Ο κ. Καραμανλής σε δηλώσεις του επισήμανε ότι η ιστορική αυτή γέφυρα είχε κατασκευαστεί το 1960 και την εποχή εκείνη ήταν μία από τις μεγαλύτερες γέφυρες στην Ελλάδα. Σημείωσε ότι οι εργασίες ανακατασκευής ξεκίνησαν το 2018 και ολοκληρώθηκαν, παρά την πανδημία.
«Είναι ένα έργο συμβολικό, το οποίο απεικονίζει την προσπάθεια που γίνεται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τον τελευταίο καιρό, σε συνεργασία και με άλλους φορείς, να δούμε όλες τις γέφυρες στην Ελλάδα και σιγά-σιγά να αρχίσουμε την ανάταξη και την αποκατάστασή τους», πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.
Αξίζει να τονισθεί πως η γέφυρα του Πηνειού επί της παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης στην περιοχή των Τεμπών έχει μήκος 220 μέτρα και πλάτος 14 μέτρα. Πραγματοποιήθηκαν σε αυτή ενισχυτικές επεμβάσεις προκειμένου να αναβαθμιστεί το φορτίο κυκλοφορίας και να αυξηθεί η αντισεισμική αντοχή της, ενώ πραγματοποιήθηκε και επισκευή των τμημάτων που είχαν υποστεί φθορές.
Προτιμήθηκε η ενίσχυση και αναβάθμιση της γέφυρας αντί για ανακατασκευή της, για λόγους περιβαλλοντικούς και διατήρησης της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς.
FOBERO ERGO OYTE STO KAMEROYN DEN MPOROYN NA KANOYN TETOIO PRAGMA.
ΑπάντησηΔιαγραφήEKEI KATANTHSE H PROBOLH ENV PAN OLA STO DIAOLO.
Πού οδηγεί η γέφυρα;Στο κόκκινο νερό πχ;
ΑπάντησηΔιαγραφή220 μέτρα σε 4 χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓρήγορα την επισκεύασαν πάντως!
Είναι έργο των εργολάβων, σε συνεργασία με την κυβερνηση, είτε με μπλε κόκκους, είτε με ροζ, είτε με πράσινους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώνεις διόδια ενώ δεν είσαι στον αυτοκινητοδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά παλιά Ε. Ο.
Παράπλευρα διόδια, μετωπικα, με τσιπάκι.
Σε ένα λαό που έχει ανεργία 25% επισημη και από αυτούς που δουλεύουν με 25,8e την ημέρα, παραπάνω από τους μίσους είναι με ημιαπασχοληση 300 ευρώ το μήνα.
... 400.000 νέοι 20-30 ετων μετανάστευσαν Γερμανία Αγγλία τα τελευταία 10 χρόνια, συνεχίζουν να φεύγουν και τα επόμενα, ο τσιπρας περηφανευεται ότι άφησε 33 δις στα ταμεία μετά το κάψιμο στα κοινωνικά στρώματα και ο κουλης βλέπει πρόβλεψη για ανάπτυξη από του χρόνου όμως.
Μία χώρα σκέτο brdlo.