Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Την παραίτηση Παλουκίδη ζήτησε και έλαβε ο Δήμαρχος - Η επίσημη ανακοίνωση

Από τον δήμο Βέροιας ανακοινώθηκαν τα εξής: «Κατόπιν συνάντησης του Δημάρχου Βέροιας, Κωνσταντίνου Βοργιαζίδη, με τον Αντιδήμαρχο Υπηρεσίας Δόμησης και Κτηματολογίου, Κωνσταντίνο Παλουκίδη, το πρωί του Σαββάτου 29 Μαΐου 2021, ζητήθηκε από τον Δήμαρχο, η παραίτηση του κ. Παλουκίδη από τα καθήκοντα του Αντιδημάρχου. Η παραίτηση κατατέθηκε εγγράφως σήμερα Δευτέρα 31 Μαΐου 2021. O Δήμαρχος ευχαρίστησε τον κ. Παλουκίδη για τη μέχρι τώρα συνεργασία τους».

33 σχόλια:

  1. Το μήνυμα είναι:
    Οποιος μιλάει για εγκληματικότητα,ανέχεια,φτώχεια,ακρίβεια,ανεργία,δάνεια,λαθρομετανάστες,Ελληνορουρκικα,σχέσεις με Σκοπια,Αλβανία,κτλ,είναι φασίστας,εγκληματίας,πρέπει να μην ακούγεται η άποψη του,να φιμώνεται,και γιατί όχι,να πηγαίνει και φυλακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Δεν είναι αλήθεια αυτό.
      Λυπάμαι αλλά λες ψέματα.
      2. Τα θέματα αυτά έχουν τεθεί και στο Δημ. Συμβούλιο κατά καιρούς, αλλά κατ΄ουσία κακώς συζητιούνται διότι δεν είναι θέματα που μπορούν να χειριστούν οι Δήμοι.
      Στους Δήμους βάση του κανονισμού πρέπει να συζητιούνται θέματα που αφορούν τη λειτουργία των Δήμων και όχι της γενικότερης πολιτικής.

      Διαγραφή
  2. ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΛΟΥΚΙΔΗ ΟΥΤΕ ΣΧΕΣΗ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΛΑΘΟΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΦΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΚΑΤΣΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΠΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπερβολές απ' όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχουμε μάθει τον δεξιό να τον λέμε ακροδεξιο, τον πατριώτη φασίστα και παει λέγοντας! Δεν ακούστηκε καν αυτό που ήθελε να πει και "πυροβολήθηκε" απ όλους! Ας μην ξεχνάμε ομως οτι δεν άνοιξε ρουθούνι με την συμφωνία των Πρεσπων. Δεν είδα να παραιτούνται οι παρατάξεις που δεν αναγνωρίζουν την Γενοκτονία των Ποντίων! Μονο ο Παλουκιδης τα έθιξε αυτά και φυσικά ειναι αποδιοπομπαίος τράγος! Εύγε λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζετε ότι θα βρείτε πολλούς προκομμένους σαν τον Παλουκίδη να ασχολούνται με τα κοινα του δήμου Βέροιας ανιδιοτελώς ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν κλεινεις την επιχειρηση που εβγαζες με τον ιδρωτα σου εσοδο και πας γραμματεας του βουλευτη κατι ψαχνεις κατι που εχεις διαπραγματευθει, η κατι που θα σε βολεψει...η ιδεολογια της εργασιας σε αυτη την χωρα ειναι μεσα απο το εγω και το βολεμα, για τους αλλους στα τετοια μας. Τα ονειρα των νεων ειναι στα ριαλιτι και στο γλειψιμο με τις ευλογιες των γονιων

      Διαγραφή
  6. ναι αλλά τελικά δεν μάθαμε τι ήθελε να πει, τον έφαγε ο Αντωνάκης ο....."σωστός"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άντε να βγείτε καμία φωτογραφία με ποδήλατα!!!
    Άντε έρχονται και τα πανηγύρια σιγά σιγά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δηλαδή την ατζέντα την καθορίσει ο Αντωνάκης ο χασοδίκης;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο χασοδίκης δεν είναι ο Αντωνάκης! Από τους καλύτερους δικηγόρους σε όλη την Ελλάδα. Αυτό τουλάχιστον το γνωρίζουν όλοι.

      Διαγραφή
    2. Στην Ελλάδα; Καλύτερος στην Ευρώπη θες να πεις. Αν βάλεις και λίγο απο Αφρική και λίγο απο Κεντρική Ασία, εισαι πιο δίκαιος.

      Διαγραφή
  9. Ε δεν υπερασπίστηκε και την 17Ν και τους ιδρυτές της οπως μερικοί μεσα στο Δημοτικό Συμβούλιο! Αλλα εκεί μουγκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κώστα αστούς ναλενε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εκείνο το τραβηχτικό "διαφωνώ με οτι λες αλλα, θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες", κατά που βρίσκεται; Και να φανταστείς, δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την φράση του. Και να φανταστείς, τσατίστηκαν οι υπερασπιστές του δικαίου (ως επάγγελμα).
    Και να φανταστείς, εχουμε το δικαίωμα στη Δημοκρατία μας, να λέμε ότι μας απασχολεί. Και για φαντάσου να γινόταν αυτό, στην Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας και την εξουσία να την ειχανε οι Δημοκράτες που αντέδρασαν. Φαντάζεσαι την υπόλοιπη ζωή του Παλουκίδη; Αριστερά μούσμουλα. Ωστόσο, διατηρούν για τον εαυτό τους το δικαίωμα να προπαγανδίζουν με του κόσμου τα παιδαριώδη επιχειρήματα, την δικτατορία. Του προλεταριάτου ντε. Αυτοι θα μιλάνε. Κανείς άλλος. Ολο το υπόλοιπο, ειναι φασίστες, ακροδεξιοί, ρατσιστές και εχθροί του λαού. Πόσα ανθρώπινα δράματα , πόσο αίμα σε όλο τον κόσμο, πάνω σαυτό το εγκληματικό "ηθικό πλεονέκτημα" ε; Ειναι διαστροφή να μιλάει μια ...τάνα για την αναγκαιότητα της παρθενίας, πως να το κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΣΕ μη λες αλήθειες, ενοχλούνται οι δημοκράτες του πισινού

      Διαγραφή
    2. Τσε από το μύγα τσε-τσε, αλήθειες για ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ του κ..ου!

      Διαγραφή
    3. 1 Ιουνίου 2021 - 1:46 π.μ. Πάντα τα επιχειρήματά σου τα κάνω κορνίζα κι εγω.

      Διαγραφή
  12. ρε βοργιαζιδη εσυ τωρα θεωρεισαι δημαρχος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εναν άξιο , ανιδιοτελή και ηθικό πάνω από όλα είχαμε στην πόλη μας και τον φαγατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ή κάποιοι έχετε μπερδέψει κάποια πράγματα ή το κάνετε επίτηδες.
    Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά. Βεβαίως και θα πρέπει ο καθένας να έχει την ελευθερία, να σκέπτεται και να εκφράζει την άποψή του και δημόσια. Βεβαίως θα πρέπει να μην διώκεται για αυτό, φτάνει να μην προσβάλει, να μην συκοφαντεί, να μην ψεύδεται και να μην απειλεί. Το ερώτημα όμως που μπαίνε είναι. Που θα πρέπει να γίνεται αυτό; Για παράδειγμα θα πρέπει κατά τη διάρκεια μιας λειτουργίας θρησκευτικού περιεχομένου, να πάρει το λόγο κάποιος πιστός ή και κληρικός και να αναπτύξει την άποψή του για τη συμπεριφορά της δηκτατορικής κυβέρνησης ή κάποιου άλλου άσχετου θέματος; Θα πρέπει σε ένα ιατρικό συνέδριο να κάνει το ίδιο κάποιος ιατρός ή φοιτητής ή κάποιος άλλος; Θα ηταν ανεκτό στη γενική συνέλευση ενός αθλητικού ή φιλοζωικού συλλόγου να κάνει το ίδιο ένας από το Διοικητικό συμβούλιο ή εκπρόσωπος των μελών, ή στη γενική συνέλευση του Εργατικού σωματείου να αναπτύξει κάποιος συνδικαλιστή την άποψή του για οποιοδήποτε άσχετο θέμα; Τα παραδείγματα όπως καταλαβένετε είναι τυχαία και δεν τελειώνουν ποτέ. Κατά την άποψή μου ο καθένας μπορεί να εκφράζεται για ότι θέλει (με τις προϋποθέσεις που θέσαμε παραπάνω), σε χρόνο και τόπο που του επιτρέπουν οι κανόνες τους οποίους έχει θεσπίσει η δημοκρατία μας. Άρα δεν θα πρέπει να εκφράσει τις απόψεις του για τη Χούντα, στην εκκλησία, στο ιατρικό συνέδριο ή στη γενική συνέλευση του αθλητικού συλλόγου ή του συλλόγου των φίλων των ζώων, ή του σωματείου ή οπουδήποτε αλλού που θα μπορούσε να προσβάλει τη διαδικασία. Με το ίδιο σκεπτικό η διαδικασία της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου είναι οριοθετημένη για συγκεκριμένα θέματα που αφορούν τη λειτουργία του Δήμου (όπως η θρησκευτική λειτουργία, το ιατρικό συνέδριο και η συνέλευση των συλλόγων κλπ) και δεν είναι ο χώρος και ο τόπος στον οποίο ο καθένας δεδομένου της δημόσιας προβολής του να λέει άσχετα θέματα με το ρόλο του και τη λειτουργία του στο φορέα που συμμετέχει. Θα πρέπει να λέει ελεύθερα (με τους όρους που θέσαμε) ότι θέλει για τα θέματα λειτουργίας του Δήμου (υπηρεσίας και πολιτών). Από εκεί και πέρα έχει κάθε δικαίωμα εκτός και μετά τη διαδικασία του Δημοτικού Συμβουλίου, να βγει ιδιωτικά ή συλλογικά και να εκφράσει ότι πιστεύει για ότι θέμα θέλει στα ΜΜΕ στις ιδιωτικές συζητήσεις, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
    Άρα τα πράγματα είναι απλά και λυμένα και δεν θα πρέπει κανείς να κατηγορήσει κανένα για ότι λέει ιδιωτικά, αλλά ταυτόχρονα δεν θα πρέπει να επιτρέπουμε σε κανένα να προσβάλει την όποια διαδικασία με θέματα εκτός αυτής.
    (πάταξον μεν άκουσον δε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως γενικη θεση πολυ σωστη αλλα η περιπτωση δεν ηταν ακριβως ετσι,ισως αρκετα διαφορετικη εαν προλάβαινε να ολοκλήρωση μια πρόταση. Επισης, ο ακαριαία διαμαρτυρόμενος το επραξε οχι για το "ασχετο" του θέματος αλλα μονο και μονο με την αναφορα κάποιου στη δικτακτορια και με το άκουσμα της της λεξης. Κανεις δε γνωριζει το τελος της σκεψης του ομιλητη, το συμπέρασμα.

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω.
      Νομίζω ότι έθεσες το θέμα στην πραγματική του διάσταση.

      Διαγραφή
    3. Δεν ειναι ετσι. Χωρις προϋποθέσεις, ο καθένας δικαιούται να λέει αυτο που μπορεί. Το αν ειναι άκαιρο ή χαζό, το κρίνει ο ακροατής. Το να μιλά κάποιος για τα ροδάκινα και να ανατρέξει σε κάποιο παράδειγμα απο την Βαβυλώνα, δεν σημαίνει οτι θα τον διακόψει ο "πρόεδρος" επειδή μιλάμε για ροδάκινα και οχι για Βαβυλώνα. Ο κακός ομιλητής χωρις επιχειρήματα, σε λίγο δεν θα εχει ακροατές και φίλους.Οταν , ας πούμε ο Ιησούς μιλούσε για μετάνοια και συγχώρεση, άρχισε την ιστορία για το άσωτο υιό, ηταν άσχετο; Οχι. Γιατι, ολοκλήρωσε αυτο που ηθελε να πει. Αν ήταν και ο Μαρκούλης τότε στους ακροατές, δεν θα τον άφηνε να συνεχίσει. Ο παπάρας, ο παπατζής, ο ντούπου ντούπου, (και έχουμε μπόλικους τέτοιους με δημόσιο λόγο), καταχράται τον χρόνο και τον παίρνουν όλοι χαμπάρι τι ειναι. Ενας τρόπος να τους πάρουμε χαμπάρι ειναι, να τους αφήνουμε να ολοκληρώνουν τη θολωμένη τους σκέψη. Ειναι τόσο πολύπλοκο; Να μπορει να μιλά ο καθένας ελεύθερα; Εδω φτάσαμε σε σημείο της καλής εποχής του ΠΑΣΟΚ, ανάσα να πάς να πάρεις και σε διέκοπτε ο ..πρόεδρος γιατί "ήσουν εκτός θέματος". Και βέβαια, τα τσουτσέκια του κόμματος, με ... αγωνιστικές φωνές και βρισιές, τον αρχιπαπάρα τον ... πρόεδρο. Και πέρασαν τα χρόνια και αυτοί κομματικοί βάτραχοι, οι πολιτικά αγράμματοι, ειναι διευθυντές τωρα ή συνταξιούχοι αραχτοί. Οπως μια ζωή. Αυτοί, διοίκησαν ή διοικούν ακόμη. Κατα περίπτωση, μόνο μια ειναι η δέσμευση. Ο χρόνος ομιλίας. Απολύτως τιποτε άλλο.

      Διαγραφή
    4. Στον (Ανώνυμος1 Ιουνίου 2021 - 7:18 π.μ.)
      Χαίρομαι που συμφωνούμε στην κοινή λογική.
      Σωστά επισημαίνεις για τον (ακαριαία διαμαρτυρόμενο), πράγματι αυτός ήθελε το σόου.
      Αλλά δεν θα πρέπει να πέσουμε στην παγίδα του, έπρεπε να τον ακούσουμε μέχρι το τέλος. Εφόσον το θέμα του δεν ήταν θέμα που αφορούσε τα του Δήμου, δεν θα έπρεπε ούτε καν να ξεκινήσει την ομιλία.

      Διαγραφή
    5. στον (ΤΣΕ 1 Ιουνίου 2021 - 9:54 π.μ.).
      Λυπάμαι που θα το πω, αλλά σοβαρέψου, αυτό που λες (Χωρις προϋποθέσεις, ο καθένας δικαιούται να λέει αυτο που μπορεί), είναι, (χάβρα των Ιουδαίων, ζούγκλα, ή Βαβυλωνία...), αν έχεις ακουστά. Ο κόσμος δεν προχώρησε από αυτούς που έκαναν ότι ήθελαν, όπου ήθελαν και όποτε ήθελαν, ευτυχώς.
      Για το παράδειγμα του Ιησού θα πρέπει να μάθεις ότι κάνεις λάθος (μάλλον με πρόθεση), αυτό που λες δεν έχει καμιά σχέση με τον δομημένο και πυκνό λόγο του Ιησού. Ο οποίος ποτέ δεν μιλούσε άσχετα σε άσχετους. Αν ήταν όπως λες, δεν θα έδινε σημασία κανείς μέχρι σήμερα, σε έναν άναρχο λόγο, πόσο μάλλον σε αυτόν που τον εξέφρασε. Όταν για 2021 χρόνια διαβάζουν κάποιοι και πιστεύουν τα λόγια κάποιου, αυτά μόνο άναρχα και σε άσχετους δεν μπορεί να απευθύνονταν.
      Όσο για τη Βουλή εκεί όντως είναι το μόνο μέρος που λένε ότι θέλουν.
      Και να θυμάσαι κάτι από εμένα, η δημοκρατία μας θέλει οργάνωση για να παραμείνει δημοκρατία, αλλιώς παραμένει ασυδοσία.
      (πάταξον μεν άκουσον δε).

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος1 Ιουνίου 2021 - 2:14 μ.μ.
      Συμφωνώ με την τελευταία παράγραφό σου, εστω μη σοβαρός κατά πως λές. Σε κάλυψα όμως , με τον χρονικό περιορισμό που ανέφερα. Ο Ιησούς , δεν μιλούσε άσχετα αλλα, μιλούσε σε άσχετους. Για να τους πείσει. Και ηταν τόσο άσχετοι, που μια χειροκροτούσαν, ας πούμε και την αλλη τον χλεύαζαν. Κι επειδή το καλός ή κακός λόγος είναι υποκειμενικό, θα επιμείνω, με κανόνες χρόνου και σεβασμου, ο καθένας θα πει ότι θέλει και όπως μπορεί. Χάβρα, το έκανε ο Μαρκούλης και οι συν αυτω. Είναι μέθοδος, τρόπος για να ασχολούνται μαζί σου, όταν δεν εχεις κάτι σπουδαίο να προσφέρεις. Όμως μη πιάσουμε τα Θεολογικά τωρα. Θα τραβήξει πάρα πολύ. Και να μη λυπάσαι που διαφωνούμε. Ετσι πάει συνήθως όταν συζητάς. Δε χάλασε ο κόσμος. Γεροί να ειμαστε , με τις αισθήσεις μας σε καλή κατάσταση.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος1 Ιουνίου 2021 - 2:14 μ.μ
      Σπάω το σχόλιο , μη βγει πάλι σεντόνι. Και μόνον η υπογραφή σου, δίνει την απάντηση (πάταξον μεν άκουσον δε). Δεν εχει προϋποθέσεις. Απλά, άκουσον. Ότι εχω να πω όπως ξέρω να το λέω. Μάλιστα, μπαίνει πρώτα το ξύλο και μετα τι θέλει να του πει. Αυτο δεν ανέχομαι. Θα φάω ξύλο επειδή εχω την άλφα άποψη; Σε κάποια άλλα καθεστώτα αυτό συνέβαινε και συμβαίνει. Κάποιος (πρόσωπο ή μηχανισμός) χαρακτηρίζει την άποψή σου ως, προβοκατόρικη, άσχετη, περιττή, αντιδραστική,φασιστική, ρατσιστική και σε τρώει το μαύρο σκοτάδι. Εδω πάει ελεύθερα και ψηφίζει, κάποιος που τον πιάσανε σαράντα φορές να κλέβει και κυκλοφορει ακόμη ελεύθερος και δεν μπορω να μιλάω ελεύθερα; Δεν ειναι παραλογισμός;

      Διαγραφή
  15. Σε μία τέτοια περίπτωση {482 π.Χ. και τον εξοστρακισμό του Αριστείδη}, λέγεται ότι, όταν γράφανε τα όστρακα, κάποιος αγράμματος και πέρα για πέρα αγροίκος έδωσε το όστρακό του στον Αριστείδη σαν να ήταν ο πρώτος τυχών και του ζήτησε να γράψει το όνομα του Αριστείδη σε αυτό. Εκείνος απόρησε και ρώτησε:

    -Τι κακό σου έχει κάνει ο Αριστείδης;
    -Κανένα, ήρθε η απάντηση. Δεν ξέρω τον κύριο, αλλά βαρέθηκα να ακούω να τον αποκαλούν παντού Δίκαιο. Στο άκουσμα αυτών των λόγων ο Αριστείδης δεν απάντησε, αλλά έγραψε το όνομά του στο όστρακο και το έδωσε πίσω


    -Πλουτάρχου, Αριστείδης, 7. 2-8. Πρβλ. Αριστοτέλους, Αθηναίων Πολιτεία, 22.6-7, 43.6

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ