Το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα e-shop ευελπιστούν να δημιουργήσουν -ή να αναβαθμίσουν- εν μέσω πανδημίας χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις του λιανεμπορίου στην Κεντρική και Δυτική Μακεδονία. Eπιχειτρησεις που έσπευσαν το προηγούμενο διάστημα να καταθέσουν αιτήσεις για την υπαγωγή τους στη δράση «E-λιανικό» του ΕΣΠΑ 2014-2020. Μάλιστα, η Κεντρική Μακεδονία βρίσκεται πανελλαδικά στη δεύτερη θέση της κατάταξης, ως προς τον αριθμό των επιχειρήσεων που εκδήλωσαν σχετικό ενδιαφέρον, αλλά και το ύψος της αιτούμενης δημόσιας δαπάνης.
Αιτησεις για e-shop στην Κεντρικη Μακεδονία
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ, οι επιχειρήσεις των δύο περιφερειών υπέβαλαν συνολικά 2561 αιτήσεις χρηματοδότησης, συνολικού χρηματοδοτούμενου προϋπολογισμού και αιτούμενης δημόσιας δαπάνης 11,93 εκατ. ευρώ. Οι αιτήσεις προέρχονταν κατά κύριο λόγο από πολύ μικρές επιχειρήσεις (δεν κατεγράφη ενδιαφέρον από μεγάλες), κυρίως από τους κλάδους της ένδυσης και της υπόδησης.
Το προφίλ των επιχειρήσεων που ζητούν στήριξη για τη δημιουργία eshop
Αναλυτικότερα, η συντριπτική πλειονότητα των αιτήσεων -2.197- προήλθε από επιχειρήσεις της Κεντρικής Μακεδονίας, στο σύνολό τους σχεδόν (97,5%) πολύ μικρές (προσωπικό έως δέκα ατόμων). Δεν υπήρξαν υποβολές από μεγάλες επιχειρήσεις. Οι περισσότερες αιτήσεις (πάνω από 63%) προέρχονταν από επιχειρήσεις της Περιφερειακής Ενότητας (ΠΕ) Θεσσαλονίκης και ακολούθησαν κατά σειρά εκείνες της Πιερίας, της Πέλλας, της Χαλκιδικής, της Ημαθίας, των Σερρών και του Κιλκίς.
Από επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας υποβλήθηκαν συνολικά 364 αιτήσεις χρηματοδότησης, με συνολική αιτούμενη δημόσια δαπάνη 1,7 εκατ. ευρώ. Και σε αυτή την περιφέρεια, οι επιχειρήσεις που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη στήριξης για τη δημιουργία ενός eshop είναι αναμενόμενα οι πολύ μικρές (97,8% των αιτήσεων), ενώ δεν υπήρξαν υποβολές ούτε από μεσαίες, ούτε από μεγάλες επιχειρήσεις.
Το 55,22 % των αιτήσεων προήλθε από την ΠΕ Κοζάνης και ακολούθησαν οι περιοχές της Καστοριάς, της Φλώρινας και των Γρεβενών. Και στις δύο περιφέρειες οι περισσότερες υποβολές αφορούν στους τομείς των ειδών ιματισμού, υποδημάτων, γυναικείων ετοίμων ενδυμάτων, κοσμημάτων κ.ά.
Υπενθυμίζεται πως η δράση επιχορηγεί σε ποσοστό 100% και έως 5.000 ευρώ κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος. Επίσης, η δράση επιχορηγεί σε ποσοστό 100% έως 1.500 ευρώ την αναβάθμιση υφιστάμενου ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020. Ο έλεγχος και η αξιολόγηση των αιτήσεων θα ξεκινήσει στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Την πόλη της Βέροιας επισκέφθηκε η Νανά Αηδόνα. Η «εκλεκτή» του Απόστολου Τζιτζικώστα για την θέση της Περιφερειάρχη Kεντρικής
-
Μεγαλώνοντας η Κατερίνα ολοένα και χάνει την αυτοπεποίθηση που είχε ως παιδί καθώς συναντάει εμπόδια μπροστά της από κάθε κατεύθυνση,
-
Ημέρες χαράς για τον Κωνσταντίνο Τσαχουρίδη, ο οποίος θα μπορεί πλέον να μεταλαμπαδεύει τις ιδέες του στις επόμενες γενιές. Τη Δευτέρα
-
Το Χιονοδρομικό Κέντρο Ελατοχωρίου, ένας από τους αγαπημένους προορισμούς για τους λάτρεις του χειμερινού αθλητισμού και της φύσης,
-
Θλίψη επικρατεί στην Πέλλα, καθώς πέθανε ο αντιδήμαρχος Δ.Ε. Κρύας Βρύσης Θεόφιλος Κουπτσίδης. Ο δήμος Πέλλας, με ανακοίνωσή του,
-
Η Κωνσταντία ∆ηµογλίδου είναι εδώ και δύο χρόνια η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, έχοντας αναλάβει τη διαχείριση της
-
Την κορδέλα έκοψε ο Νέστορας Κολιός από τα Γιάννενα Ο καιρός έκανε το χατήρι και το μεσημέρι της Κυριακής 8 Δεκεμβρίου
-
Προχωρούν οι εργασίες στον Ε65, ο οποίος μόλις ολοκληρωθεί στο σύνολό του θα εξασφαλίσει ταχύτερη και ασφαλέστερη πρόσβαση σε ένα πλήθος
-
Το βουνό είναι μαγευτικό και ειδικά τέτοιες ημέρες, όπου όλα είναι λευκά και φωτίζουν! Το Σέλι είναι ένα από αυτά τα μέρη, αποτελώντας τον
-
Με περίπου 650 δρομείς που στήθηκαν στην γραμμή εκκίνησης στη Βεργίνα, ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 8/12 ο 11ος Φιλίππειος
Μουφα μεγάλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως θα ανταγωνιστές στην προώθηση του eshop σου, τους μεγάλο καρχαρίες;
Λεφτά σε διαφημίσεις αναγκαστικά, σε πλατφόρμες, δεις, γκουγκολ, που πάλι οι μεγάλο καρχαρίες έχουν προβάδισμα.
Το φυσικό μαγαζί και τη προσωπική ανθρώπινη σχέση θέλουν τα μεγάλα συμφέροντα να υπερκερασουν και το καταφέρνουν. Θα κάνει eshop ο άλλος από το μακροχωρι και θα γίνει ο νέος τσεφ μπεζος των Βαλκανίων.
Πάει το εμπόριο.