αν όλη η πόλη ήταν με βόθρους.
    Μας κάνουν έργα φωνάζουμε, δεν μας κάνουν έργα πάλι φωνάζουμε.
    Η ανθρωπότητα έκανε άλματα από τα έργα με σκόνη και κάποια ταλαιπωρία.
    Όταν εσείς κάνατε καινούριο σπίτι ή ανακαινίσετε το παλιό σας δεν είχατε σκόνη και ταλαιπωρία; Προφανώς και θα είχατε. Μετά όμως καμαρώστε σαν (γύφτικο σκεπάρνι) για το τελικό αποτέλεσμα. Είναι σίγουρο ότι το ίδιο (...... σκεπάρνι) θα κάνετε και όταν τελειώσουν τα έργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε παιδιά τι ψάχνετε;
    Χρυσούς να μας κάνουνε με έργα, θα βρεθούν μερικοί να διαμαρτυρηθούν και να πουν ότι ήθελαν παραπάνω καράτια.
    Για αυτό αγνοείστε τους και τελειώνετε σύντομα και σωστά το έργο, ώστε να μην ξανασκάβετε, διότι τότε θα είναι πρόσθετη ταλαιπωρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ότι και να μας λένε είναι λάθος. Δεν έχουν το θάρρος να βγουν και να το παραδεχθούν. Έπρεπε να έχουν γίνει τα ελληνικού τύπου μπαλώματα στην άσφαλτο πριν τις φθινοπωρινές βροχές. Σε οποιαδήποτε άλλη πολιτισμένη χώρα θα έπεφταν βροχή οι καταγγελίες πολιτών που θα απαιτούσαν αποζημιώσεις για τη φθορά στα οχήματα και τα ελαστικά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ