Ειδικότερα, κατά το β’ εξάμηνο του 2020 πραγματοποιήθηκαν συνολικά πέντε πολυήμερες δράσεις in-store-promotion σε αλυσίδες supermarket, πιο συγκεκριμένα: Τρεις για την προώθηση της ευρωπαϊκής κομπόστας ροδάκινο (FRESHCANO) στην Κορέα, το Μεξικό και την Κολομβία, δύο για την προώθηση του ευρωπαϊκού ρυζιού (EUROPEAN RICE) στον Λίβανο.
Επιπλέον, τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία έξι εκδηλώσεις προώθησης press-events: 17/11 Σεούλ - Ν.Κορέα, 27/11 Μπογκοτά - Κολομβία, 3/12 Βηρυτός – Λίβανος, 4/12 Περέιρα – Κολομβία, 8/12 Σεούλ – Ν.Κορέα, 9/12 Ντουμπάι – ΗΑΕ. Οι εκδηλώσεις είχαν μεγάλη ανταπόκριση από εισαγωγείς και διανομείς τροφίμων, καταξιωμένους σεφ και food bloggers, αλλά και από τις κατά τόπους προξενικές αρχές.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η ραγδαία ανάπτυξη της ψηφιακής επικοινωνίας λόγω της πανδημίας, πολλαπλασίασε τα οφέλη και την απήχηση των υπό προώθηση προϊόντων, μέσα από στοχευμένες καμπάνιες στα social media και με τη συνεργασία κορυφαίων influencers.
Ευχή όλων είναι το 2021 να σηματοδοτήσει την επάνοδο του πλανήτη - κατά το δυνατόν - στους παλιούς γνώριμους ρυθμούς και κυρίως να ανακάμψει ο εκθεσιακός κλάδος που αποτελεί σταθερή αξία και αναντικατάστατο εργαλείο δουλειάς στην παγκόσμια αγορά τροφίμων και τις εξαγωγές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.