Όπως δηλώνει ο Τάσος Μπαρτζώκας «παρά το γεγονός ότι η Ημαθία προσφέρει στους μαθητές υψηλού επιπέδου υπηρεσίες δημόσιας εκπαίδευσης, δεν ενσωματώνει Πειραματικά-Πρότυπα σχολεία. Η πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας να επεκτείνει το συγκεκριμένο θεσμό, αποτελεί μιας πρώτης τάξης ευκαιρία για να διακριθεί ο νομός μας και στον τομέα της εκπαίδευσης, δημιουργώντας κυψέλες ουσιαστικής παιδείας, στις οποίες η γνώση και η διάδοση της καινοτομίας έχει πρωτεύοντα ρόλο.
Γι΄αυτούς τους λόγους θα βρίσκομαι δίπλα στους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και στις σχολικές μονάδες που θα διεκδικήσουν τη μετατροπή τους σε Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία, στηρίζοντας πολιτικά και κοινοβουλευτικά τις ενέργειες τους αλλά και το όραμα τους να αποτελούν φυτώρια δημιουργικότητας, διαθεματικότητας και παραγωγής σύγχρονης γνώσης. Η Ημαθία δεν επιτρέπεται να μείνει έξω από αυτό το στοίχημα.»
Πρότυπα = ελιτίστικα σχολεία που δεν ωφελούν κανέναν, ούτε καν τα παιδιά που φοιτούν σ' αυτά. Τι τους διδάσκουν; Ότι είναι τα εκλεκτότερα μέλη της κοινωνίας και οι μαθητές των υπολοίπων δημόσιων σχολείων η πλέμπα; Φοβερό μάθημα! Τι ανταγωνισμός νομών είναι αυτός; "Μη μείνει η Ημαθία εκτός!" Επενδύστε στο σύνολο των δημοσίων σχολείων και αφήστε τη λογική του ανταγωνισμού για αργότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί τόση υποκρισία; Δεν υπαρχει ,,ελίτ,, και χωρίς τα ,,πρότυπα,, σχολεία; Οι ταξικές διαφορές εξαφανίζονται μαγικά με την μη ύπαρξη ,,προτύπων,, σχολείων; Μόνο ένας κομμουνιστής θα σκεφτότανε έτσι επιφανειακά και τυπολατρικά
ΔιαγραφήΕξάλλου και η αριστερή ελίτ τα παιδιά τους σε πρότυπα σχολεία ιδιωτικά τα στέλνουν. Μόνο τα παιδιά του λαού τα κάνουν πλύση εγκεφάλου, ώστε να γίνουν άπλυτοι,αμόρφωτοι μπαχαλάκηδες.
EINAI H ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙ ΣΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΕΥΓΑΛΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΣΥ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ..
ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΚΑΤΕΨΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΑΝ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΑ ΣΔΤΟΝ ΓΙΔΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ.ΠΕΙΡΑΤΙΚΑ Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ.
ΑΝΟΙΞΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΠΑΡΤΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΝ, ΔΩΣΤΕ ΥΠΟΔΟΜΗ ΝΑ ΤΑ ΣΤΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΛΟΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΙΣΙΑ .
ΑΡΣΑΚΙΑΔΕΣ;;;
ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ.
Φωτογραφίες φρου φρου κι αρώματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτελους γιατι στα λυκεια ειναι 3 ταχυτητες μαθητων. Οι καλοι ,οι μετριοι, και οι κακοι (που τους στειλαν οι γονεις τους για περασουν σε μια σχολη με βαθμο 6..)ετσι πεφτει το επιπεδο του μαθηματος.. χρειαζεται οργανωση και τα πειραματικα σχολεια θα βγαλουν παλι λαμπρα μυαλα που θα μας κανουν περηφανους σε παγκοσμιο επιπεδο.μην ειστε οπισθοδρομικοι ορισμενοι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα κ. Μπαρτζώκα αν οι υπηρεσίες δημόσιας εκπαίδευσης είναι υψηλού επιπέδου στην Ημαθία ποιος ο λόγος δημιουργίας Πρότυπου – Πειραματικού; Αν μόνο τα Πρότυπα – Πειραματικά είναι οι“κυψέλες ουσιαστικής παιδείας” τότε τα υπόλοιπα σχολεία τι σόι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες δημόσιας εκπαίδευσης παρέχουν;Είναι προφανές πως ο λόγος σας παρουσιάζει αντιφάσεις. Πως θα γινόταν διαφορετικά μιας και προσπαθείτε να υποστηρίξετε μια κυβερνητική αντιεκπαιδευτική πολιτική που ταυτίζει τα Πειραματικά σχολεία με τα Πρότυπα και προχωρά στη δημιουργία τέτοιων “ελίτ” σχολείων για λίγους μαθητές οδηγώντας στην κατηγοροιοποίηση των σχολικών μονάδων και στην περιθωριοποιήση χιλιάδων μαθητών! Η προσπάθεια γενίκευσης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων δεν είναι ξεκομμένη από την υπόλοιπη αντιεκπαιδευτική πολιτική. Συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθεί η διαφοροποίηση, η πολυκατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων. Δεν έχει καμία σχέση με την αναγκαία αναβάθμιση για όλα τα σχολεία ανεξάρτητα από την περιοχή, τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, τη σύνθεση μαθητικού πληθυσμού.Το συγκεκριμένο σχέδιο είναι τμήμα του νόμου για την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Μέσω αυτού του νόμου η κυβέρνηση σας επιχειρεί ουσιαστικά να μεταφέρει τις ευθύνες λειτουργίας των σχολείων από τις δικές της πλάτες στις πλάτες των εκπαιδευτικών και των γονέων. Οι εκπαιδευτικοί, κ. Μπαρτζώκα, διαχρονικά διεκδικούμε από τις κυβερνήσεις τη δημιουργίατων απαραίτητων συνθηκών για την ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου ΟΛΩΝ των παιδιών ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση, τη φυλή, το χρώμα και τη θρησκεία. Απαιτούμε λοιπόν και από αυτή την κυβέρνηση την ίδια εκπαίδευση για όλα τα παιδιά είτε είναι παιδιά εργατών, αγροτών, επιστημόνων κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφή